Ik ben al een paar dagen vaag duizelig echt zo irri. Niet duizelig genoeg om thuis te blijven maar wel dat ik er last van heb in m’n activiteiten
oh jammer dat ze niet durft met de kleur, dat is echt wel de finishing touch voor een ravissant kapsel
Vandaag is de kortste dag, vind ik altijd wel speciaal.
Ja, midwinter!
Het blijft echt mijn hobby om mensen aan te spreken als ze de tang niet gebruiken om broodjes te pakken. Zijn echt zo’n wisselende reacties die je krijgt. It
Zag laatst een chique dame in bontjas met de klauwen in de croissants knijpen en toen terugleggen. Ze was helemaal beledigd toen ik zei: wat u aanraakt moet u kopen.
Ff kijken of ze al rijp zijn natuurlijk.
Gatverdamme waarom doen mensen dit.
Zooo goor! Hoeveel extra moeite kost het om ff zo’n tang te pakken.
Maar dan kun je niet voelen welke lekker is
Ja heel vaak reageren mensen heel verontwaardigd. Terwijl het echt heel vies is, helemaal als ze het terug leggen!! Iew
Ik heb mijn laatste huiswerkopdrachten van het eerste deel van mijn cursus ingeleverd!
Tot en met volgend jaar kijk ik er niet meer naar. Byee!!!
Ik ben al de hele ochtend aan het lachen om een filmpje uit Lang Leve de Liefde waar de vrouw zei dat ze uit Rotterdam en New York komt en die man reageerde met ‘oh ja, hotel new york daarzo’
En vervolgens vertelde ze dat ‘Sweet Child of Mine’ voor haar was geschreven want ze feestte vroeger altijd met ‘de Guns’ hahaha wat een mensen bestaan er toch
Love thuiswerken nu ik eindelijk leuk werk heb. Kan tussen het werken door opruimen, en lekker vanuit bed werken.
Oh my… mijn moeder heeft ooit zo’n kapsel gehad, maar iets meer roze. Toen het nog niet hip was. En ik zat op de basisschool en mijn moeder kwam toen het schoolplein opgelopen met dat kapsel, nou ik kon wel door de grond zakken haha. Zou me tegenwoordig niet meer boeien, maar ik vond dat op die leeftijd echt genant haha.
ik wil een vlog
dan spreek ik schorriemorrie voor je uit
Je kunt ook hier een spraakbericht posten he
Heb even gemist waar het verder over gaat maar ben nu wel benieuwd of er blijkbaar verschillende uitspraken zijn van schorriemorrie
Heb je ooit een Vlaming schorriemorrie horen zeggen?
Ik wil dan wel inspreken hoe ik croissant uitspreek (hint: krozant)
Pigs in a blanket?