Wat je even kwijt wil #63

Ik heb zo’n enorme oorpijn dat de amoxicilline die 2 jaar over datum is die mijn vriend me net aanbood echt verleidelijk is op dit moment.

1 like

Woehoee ik krijg een nieuwe bibliotheek. De verbouwing gaat officieel door. :grin:

35 likes

Mijnes had zich voor een knipbeurt eens laten inspireren door… Marion Koopmans ???

Foto mee naar de kapper en alles

49 likes

Ik zou niet eens weten hoe je dit kapsel maakt… beetje aan de voorkant alles kort knippen en door de war doen?

3 likes

Eigenlijk is het zoals dat kapsel van Lisa Rinna eindigt als je geen zin hebt elke dag met een föhn in de weer te gaan, maar dan opzettelijk. Een mysterieuze keuze.

7 likes

Matthijs van Nieuwkerk als zijn föhn opzettelijk gesaboteerd is.

33 likes

image

4 likes

Wat heerlijk! Bij binnenkomst vragen ze vaak of je bekend bij hen, als je wil kunnen ze vaak even een rondje met je lopen om alles uit te leggen en te laten zien. En er hangen vaak borden in de sauna met de juiste volgorde (wanneer voetenbad, hoe afkoelen, etc.). Ik doe altijd gewoon wat ik lekker vind, haha.
Geniet ervan!

2 likes

Je moet niks, maar het is wel belangrijk om goed af te koelen, anders kan je er later op de dag wel hoofdpijn oid van krijgen. Dus ook je hoofd / haren goed afspoelen. En goed drinken! Je kan ook buiten goed afkoelen met dit weer (rondje lopen, even zitten) en dan gewoon met een slang koud water de rest. Is misschien even afzien, maar daarna echt lekker als je in zo’n hete sauna bent geweest.

4 likes

Het is wel goed om echt weer goed af te koelen na een hete sauna, voordat je weer in een andere sauna gaat. Je kunt bijv ook je polsen en enkels onder de koude kraan houden om af te koelen. Of even buiten blijven zitten in je badjas.

1 like

Je hoeft niet persee koud te douchen mag ook lauw. Maar ik zou het wel doen om al die vieze stoffen die je hebt uitgezweet weg te spoelen.

3 likes

Ik weet niet of er bij de sauna waar jij heen gaat ook opgietingen zijn maar die zijn ook leuk.
Daarbij leggen ze ook wat dingen uit enzo.

De theorie is geloof ik dat je zo lang moet afkoelen tot je eventjes kippenvel hebt. Dus of dat nou in een dompelbad, onder een nevel douche of via de buitenlucht doet maakt niet uit. Ik vind het vaak wel echt lekker om te dompelen, want je wordt zoooo warm van binnen haha. Het schijnt zo te zijn dat je als je niet goed koelt tussendoor je idd hoofdpijn krijgt en echt HEEL moe wordt (wordt je sowieso wel) na zo’n sauna dag

3 likes

Heel veel plezier! Ik ben twee keer alleen naar de sauna geweest en vond dat best wel lekker!

1 like

Oja en idd goed drinken maar niet alleen maar water! Ook iets met suiker en/of zout. Want je zweet niet alleen vocht maar ook elektrolyten dus die moet je ook aanvullen :smile: net zoals na sporten AA oid veel beter is

Ik ben jaloers, wil ook naar de sauna

1 like

Ik wil de schoonheidssalon afbellen omdat ik heel erg aan het hoesten ben en dat me voor ons beiden niet prettig lijkt maar ik heb al twee keer voicemail gehad. En mijn afspraak is over een halfuur :sweat_smile:

1 like

Ik deed gister een burlesque dansles, maar blijkbaar was het een soort speciale editie les want de andere vrouwen hadden allemaal extra kleding mee. Toen zette de de docente een bak neer met allemaal korsetten en boa’s en waaiertjes enzo en toen gingen we daar allemaal wat van aan doen (over m’n sportlegging heen :joy:) en toen gingen we leren strippen, burlesque stijl! Hahaha had dit echt niet verwacht maar was super leuk, echt een soort verkleedfeest slash lesje in sensueel dingen uitdoen

57 likes

Het koude dompelbad is nu echt mn favoriete onderdeel van een saunadag! Als ik er in loop is het elke keer weer even schrikken en goed ademen, maar als ik er uit kom voelt het zo heerlijk.

4 likes

Ik heb een kleuter geleerd hoe je koffie moet zetten en het is zo chill

24 likes

is ze al zo thuisgekomen?
image

3 likes