Wat je even kwijt wil #63

Ik heb wel al jaren een verzekering bij dela maar heb geen idee wat ik heb ingevuld. Volgensmij ben ik voor 6000 verzekerd maar ik durf niks aan te passen/ mijn wensen door te geven. Straks jinx ik het :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ook 6000 ja!

1 like

Dit is zo droog hahaha. “This is Dylan”

https://youtube.com/shorts/Z2cVSyJvR7c?feature=share

1 like

Je zou maar in de fukking Croky Cup voetballen :joy:

2 likes

Ik vind ze ook niet zo. Heeel zwaar op de maag. 100x liever Van Stapele.

4 likes

Ik ben in opleiding tot manager en voor veel collega’s nu al het aanspreekpunt, maar ik snap nu heel goed waarom mijn vorige manager zo zuur was want Jezus, wat kunnen mensen zeiken om niks. :face_with_spiral_eyes:

35 likes

Personeel is het allerkutste wat er bestaat. :joy:

15 likes

Ja echt hoor, heb nog nooit zo vaak met mijn ogen gerold

4 likes

Daarom ga ik het liefst naar de lidl, daar heb je een lange schep en een glijbaantje, dan kan je de broodjes in ieder geval niet terug leggen.

6 likes

En het beste broodjes/snacks assortiment :ok_hand:t2:

3 likes

Ja snap deze koekjes echt niet. Had nog een extra grote doos gehaald toen, maar was echt een scam.

6 likes

Ben altijd teleurgesteld als ik zo’n afgekoelde koek krijg. Geef mij een warme :rage:

2 likes

Ik voel me hier altijd motorisch te beperkt voor op een of andere manier

4 likes

Nou inderdaad, de eerste keer dat ik daar wilde halen heb ik 5 minuten staan kloten en kwam vervolgens een andere klant me helpen :cry: lijkt wel een escape room voor broodjes.

13 likes

Ik heb de eerste keer verdekt opgesteld gestaan en gekeken hoe andere mensen het deden hahaha

8 likes

Dat is een veel betere aanpak ja :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ze hebben zich gewoon goed op social media geprofileerd. De hype zelf komt zeker niet door de koeken.

5 likes

Er komen zo kijkers voor mijn appartement en ik ben er op de een of andere manier echt vet nerveus voor…

3 likes

Ik kan me echt niet meer motiveren om iets voor werk te doen.

6 likes

Ik ben thuis aan het werken (spoiler alert: het kon toch wel) en dit is zooo fijn

38 likes