Dat dacht ik al haha, maar dacht zeg het even voor dat je 2 verschillende producten gaat vergelijken.
Thanks! Waardeer ik zeker
Ik heb net op mn werk een bon van de AH en een VVV bon gehad en ik voel me zo luxe haha
We komen nooit bij de AH dus kan nu helemaal bougie boodschappen gaan doen
Ik heb net een koek van het Koekenmannetje op. De triple chocolate chip cookies van ah zijn beter. Beetje halfgaar gebakken zoete meuk. Het is dat ik het gekregen heb
Ohhh echt? Die stond nog op mijn lijst om te proberen maar die kan ik beter skippen begrijp ik?
Het is echt niet bijzonder. Het zijn zoete chewy koekjes. Prima als je ervan houdt, maar ik vind het een homp deeg. Je kunt het altijd proberen. Smaken verschillen
Ik heb wel al jaren een verzekering bij dela maar heb geen idee wat ik heb ingevuld. Volgensmij ben ik voor 6000 verzekerd maar ik durf niks aan te passen/ mijn wensen door te geven. Straks jinx ik het
Ik ook 6000 ja!
Je zou maar in de fukking Croky Cup voetballen
Ik vind ze ook niet zo. Heeel zwaar op de maag. 100x liever Van Stapele.
Ik ben in opleiding tot manager en voor veel collega’s nu al het aanspreekpunt, maar ik snap nu heel goed waarom mijn vorige manager zo zuur was want Jezus, wat kunnen mensen zeiken om niks.
Personeel is het allerkutste wat er bestaat.
Ja echt hoor, heb nog nooit zo vaak met mijn ogen gerold
Daarom ga ik het liefst naar de lidl, daar heb je een lange schep en een glijbaantje, dan kan je de broodjes in ieder geval niet terug leggen.
En het beste broodjes/snacks assortiment
Ja snap deze koekjes echt niet. Had nog een extra grote doos gehaald toen, maar was echt een scam.
Ben altijd teleurgesteld als ik zo’n afgekoelde koek krijg. Geef mij een warme
Ik voel me hier altijd motorisch te beperkt voor op een of andere manier
Nou inderdaad, de eerste keer dat ik daar wilde halen heb ik 5 minuten staan kloten en kwam vervolgens een andere klant me helpen lijkt wel een escape room voor broodjes.