Wat je even kwijt wil #63

Mijn ouders gaan over een paar dagen de grootste reis uit hun leven maken en het wordt de langste periode dat ik mijn ouders niet ga zien. Ik ga ze dus echt heel erg missen, maar ik hoorde mezelf net zelfs zeggen tegen mijn moeder: jullie doen toch wel een berichtje als jullie er zijn en op de tussenstop? Dit voelt echt als een omgekeerde situatie :joy:

37 likes

Aseksualiteit is een vorm van geen seks maar dekt ook niet per se de lading.

Ik stel voor dat we het Secret Santa topic kapen tussen de edities in, dan is daar net zo weinig activiteit als tussen de lakens. :joy:

18 likes

Ik meen me te herinneren dat de mods om wat voor reden dan ook geen toestemming gaven voor dit topic?

2 likes

Mijn huur gaat met 26 euro per maand omhoog voor elektra in gezamenlijke ruimtes en schoonmaakkosten :upside_down_face::upside_down_face: van dat laatste merk ik weinig, wordt vrijwel nooit schoongemaakt :smiling_face_with_tear:

1 like

Klopt. Er is wel een pb ding, niet heel actief, maar als je erbij wilt, kan je mij een bericht sturen.

1 like

Bij mijn verhuurder is elektra voor gemeenschappelijke ruimtes met 380% in prijs verhoogd. Gekkenhuis! Van mij mogen ze het licht voor die prijs wel uitzetten. :sob:

3 likes

Ze zijn een aantal jaar geleden bekend geworden door het junior songfestival, dus hun doelgroep daar was ook wel echt heel jong haha dus je hoeft je niet oud te voelen!!

2 likes

Afgelopen zaterdag eindelijk begonnen met mijn opleiding tot redacteur :partying_face: Duurde maar een halfjaar voor ik kon beginnen.

30 likes

Ik lig snipverkouden in bed en heb al de hele dag geen honger. Ik heb alleen gigantische trek in zo’n grote Duitse worst op een broodje van een kerstmarkt. Heb ik echt al zeker 10 jaar niet op en ik eet ook vega al een tijdje dus echt geen idee waar dit ineens vandaan komt. Maar ik wil er wel een.

8 likes

Ja of doe binnen bewegingssensoren, nu brandt dat licht de hele nacht voor nop (HAHA dus niet want we betalen er met z’n 3en veel geld voor)

1 like

Heb je ook coronia

1 like

Nee, ik heb gelukkig 2 negatieve testen! Was er wel even bang voor want was vrijdag op een vrij groot feest geweest. Maar zag dat er ook een influenza epidemie was, dus dan zal dat het wel zijn gok ik.

1 like

Ik heb ineens een ingeving dat ik mijn verzekeringen eens onder de loep wil nemen. Op dit moment heb ik alleen zorg + aansprakelijkheid maar denk dat ik er goed aan doe om me te verdiepen in inboedel + een overlijdensrisicoverzekering (yikes, niet leuk om over na te denken).

2 likes

Het gaat echt rond hoor! Ik ben twee week terug ook ziek geweest en negatief getest op Corona.

1 like

Ik vond die laatste ook niet leuk maar heb gewoon de dela keuzehulp ingevuld en daar wat afgesloten. Ik wilde het niet ‘jinxen’ dus durfde er niet bij stil te staan maar nu heb ik in ieder geval iets

1 like

Die heb ik ook ingevuld. Ik kwam uit op 8K maar had het bedrag wat opgehoogd. De maandpremie was wel aan de hoge kant. Bij ASR was ik het maandbedrag van Dela in een halfjaar kwijt dus kon ik het bedrag hoger maken. Moet zeggen dat ik er nog niet veel van snap. :sweat_smile:

2 likes

Maar een overlijdensrisico verzekering is iets anders dan een uitvaartverzekering. Dus weet niet of je bij DELA/ASR bij beide een andere heb gekozen?

2 likes

Oh snap, ik bedoel een uitvaartverzekering inderdaad. Ik denk dat ik bij ASR dan voor risico heb gekozen.

2 likes

Dat dacht ik al haha, maar dacht zeg het even voor dat je 2 verschillende producten gaat vergelijken.

1 like

Thanks! Waardeer ik zeker :blush:

3 likes