Kaasplankje.
Voor bij de borrel of kaasplankie inderdaad
Ik heb nog even een opdracht ingeleverd en een sollicitatie de deur uitgedaan. Nu echt weekend vieren.
Veneta en dan de black-out Madison Night
Ja bij ons ook idd haha wtf
Ik wist amper dat die winkel daar zit, maar vanmiddag werd het wel duidelijk door die enorme rij over de hele stoep
Enige voordeel aan verkouden zijn is dat ik pittig eten ineens aankan. Ik zweet enorm maar mijn mond is een koele kikker (normaal huil ik al bij siracha)
Wie heeft er twee sollicitatie gesprekken en nu arbeidsvoorwaarden in haar mail aka een baan gefixt in een week?
Mét meer loon, betere voorwaarden en doorgroei mogelijkheden.
oja en een week verlof nu.
Ik had van de week ook een dag enorme keelpijn maar daar is het bij gebleven gelukkig. Er is hoop
Awh, de onderburen stonden ineens voor de deur met een klein kerstpresentje. We hebben ons nu ook voorgesteld, haha. Ze wonen er al een halfjaar
Maar alsnog lief.
En ook net nog wat administratie afgehandeld en een opdracht voor mijn opleiding ingeleverd. Nu morgen nog werken en dan is het weer weekend.
Loon is gestort en mn 13e maand, maakt deze rot dag even goed.
Nu mooi kado voor mezelf halen.
Nice! Wou je al een tijdje toch? Hopelijk heb je t daar fijn naar je zin en zijn ze daar een stuk minder irri haha.
Klopt, ik heb echt heel wat geroepen dat ik daar weg wilde. Laatst gaf echt de doorslag doordat er weer dingen werden geflikt. Heb twee weken terug hier op gesolliciteerd, volgende dag melde collega dat hij wegging. Ik zat in de sollicitatie eerst meer zo van; ach we zien wel of het wat is/gaat worden.
Eerste sollicitatie en ik ben gewoon aangenomen.
Schijnbaar ben ik toch goed in wat ik doe
Edit; oja, onze mini afdeling is part van een grotere afdeling. Het gaan waar wij in zitten is heel specifiek en kan niet zomaar worden opgevangen. Het vraagt namelijk ook echt inhoudelijke ervaring. Doordat ze dus nooit extra mensen hebben aangenomen, zitten ze dadelijk met 1 persoon nog welke er pas 3 maanden (nadat 1 collega 2,5 jaar geleden is vertrokken) bij is voor 3 dagen.
Ik zie op tegen het kerstweekend⊠begin deze maand is mijn moeder plotseling overleden⊠pff ik mis haar zo, het besef is er nog helemaal nietđ„ș
We hebben er voor gekozen de kerstdagen wel met familie te vieren om toch een beetje samen te zijn, maar zal echt niet makkelijk worden, wat een verdriet.
Hoef hier geen reactie op wil het alleen even kwijt.
Ik heb dit ook wel eens gehad en heb toen contact opgenomen met bol. Zij hebben toen de afzender gecontacteerd. Bleek toen een cadeau van een vriend te zijn die geen bericht/kaartje kon toevoegen bij zijn bestelling!
Ik heb de StuBru-app en ik kreeg net deze melding
Meestal kom ik prima mee met het Vlaams en ik snap de strekking denk ik maar hier heb ik toch even hulp bij nodig :â)
Ugh heb beloofd een vriendin van de kerstborrel op te halen vanwege het vreselijke weer. Spijtttttr, wil naar bed
Ben je klaar om je sloffen af te boiten⊠zoiets.
Ja zo ver was ik ook inderdaad haha maar boĂźt?? Heb het serieus gegoogled maar ik krijg niks wat in die zin past :â)
Afstoffen?
Mijn google zegt dat het zaak betekent.
Sloffen uitzaken?