Wat je even kwijt wil #63

jamjam

Vind het echt even fucking ongelooflijk dat de wasdroger die nog geen anderhalf jaar oud wéér kapot is, laatst ook al 6 weken zonder gezeten door dit gezeik

1 like

Ik heb vandaag allemaal mensen eten cadeau gegeven voor kerst. Iedereen was er zo blij mee. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

da’s alleen als je aambeien hebt

Ik was zo klaar met vandaag dat ik een paar uur verlof opgenomen heb. Er kwam niks uit mijn handen en dan duurt een dag lang. Ik ben content :blush:

12 likes

Wonen in het midden van de jungle heeft vĂ©Ă©l voordelen, maar de STRESS nu om concertkaartjes te bemachtigen terwijl zo’n 16 keer per dag de stroom en internet uitvalt


12 likes

Ze doen de 2e ronde pas verdoven omdat je huid dan al open is (?) en de verdoving dan beter werkt. Althans dat werd mij verteld destijds, vond het ook echt een kutredenatie want het deed echt zeer. Maar ben er wel nog steeds mega blij mee dus hoop dat dat voor jou ook geldt!

Ik heb dit al meerdere keren laten doen en ben nooit verdoofd en ging altijd ka-pot van de pijn :cry: durf ook eig niet terug maar ze moeten echt worden bijgewerkt

1 like

Ja dat weet ik maar ik snapte dus niet waarom. Ze had het iig ff kunnen proberen want dit deed echt fokking veel pijn

@Opheliac wajo heb jij meerdere rondes zonder verdoving gehad!?

2 likes

Ik ging eerst naar mindfulness vanmiddag en daarna Kerstinkopen in de stad doen. Kan nu wel weer een lesje gebruiken, wat een gestress en gedoe :sob:

3 likes

Hoe was de sauna trouwens?

2 likes

Ik werkte sinds september ergens maar heb afgelopen dinsdag ontslag genomen om volgend jaar helemaal als zelfstandige te gaan werken en heb me nog nooit zó opgelucht gevoeld. Volgend jaar lekker veel schrijven, lesgeven, m’n eigen kunstprojecten op zetten en ook echt de tijd hebben om er vol voor te gaan, kan wel janken zo vol geluk zit ik sinds dinsdag :sob:

105 likes

Pfff mensen die hardop en uitgebreid gaan bellen bij de huisarts, over iemand van wie ze net een consult hebben bijgewoond. Hoezo privacy gevoelig?:nerd_face:

3 likes

Ik heb via de post een heel mooi boek gekregen. Maar er staat geen afzender bij?

1 like

Echt gezellig, het is 15 graden in de zitkamer bij mn ouders

1 like

Ja pure pure pure wilskracht

3 likes

Is het geen kerstgeschenk van je werk ofzo?

2 likes

Ik heb m’n kerstpakket al gekregen. Is het nu mijn verantwoordelijkheid om de afzender te achterhalen?

ja, straks zit je vast aan een staatsloterij abonnement

4 likes

Heb net zowat een jaar salaris uitgegeven in de kaas winkel. Maar goed alles voor een beetje middelmatige luxe met kerst!

21 likes