Wat je even kwijt wil #63

3 likes

ik hoop dat je mascara lust want dat is alles wat je krijgt

1 like

Heb hem besteld :sunglasses: de boeken van @Celeone vond ik echt superspannend en leuk om te lezen dus ik vertrouw erop dat dat met jouw boek ook zo is. Wil je nog wat meer delen over het proces?

3 likes

Sta in de rij voor Kef, walgelijk havermelkelitair

8 likes

Hahaha ik heb daar een keer een kaasplankje gegeten met mn moeder en toen hadden ze het laatste drankje niet op de bon gezet. In plaats van gewoon weglopen óf het netjes melden trok zij een sprintje :joy: denk daar nog zo vaak lachend aan terug

27 likes

Hahah bless :heart:

4 likes

Vannacht met Caroline van der Plas gekletst op een borrel. Vakvrouw.

15 likes

Grote kans dat het wel meevalt, ook qua leeftijd! Ik ben vorig jaar begonnen met lessen en heb in de groepen enkel mensen van mijn leeftijd gehad (20+) of ouder. Zijn best wel veel mensen die zich er op latere leeftijd aan wagen.

En dan is het stapje voor stapje. Heb je wel eens geskeelerd of geschaatst? Want dat kan soms wel helpen in de bewegingen.

2 likes

Hoor net dat een collega vader is geworden de dag na de kerstborrel, waar hij zeer diep in het glaasje heeft gekeken. Intens voor zijn vriendin.

4 likes

Ik zit op dag 2 van een kater, wat een ellende

1 like

Heb m gepre-orderd. Kan niet wachten om je naast Sywert te zetten in mijn boekenkast :heart:

2 likes

Ik heb vanmiddag een bootfeest maar ik heb echt geen zin… ik weet ook niet waarom ik dacht dat het leuk zijn en ik kaartjes heb gekocht. Kan me weinig dingen bedenken waar ik nu minder zin in heb dan met 200 man in een afgesloten vochtige ruimte te smaken staan zonder dat je weg kunt

4 likes

Ik inderdaad ook. Meerdere boeken zelfs al. :blush:

@d12baby Tof! Grote uitgever ook trouwens :slight_smile:

2 likes

haha stronk

Nou @d12baby, dan weten we wat er in februari op de lijst staat voor de Boekenclub: Yoko Ogawa - De Geheugenpolitie

9 likes

ja een kerststronk!

image

7 likes

ja het klinkt allemaal heel fancy en fijne smaken enzo en stronk is een soort homp in mijn associatie :smile:

4 likes

ik vind homp en stronk we toepasselijk voor deze knappert die er uit ziet als een zeer mooie boodschap

2 likes

@Hippe_kikker het zijn toch powder brows geworden. Resultaat is super mooi maar wat een fucking lijdensweg. Ze kon pas bij de 2e ronde verdoven, geen idee waarom. Maar 1e ronde deed dus echt mega pijn. En nu brandt het ook de tyfus. Maar wel echt blij mee want het is mooi

4 likes

Je gaat er zo blij mee zijn! Succes met van de velletjes afblijven en schrik niet als er de eerste keer niet zoveel overblijft na het vervellen.