Wat je even kwijt wil #63

@vitaminwater omdat het niet water is maar ook van die kristallen die in het bakje zitten.

@oprah ik heb iets nodig van de apotheek volgens Google. Om de kristallen ook op te lossen. Maar de apotheek is dicht hier.

@totoro, waar heb je besteld? Ik heb al meerdere online winkels waar het niet leverbaar is.

1 like

Waar wordt dat gezegd?

3 likes

… want? Ik snap het niet

17 likes

Heb ik vandaag een aantal cadeautjes voor mezelf gekocht en laten inpakken? Oh jazeker. Morgen mag ik ze openmaken tijdens mijn solo kerst brunch.

44 likes

Als het buikgriep was konden we tenminste @grace de schuld geven.

6 likes

Hier is alles afgezegd :+1:
Dan weet je dat.

5 likes

En @Luzarl & @Crusti_Croc Nee joh meen je niet :pleading_face: :pleading_face: :purple_heart: Dankjewel!! Jullie hebben dus echt m’n dag gemaakt

@Enthusiasm Dankjewel!! De foto voor de omslag is gemaakt in Hongkong en ik was super zenuwachtig

@Lula Geweldig - als je wil kan ik meedoen en vragen beantwoorden (of anders mijzelf terugtrekken uiteraard, wat ik sowieso wel doe indien jullie het boek willen roasten haha)

16 likes

Dan zijn mensen ziek na kerst en dan? We hebben gewone griep epedimies voor corona ook overleefd. Toen bleef je ook gewoon thuis als je echt ziek was toch. Zolang we maar rekening blijven houden met mensen voor wie een griep meer is dan even een weekje ziek zijn is er vrij weinig aan de hand.

10 likes

Daarom is iedereen toch vrij tussen kerst en oud en nieuw, lekker allemaal elkaar aansteken en daarna uitzieken :+1:t2:

4 likes

Ik dacht dat na oud en nieuw mensen vooral ziek waren van hun kater

Zijn dat dezelfde mensen? En viert iedereen kerst? Waarom zo judgy waar is de kerst gedachte schat.

13 likes

Haha weet niet of je serieus bent, maar heb t wel echt overwogen :sweat_smile: niet per se alleen hierom hoor, maar m’n meest close vrienden zijn er niet bij en vind het ergens toch wel een beetje ongemakkelijk zo tussen alleen maar stelletjes.

Nja, ik ga het wel zien. Misschien krijg ik nog de griep deze week en gaat het hele feest niet door :woman_shrugging:

3 likes

lol net in de supermarkt viennetta vanille uitverkocht, zo lekker Nederlands
maar ja who am I kidding ik heb de biscuit caramel variant meegenomen

40 likes

Van 10 tot 16 in de keuken gestaan, nu lekker (glitter) chillpak aan, vriend mag de keuken in voor het comfort food voor ons tweetjes :orange_heart::sparkles:

14 likes

Die is toch lekkerder! Enjoy!

2 likes

De ghost of christmas present uitgescholden op de terugweg van de supermarkt. Een of andere idioot was aan het spookrijden en ik had bijna een frontale botsing. Hij had ook nog het lef om mij de schuld te geven :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Bah ik heb ineens een vader die stilzwijgend boos/gefrustreerd is en heb hier helemaal geen zin de avond voor kerst. Het gaat ook om iets materieels en nu heb ik mijn vriend zitten verdedigen maar hij heeft helemaal niets fout gedaan, gewoon stomme verwachtingen. Dus heb ik ook al spijt van dat ik uberhaupt in de verdediging ben gegaan, en dat ik nu een kut kerstavond heb terwijl hij misschien al weer klaar ermee is. Heb net even mijn frustratie weggekneed in een croissantdeeg voor morgenochtend

1 like

Ik zit op m’n vriendin voor kerst te wachten in een restaurant. En een ander groepje wist niet dat er alleen een kerstmenu was dus ze gaan nu weer weg :sweat_smile:.
Tis zo ongemakkelijk, de keuken had 't ook nie door dus stond er al met hun voorgerecht.

4 likes

Onze kerstavond is afgelast omdat er organisatoren griep hadden, dus nu gaan mijn vriend en ik lekker last minute gourmetten. Heerlijk

En als ik weer het raam vergeet open te zetten kan ik de rest van de week er ook nog van genieten :+1:t3:

11 likes

:snowflake:

4 likes