Wat je even kwijt wil #63

Wat is liefdesverdriet een intense, helse pijn :pensive:. Voor de rest vermijd ik de tv, Instagram etc. om alle kerstperikelen te ontwijken.

41 likes

Ahhh gefeliciteerd!! :partying_face: Hoop dat je een leuke dag hebt met je ouders (in Parijs?).
Opties voor je taart :birthday: :

• Is invriezen een optie?
  • Met een date opeten?
  • Stukje meenemen naar stage?
  • Aan buren uitdelen?
12 likes

Ik had bedacht dat het leuk zou zijn om het kerstontbijt bij mij thuis te doen ipv bij mijn ouders, maar was ff vergeten dat de dagen voor kerst de drukste dagen zijn op mijn werk en ik nu dus op kerstochtend m’n huis sta te poetsen want had er eerder geen tijd voor. Oja ik moet ook nog boodschappen doen zo.

10 likes

Ah nee, dit meen je niet? Wat kut ook deze timing! :heart:

3 likes

Ja, de ‘twijfel. Ligt niet aan jou maar aan mij. Geen idee wat de twijfel is. Kan ik niet uitleggen’ kaart is getrokken :+1:t2:

14 likes

Soms moet je echt zoeken naar de spijs in een kerstbrood, maar nu heb ik echt een goeie :dancingbanana:

7 likes

Dan moet je natuurlijk wel delen welke het is.

3 likes

Ik lig op de bank met een dekentje en kijk Ps, I love you. Omdat ik m voor de duizendste keer kijk moet ik altijd al janken als ie begint :sweat_smile:

11 likes

Met Pasen zitten ze goed in het kruis genageld. :smirk:

3 likes

Van Arjan van der Eijk, De Echte Bakker

5 likes

Heb gewoon bijna 12 uur geslapen vannacht (met tussendoor wel een paar keer wakker geweest).

6 likes

Wat kut zeg :frowning:
Veel sterkte en een knuffel :heart::heart:

3 likes

Veel liefs, echt kut dit. :pensive::pensive:

3 likes

Ik ben mijn spullen aan het pakken om naar mijn ouders te gaan inclusief tupperware bakjes. Mijn date vraagt wat ga je met die bakjes doen? Nou naar mijn ouders mee. Ja maar hoezo? (Die dacht denk ik dat mijn ouders geen bakjes hebben)

Duuh left over food, mijn moeder haalt altijd 4x zoveel eten als dat er mensen zijn :joy: En ze leent haar tupperware niet uit.
Altijd voorbereid naar de ouders met de feestdagen.

85 likes

Hahahahah, ik hou hiervan. Ik krijg altijd plastic bakjes van mijn vader mee als ik daar ben geweest en dan vergeet ik ze mee terug te nemen en belt hij me bijna elke dag hysterisch erover.

Eetze!!

16 likes

Poe, een ochtend lang omgaan met een anderhalf jarige is toch een aanslag op je energie. Nu lekker onder mijn nieuwe elektrische deken.

4 likes

Ja dat wil ik dus voorkomen :joy:
Ik ben een paar jaar terug een tupperware bakje kwijt geraakt, maar nog echt zo eentje uit de jaren 80. Een keer in de zoveel tijd komt dat weer naar boven; ja want jij hebt mijn bakje
 :joy::joy:

18 likes

Kerst is stom
Kerstbomen zijn leuk

12 likes

Hahahaha ja mijn moeder ook als ik eens een bakje van hun mee krijg idd. Die staat dan de volgende keer dat ik kom achter de deur en het eerste wat ze zegt als ik binnenkom is natuurlijk Heb jij die bakjes mee? En ik vergeet nog wel eens wat :sweat_smile:

Dus tegenwoordig gaat het net als bij @Foefjeisthuis krijg ik vantevoren de opdracht zelf bakjes mee te nemen :joy:

4 likes

Hahahah Oja dat heb ik ook gehad. :joy: Een bakje in de magnetron gezet wat er blijkbaar niet in mocht, mijn moeder is er nog steeds rouwig om hoor.

3 likes