Het is Vlaams haha
Domme Hollander hiero
Ik heb vandaag een vriend bedacht om te antwoorden op al die vragen van bijna dode familieleden en asociale neven. Ging verrassend makkelijk.
Oh mag je alleen binnen 5 minuten op iemands posts reageren? Sorry ben niet zo zielig dat ik elk uur op het forum kijk
Ahh jammer je mist echt veel dan
Sorry maar @moderators. Elke post is om aandacht te zoeken, ruzie te maken. Er zijn mensen voor minder geband.
Wel
Als je niet zo vaak kijkt hoezo kies je er dan voor om t meest nutteloze topic terug te lezen. Ook nog eens die met de meeste (vaak nutteloze) posts.
pardon? mijn dagboekposts zijn altijd het neusje van de zalm voor de literataire forumelite!
Je weet dat je naar het eind vd pagina kan klikken he? Dat doe ik eens in de tijd en dan kom ik toch nog zulke pareltjes tegen
Waar is Youp zijn vader als je hem nodig hebt.
Ik heb dit jaar voor het eerst een kerst zonder al te veel drama of ‘ruzie’ tijdens het eten. Verlang wel echt naar een bed maar gelukkig zijn we met een uurtje terug
Beste kerstdag ooit. Alleen ons eigen gezin. Diner bij de Mac. Uren slapen tussendoor. Kinderen blij, man blij en ik uiteraard ook.
Oh en nu logeert de jongste bij mij in bed en voel ik steeds een handje dat checkt of ik er nog wel ben.
Komt mijn scharrel hier nu nog heen? Maaaaybe
Ik word gewoon plaatsvervangend boos op hem. Als hij jou dumpt kan hij mooi een ander huis gaan zoeken, de sukkel.
Eerste kater ooit? Ik ben jaloers!!
Ontbijten met een restje poffertjes van gisteren. Moet kunnen.
Heb in mijn kladblok een heel epistel getypt met redenen waarom hij moet vertrekken. Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
Er bestaan gewoon meerdere kerstfilms met de halve cast van one tree hill. Zoveel vragen.
Kan je na het gesprek bij een vriendin terecht? Knuffel