Is je vriend nederlands?
Ik lig de kerststress even weg te badderen. Werkt nog niet echt. Had ook een boek meegenomen om te lezen⦠ha ha.
Ja haha ik had daardoor ook niet zo verbaasd moeten zijn om zijn vraag
Ik ben zoooo moe en moet zo vertrekken voor het kerstdiner.
Ik haat kerst dit jaar en het gemis is nog nooit zo groot geweest . Een leegte die niemand kan vullen, behalve die ene persoon. Heb zelfs geen kerstboom staan. Ik zal blij zijn als het weer 1 januari is.
Knuffel!
Mijn man is ziek. Kan hij niks aan doen maar waarom moet hij dan ook zoān extra zielig stemmetje opzettenā¦
Verder vermaak ik me eigenlijk best wel, kerstontbijt gemaakt, wandelingetje in de regen en straks gewoon kerstdiner voor 1.
Ben alleen bang dat hij woensdag nog niet beter is en we hebben kaartjes voor een theatervoorstelling.
Ik ging gisteren borrelen met vrienden en het is zo uit de hand gelopen en nu ben ik zoooo brak. Echt stom. Heb er zoān meh schuldgevoel van en ben misselijk en knallende hoofdpijn en over 3 uur moet ik bij mijn ouders zijn.
1e kerstdag staat altijd in het teken van mijn aangetrouwde tante die jarig is en dat dus viert Ik heb besloten thuis te blijven. Heb gewoon geen zin om mijn kerst met haar kinderen + aanhang te vieren. Ik ken ze ook gewoon niet dus elk jaar als je die blauwgerookte kamer inloopt kijken 8 paar ogen je aan alsof ze water zien branden.
Poeh wat ontzettend naar voor je. En wat een kut timing. Veel sterkte de komende tijd
Morgen gaan we naar mijn (vermoeiende) schoonouders en dit jaar kwam mijn vriend uit zichzelf met het idee om een hotel daar in de buurt te boeken ipv daar te logeren. Ben heel gelukkig met deze gang van zaken!
Ik las hier āmet kerstvieringā dacht al wel: ja, dat is echt heel erg ongepast, wat een rare trend ook, maar is toch niet iets voor een arts om bezorgd over te zijn?
Uur en beetje hardlopen in de regen en voel me een stuk beter.
Ik heb pas een middag mijn elektrische deken en mij krijg de komende dagen er niet onder vandaan
Het wordt alleen een uitdaging als ik naar het toilet moet.
Oooohhh mn lievelingsneefje (20 jaar) is daar nu en belde me net op dat ik moet komen etc etc. Juist omdat ie me maar 1x per jaar ziet. Voel me echt schuldig maar heb alsnog nee gezegd. Zou dan nu nog 1,5 uur moeten reizen en zie dat niet zitten. Maar wel jammer dat ik hem nu mis loop.
Hotpotten 2022 is een feit! Soeppan ik ben in jee!
Wat is een nepkraslot? Haha snap dat het nep is, maar lijkt het dan alsof je een grote prijs hebt gewonnen?
Ik ben weer zo schandalig verwend met cadeautjes door mijn ouders Nou ja door mijn moeder, mijn vader heeft nooit een idee wat hij heeft geeft gegeven