Wat je even kwijt wil #64

Maar licht zorgt ervoor dat inbrekers meer zichtbaar zijn. En je vergeet het niet, maar het is een litteken. Je hebt het, maar op een gegeven moment doet het niet meer pijn.

Sinds ik mijn tweedehands elektrische fiets heb, fiets ik zoooooveel meer terwijl ik het voorheen echt haatte. Echt beste aankoop van vorig jaar.

3 likes

Dit was ik bijna in de Harrods dit weekend.

2 likes

Je kan als eindtijd je bedtijd instellen bv.

2 likes

Volvo heeft een reclame waarin een langzame stripped back versie van Don’t stop me now van Queen wordt afgespeeld. Waar gaat het heen met de wereld

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

was vandaag bij vinokilo en de kiloprijs was rond de 50-65 euro

is toch nie normaal

5 likes

Dat lijkt me echt een superfijne optie maar in het gehucht waar ik woon hebben ze dat nog niet, haha

2 likes

Jazeker, eeneiig
We wisselen ook wel eens van account

5 likes

Het streekvervoer gaat natuurlijk weer staken op mijn mijn kantoordag :smiling_face_with_tear:

1 like

Godsamme ik heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld.

1 like

Ik las het net. Echt verdomme. Ik snap waarom ze het doen, maar ze bezorgen mij extra stress over hoe ik nu weer op het werk moet komen.

1 like

Ik moest vanochtend om 6 uur op om naar kantoor te gaan, maar deed na het douchen “voor de zekerheid even een covid testje”. Nou dik positief :+1:t2: en nu zit ik een beetje ontheemd voor me uit te staren op de bank, volledig aangekleed en in de make up :joy: Ik ben te wakker om weer te gaan slapen eigenlijk

18 likes

Oh dat is balen! Toch maar lekker omkleden en rustig aan doen.

Mij staat een laaaaaangeeeee dag op school te wachten. Ik vraag me regelmatig af waar ik aan begonnen ben, hoewel de opleiding echt wel ontzettend leuk is, maar het hele gebeuren eromheen had ik liever anders gehad. Maar helaas.

2 likes

Hahaha oh man dit had ik gister.
Zouden naar opa en oma, even testen beetje een loopneus. Toch maar even testen voor de zekerheid.
Knal positief. Heb zo verbaasd zitten te kijken.

Nou ja extra lang weekend dan maar

2 likes

Ik werk in Den Bosch en volgens mij ben ik alleen op kantoor :joy::joy: iedereen vrij of kater

8 likes

zaterdag een stuk glas in m’n achterband (thanks carnaval) waardoor ik nu geen fiets heb en moet thuiswerken
wat toen heel kut was, is nu heel chill

3 likes

Ik ga zo carnavallen maar ben echt zó moe dat ik eigenlijk lekker in bed wil blijven 🥹

5 likes

Zo? Dat is wel vroeg zeg :sweat_smile:

1 like

10 uur starten met de eerste borrel :sob:

3 likes