Wat je even kwijt wil #64

Dankjewel @kali en @Otzi. Hoop het ook :hugs:

2 likes

Je kunt ook zzp’en in sommige organisaties waar je ook in loondienst kunt werken! Dan bepaal je zelf je productie (en direct daarmee ook je inkomen natuurlijk).

Luchtkwaliteit in dikke darm. :joy:

5 likes

Ik ben zo toe aan een beetje zon ipv sneeuw en vandaag weer herfst. Echt niet te doen :weary:

5 likes

Misschien kun je het in porties/ijsblokjez invriezen? Dan hoeft het niet direct op

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Deel je dromen

Dit ga ik ook eens proberen😆

5 likes

Ik zit weer in die rotfase wanneer je je ene boek uit hebt gelezen en niet weet wat je met je leven aanmoet en niet in een nieuw boek kunt beginnen omdat je nog niet emotioneel het andere boek hebt afgesloten ughh

28 likes

Een book hangover!

2 likes

Dus dat deed ik vroeger als ik ronddraaide op een bureaustoel

2 likes

Dit moet bijna in het biechttopic maar ik zou echt weer een keer op een cruise willen. Een keer gedaan als kind en vond het zoo chill.

4 likes

oh godverdomme ik had zondag het lumineuze idee om naar brussel te rijden en bedenk me nu pas dat ik mijn milieupas ben vergeten en 350 euro heb weggegooid :clown_face:

3 likes

word altijd zo beroerd wakker (en blijf dat de rest van de dag ook) wanneer ik de verwarming voor het slapen gaan vergeet uit te zetten

4 likes

Een collega heeft zijn stem verheft tegen me vandaag en ik vind dat eigenlijk echt niet normaal? Iedereen was ook echt stil en verbaasd. Maar ik heb ook geen idee wat ik nu moet doen. Ik wilde het niet normaal vinden eigenlijk?

7 likes

Vandaag zei iemand me gedag, maar diegene zei letterlijk ‘gedag’.

Das toch raar?

31 likes

Ik wil hier toch nog op terugkomen maar ik vind het ook een mooie serie. En ook wel herkenbaar op sommige vlakken.
Ga hem vanavond lekker afkijken met wijn en take away.

2 likes

De nek tattoo collega van gister noemde me vandaag “mevrouw”. Ik heb hem niks aangedaan en toch beledigd hij mij zo.

15 likes

Vind het wel heet

8 likes

"oh meneer " :smirk:

5 likes

Haha maar ik begrijp dat je dus goed gaat op specifiek nektattoos of? Call him daddy :partying_face:

Ik heb echt lekker cannelloni gemaakt maar ik volg eigenlijk nooit een recept en ik doe liever maar wat op ~gevoel~ . Waarschijnlijk is het dus de volgende keer niet zo lekker. Meh.

Omg @Zemraluani dat heb ik ff niet meegekregen. Nee doe maar niet gatverdamme.

5 likes