Dus je zit bij de KGB?
Soort van de anti KBG. Ik ben lid van Benedmo. Als denktank adviseren we de EU over nepnieuws.
Infiltreren. Slim
Whaha mijn vader kan echt niet tegen spicy eten. Ik gaf hem net een soort van hapje van de vork. Ja nou het kon nog net. Er zit niet eens iets pittigs in WTF ja zogenaamde spicy salsa maar echt dat is niet pittig. Maar heb liever iemand die zegt dat ie het pittig vindt dan andersom en ondertussen half dood gaat met zweetaanvallen en traanogen.
Ik ben net begonnen aan de serie Normal People maar twijfel nu of ik niet liever het boek ga lezen.
Yeeeeeees. Ik wil een keer zoān grote enge zien
Ik ben (o.a.) allergisch voor huisstofmijt. Ik heb hier 's nachts veel klachten door. Ik heb dit al jarenlang, maar ik heb er nooit serieus werk van gemaakt. Nu is mijn neusslijmvlies al meer dan een week extreem dik en ben ik veel moe. Vandaag voel ik me er zelfs echt oprecht ziek door (het lijkt in elk geval hierdoor te komen).
Nu wil ik het ineens aan gaan pakken door andere medicijnen te vragen en op de slaapkamer alles aan te pakken.
Aan de ene kant heel goed, maar aan de andere kant vind ik het stom van mijzelf en vind ik dat het nu nog wel even kan wachten en ik niet morgen onder werktijd naar de dokter hoef hiervoor.
Ik weet niet of je het al hebt. Maar als zwaar allergisch kind had ik anti huistofmijt dekbed overtrekken. Het zal het probleem waarschijnlijk niet compleet verhelpen, maar misschien helpt het wat.
Misschien had je hier nog niet aan gedacht, maar hoor dit soort dingen maak ik vaak gewoon een telefonische of online afspraak.
Zo vervelend om snachts wakker te worden door je allergieƫn, ik herken het helaas ook het gedeelte dat je er kapot moe van bent. Misschien heb je er wel iets aan, maar wat mij goed helpt is een luchtfilter! Hopelijk slaan nieuwe medicijnen ook aan en gaat het op den duur beter met je allergieƫn.
Ik heb net een zak chips leeg gevroten. Moet kunnen op zn tijd
Je kan ook al veel adviezen vinden op thuisarts.nl!
Over hoe je zelf kan saneren in de slaapkamer etc. Helpt altijd mee
Welke smaak
@Zeester, @Schaakmat @Bunnyslippers @Glitterpen @anon22550354
Dank voor jullie lieve en behulpzame reacties. Doet me goed Ik kan nog veel stappen zetten in het bestrijden van mijn allergie. Inderdaad o.a. anti huisstofmijt hoezen voor beddengoed en een luchtfilter.
Dit is echt zoiets waarvan ik denk āoh valt wel mee, over paar dagen/weken zal het wel minder zijnā of ik heb op dat moment geen energie en tijd om er werk van te maken. En langzaamaan raak je aan de klachten gewend. Nu het echt even een stuk erger is, denk ik pas āshit dit heeft best veel impact en waarom doe ik hier steeds niks aan met het risico dat het alleen maar erger wordtā. Dus ik moet echt even doorzetten.
Ik ben ook iemand die echt niet graag naar de huisarts gaat, dus dat helpt ook niet m.b.t. het stukje medicijnen. Inderdaad @Bunnyslippers ik hoop dat ik telefonisch geholpen kan worden, maar helaas is mijn huisarts heel erg van ākom maar even langsā.
Voor diegenen met ook een huisstofmijtallergie waarbij een van de klachten een gezwollen neusslijmvlies is: hebben jullie alleen neusspray als medicijn of zijn er ook tabletten of andere medicijnen die hiertegen helpen? Ik heb ooit alleen 2 soorten neussprays gekregen: een dystima om te onderhouden en een reguliere neusspray van de drogist met xylometazoline bij ernstige klachten. De dystima doet voor mijn gevoel alleen niet zo veel.
Ik ben trouwens ook nog allergisch voor een aantal andere dingen waaronder graspollen, maar huisstofmijt is de grootste trigger.
Wow. En dat op een maandag
Naja, ze had ook luxe Franse kaasjes op een doordeweekse dag kunnen eten⦠Dat had ik schokkender gevonden.
Dit gaat mijn voorstellingsvermogen te boven
Ik heb nu net 1 aflevering gezien en vind het niet heel denderend maar ook niet slecht. Het verhaal spreekt me wel aan dus geef het nog een kans en anders het boek maar gewoon lezen! Heb hem in ieder geval besteld.
Het boek was 11 euro dus als het niks is ook geen wereldramp. Maar super hoe jij en @Crusti_Croc elkaar tegenspreken.
Ik zit sinds een week weer op woningen te reageren en ik zit dan gelijk al helemaal te romantiseren dat ik daar woon en hoe ik het ga inrichten en daarna krijg ik een mail dat de bezichtigingsronde al vol zit