Slapend rijk worden!
Ik heb al een week, voor het eerst in mijn leven, een blaasontsteking en het is verschrikkelijk. Straks maar even bellen naar de huisarts, want de pijn begint nu ook uit te stralen naar mijn nieren.
Haha grappig, zie nu pas dat dit dezelfde actrice is die Leslie Knope speelt in Parcs en Rec
Nog een paar dagen werken en dan een week vrij en op vakantie❤️
Ik heb een broek aan die bij het zitten toch te strak zit dus dat wordt lekker comfortabel vandaag
Mijn vader gebruikt nog steeds een papieren agenda, meer een kalender eigenlijk die in huis hangt waarop alle afspraken staan, maar dan maakt hij daar dus een foto van voor als hij buiten huis is en een afspraak wil maken Hij was bij ons thuis en we wilden een uitje plannen in mei, zegt ie: ik weet niet of ik dan kan, ik heb alleen nog maar een foto van maart en april gemaakt
Edit: en als hij dan dus buiten huis iets afspreekt dan appt ie het naar zichzelf om het thuis op de kalender te kunnen schrijven. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Een fout die ik ook regelmatig maak
Ahh ik vind dit best schattig eigenlijk haha
Maar lijkt me ook wel onpraktisch want dan moet je dus iedere keer ook weer een nieuwe foto maken anders klopt het nog niet
Ohhh I feel for you, ben hier veel te bekend mee. Deze soort pijn kan echt moeilijk te verdragen zijn.
Mijn ervaring is wel dat antibiotica snel helpt waneer je het eenmaal hebt! Dat is echt wonderlijk. Sterkte!
Luister naar jezelf! Een dagje rust is toch helemaal prima en zo te lezen wat je nodig hebt.
Ik heb afgelopen weekend redelijk impulsief draadloze oortjes gekocht (ging al wel een tijdje door mijn hoofd maar ik had nog een goede draadloze headphone). Damn voor 45 euro (met kortingcode erbij) was dit één van mijn beste impulsieve aankopen.
Mijn vriend is echt van de dure spullen en heeft oortjes van 400 euro ofzo maar hij voelt zich opgelicht zegt die haha. Er komt een goede bak herrie uit en ik hoor geen fuck van mijn omgeving. Kende het merk Jabra ook niet maar schijnt sowieso goed te zijn.
Maar waarom ik dit dus typ. Ik had ze eigenlijk gekocht met idee voor erbij (want heb bij bed nog oortjes met draad liggen) maar ik denk dat ik mijn headphone nooit meer ga gebruiken nu en dat was mijn allerlaatste verjaardagscadeau wat ik van mijn moeder heb gehad, daarom wilde ik ook niks nieuws eigenlijk. Ik ben blij maar tegelijk voel ik me ook schuldig naar mezelf toe ofzo.
#liefdagboekditmoestikevenkwijt
Oh help een wappie krant wil me interviewen over desinformatie. Ik doe alsof ik de e-mail nooit gelezen heb.
Linkje!!!
Mijn oma maakte vroeger vaak een spaghetti met smac, ketchup en augurkjes. Mijn moeder vindt dit (misschien wel terecht) goor en nu gaan mijn vader en ik dit binnenkort maken als mijn moeder weg is. Heeft mijn vader het in zijn agenda gezet als: oma’s spaghetti feest
Hahaha ik ben benieuwd hoe ze dit dan ook voor zich zien?
Ahh dit vind ik echt heel lief
Ze heten Jabra Elite 3. Bij Amazon kreeg ik 5 euro korting bij afrekenen, geen idee of dat nog zo is.
Mijn vriend en ik hadden beide zoiets van wtf dit voor zo weinig geld?
Volgens mij willen ze een stuk schrijven over de denktank waar ik bij zit en hoe ik fact check. 🥹 Terwijl ze zelf gefinancierd worden door Rusland…
Pfoe… nou ik wil je nu al kracht en wijsheid hiermee wensen haha
Ik heb vorig jaar fel rood haar gehad, donkerbruin, zwart, oranje en donkerblond. En het viel nooit iemand op dat ik mijn haar had veranderd. Nu heb ik afgelopen weekend hightlights laten zetten en heeft iedereen het er over? Het was zelfs een aantal mannelijke collega’s opgevallen Vind dit wel echt leuk, maar had dit echt niet verwacht met wat simpele highlights