Wat je even kwijt wil #64

ik denk dat ik weer een band van mijn auto heb kapot gereden omdat er iets op de weg lag en ik niet last minute kon uitwijken door de sneeuw, of het was gewoon een rare sneeuwbal

2 likes

Een medewerker is ervan overtuigd dat ik een probleem kan oplossen, ik geef netjes aan dat ze de ict hiervoor moet bellen. Maar dat weigert ze en nu heeft ze me een mailtje gestuurd met echt een gemene toon Ă©n onze manager erin ge’cct :joy: thanks dat je zelf laat zien dat je een Karen bent

1 like

Ik werd wakker met heel mijn bed en kleren onder de bruine vlekken ik dacht wtf??? Ben ik op een fucking Lindt bal gaan liggen gisteravond zonder dat ik t doorhad.
Meteen karma dat ik daar 7 euro voor heb neergeteld.

67 likes

Whaha sorry moest hier hardop om lachen. Ik dacht eerst wtf is een Lindt bal maar oke chocola krijg je er zo uitgewassen.

3 likes

Oh bah dat is goor :joy:
Die Lindtballen zijn trouwens wel het voorbeeld van hoe takkeduur alles is geworden. Ze waren hier in NL altijd al iets van 5.50 ofzo, maar in Duitsland kocht ik ze altijd voor 3. Nu waren ze in Duitsland ook al 4.50 :sob:

Maar 7 fucking euro voor 10 van die ballen is echt duur. Maar wel superlekker, dus ik snap je wel.

5 likes

Super, dankjewel!

2 likes

Ik werd wakker met het nummer Oma’s aan de top en nu is het afgewisseld met Hippie Shake. Het wordt een K3 dagje blijkbaar

11 likes

Ik heb al sinds gister zin om de hele wereld in elkaar te trappen. Aargh :rage:

4 likes

:wilted_flower: :wilted_flower: :wilted_flower:

2 likes

@george @Krabsalade panty is binnen en ik heb hem vandaag voor het eerst aan. Gelukkig geen pamperkont, maar ik vind wel dat je kan zien dat het geen gewone panty is. Ziet er best gek uit op de plekken waar de stof een beetje in elkaar zit en niet perfect aansluit op mijn benen (knieholtes vooral) en hij is ook wat geler dan een normale panty bij mij zou zijn. Wel lekker warm, maar ik twijfel nog of ik hem ook echt naar kantoor aan ga doen. Hij komt alsnog wel van pas, want ik ga zaterdag de hele nacht wandelen voor het goede doel/mijn werk en dan doe ik hem lekker onder een broek aan haha.

2 likes

dit is me vroeger zo gĂȘnant vaak overkomen dat ik geen chocolade in bed meer mag

5 likes

Dus jij werd wakker met een wijsje in je hoofd :notes:

2 likes

Ik heb morgen een heel leuk etentje gepland staan ben ik sinds vanochtend echt mega verkouden en spierpijn, waarom?

1 like

ik had net een klein brandje in mijn huis

ik kwam thuis van boodschappen doen en ik gooide een zak brood op het gasfornuis, precies op een pitje dat nog aan bleek te staan van mijn havermout vanmorgen, en toen vloog die zak brood in de fik

6 likes

wow da’s schrikken! je vuur was dan aan blijven staan terwijl je om boodschappen was?

haha nee het was ook zo weer uit, ik bevroor even en toen kwam ik bij zinnen en gooide ik de zak in de gootsteen en zette ik de kraan aan

5 likes

ja :grimacing: :grimacing: dom he

Een Belg heeft 145 miljoen euro gewonnen. Ik ben pissed want dat had ik kunnen zijn maar heb niet eens gespeeld.

14 likes

Maar als je had gespeeld dan had je zeker gewonnen. Feitelijk ben je gewoon bestolen

25 likes

Is hij nog single asking for me.

6 likes