Ik weet nu 8 uur dat mijn moeder kanker heeft en ik ben alleen maar aan het huilen/hoor mezelf hardop pogingen doen tot ânormaalâ ademen. Hoe doen mensen dit.
Een liedje zingen
Heel veel sterkte
Ahw jeetje dat is ook ontzettend heftig om te horen ook!! Hoe ik het deed was toegeven aan mijn huilbuien en op den duur raakte ik er van uitgeput en dan stopte het vanzelf uiteindelijk
Wat betreft de ademhaling, probeer een diepe in-adem via je neus te doen!
Pffff ik vraag me af tot hoever mijn veerkracht reikt.
Ik ben in rouw door het recentelijke verlies van mijn vader, ik zit midden in een verhuis (waarbij ik alles âzelfâ moet doen want geen partner) & ik moest stel op sprong opzoek naar een nieuwe baan omdat mijn teamleider mijn ziekmelding niet accepteerde en mijn contract op 31-3 afloopt.
Ik baal er vooral van dat ik alles alleen moet doen. En iedereen heeft zoân respect voor me want ik ben voor de buitenwereld de strong independent woman welke het wel allemaal even doet, maar ik wil niks liever als een kleine puppy tegen iemand aankruipen en samen dingen oppakken.
Ik ben wel mee iemand bezig nu. Echt een ontzettend leuke lieve gast, maar ik vind het nog lastig te bepalen of ik nu de aandacht en een luisterend oor van een persoon fijn vind omdat ik gewoon een beetje labiel ben en daar nu heel veel behoefte aan heb of dat ik daadwerkelijk hem als persoon leuk vind. Ik hoop ontzettend dat tweede, want die eerste optie verdiend hij ook absoluut niet
Huh?
Het boekenbal, ik snap niet hoe dit werkt. Ik dacht altijd dat het boekenbal gewoon een (dans)feestje was of iig een soort borrel met muziek, in een grote ruimte waar je kunt dansen. Maar toen zag ik op een story dus 100+ mensen opgepakt op het podium staan in de theaterzaal van de Schouwburg alsof het feest/de borrel dĂĄĂĄr plaatsvindt. Dat leek mij heel gek. Maar nu zie ik dat er ook gewoon presentaties en acts op dat boekenbal zijn, dus dat iedereen eerst gewoon zit in de zaal. En dan is het borrel gedeelte miss daarna overal ofzo? Weet iemand hoe dit zit? Ik weet ook niet waarom me dit zo bezig houdtâŠ
Maar je reageert dit op een post van neusklem, of was dat niet de bedoeling?
Ooo ja kan gebeuren maar ik was gewoon verward
ja er was een programma van een uur waarbij iedereen in de grote zaal zit en daarna op dat podium dj en dans en er was een plek/bar waar werd gebingood en nog een andere zaal waar geen muziek was maar je wel een gesprek kon voeren en dan was er nog het buitenterras waar het stervenskoud was maar wel alle coole rokers waren. ik heb alleen maar rondjes gelopen en mensen gekeken maar het was eigenlijk eerder vermoeiend dan echt heel leuk ofzo.
En de aankleding wordt verzorgd door kunstenaars die er maanden voor een lullig bedragje aan werken en om 00.00 uur mogen alle gasten dat dan loshalen en meenemen. Dan kom je erachter dat bekende schrijvers gewoon een stel hyenas zijn, maar ze lopen wel rond met jouw kunstwerk en daar doe je het dan maar voor.
(Dit weet ik omdat ik dus een keer een van die lui was die de aankleding heeft gemaakt.)
Het brandalarm is al twee keer met valsalarm bij mijn buurman afgegaan en nu kan ik niet meer slapen
Ik moet naar de huisartsenpost en kan natuurlijk niemand bereiken. Ook nog eens fietsen.
Nou gelukkig is alles gewoon goed
Storm des doods. Succes allen.
Ja dat is traditie
en staat leuk in je portfolio toch?!
Zin in