Ik vind van die flared broeken die te kort zijn en dan zo eindigen op/boven je enkels zoooo lelijk. Koop pls een langere broek!!
Hahaha godver Connie Palmen is wel een heel klein beetje Beatrix met een bad hairday. Op een wazige foto dan toch. Nooit gezien cannot unsee.
Kijk, je bent hier nooit de enige. Ik dacht dat haar haar wat meer casual zat en dat die voorste pluk was losgewaaid oid.
Dit heb ik met 1 broek, maar die vind ik verder zo leuk
Ik heb al twee weken een deuntje in mān hoofd, volgens mij de intro van een tv programma, en ik kom er maar niet op waarvan het is. En niemand kan me helpen. Iedereen zegt dat het bekend klinkt, maar niet waarvan. Hoe doe je hier ook alweer spraakopname? Ik moet dit weten hahaha
Damn wij zijn zo dom. We wilden een nieuw dekbed omdat we ons oude te klein vonden. Helemaal gelukkig met ons grote nieuwe dekbed. Wilde ik net de oude inpakken om weg te doen, staat daar loeigroot op dat die ook 240x220 is (wij dachten 200x200). Ik dacht verkeerde verpakking misschien? Maar nee, op het label stond ook echt 240x220. Blijkt dat we al die tijd gewoon al een even groot dekbed hadden maar het al die tijd in een hoes van 200x200 gepropt hebben zonder dat we dat door hadden
Ik ben twee keer natgesneeuwd vandaag en lig nu onder dekens op de bank, niet warm te krijgen. Maar ik moet de deur vanavond nog uit en kan daar chagrijnig van worden
Hahaha. Maar kostte je het dan niet super veel moeite om je dekbed in die kleine hoes te krijgen??
Same⦠ik heb net gedoucht en nu heb ik het wel weer warm, maar waarschijnlijk voor jan lul want mān haar is straks toch weer nat en lelijk door de sneeuw.
Haha nee totaal niet dus? Het stak ook niet uit ofzo of dat het heel opgepropt zat, vandaar dat we het dus ook nooit in de gaten hebben gehad
Nee natuurlijk niet hahaha
Donāt worryyy
Ik wil ff naar de wc in de trein maar er staat gewoon een rij dat is echt zo vaak
Wist niet dat naar de wc gaan in de trein populair was haha, hoop voor je dat je niet zo nodig moet
Nee ja veel jongens met een blik bier die zo naar nac of willem 2 gaan. Maar het is gelukt hoor
Reactie per mail, eerst een soort van mea culpa en dan eindigen met āzullen we het hierbij laten?ā. Haha fucking Karen dat het is, ik ga haar een hele grote duim sturen denk ik.
Ik hoop op zoiets.
Ik vind het weinig professioneel, maar wel echt heel veel zin om te doen.
Gisteravond had ik een online boekbespreking over mijn roman met zoān 15 lezers en ze zeiden allemaal zulke lieve en interessante dingen dat ik toen de call klaar was echt een half uur heel hard heb lopen huilen hahaha was helemaal overweldigd Dus nu heb ik al de hele dag hoofdpijn maar het was het waard
Ik moest net janken omdat ik iets niet goed had gedaan op werk. Gelukkig werk ik thuis en merkt niemand het.