Wat je even kwijt wil #64

Ergens snap ik het ook wel. Ik at net chocoladecruesli: kun je lekker op kauwen, steeds een beetje verschillend met stukjes cruesli en dan weer wat zachtere chocola of je komt ineens een nootje tegen. Maar veel groente en fruit is zonder smaak gewoon… nat en flubberig.

@Schaakmat Oh goed om te weten, dan ga ik dat vanavond vooral niet eten!

2 likes

Omggg doe geen streepje! Ik heb sinds mijn vierde een litteken in mijn wenkbrauw waardoor ik er altijd uitzie alsof ik een streepje heb geschoren echt vreselijk, geniet van je mooie volle wenkies!!!

1 like

Bonnie zou er een Tiktok over maken.

4 likes

Nee doe wel is cool @Luzarl

4 likes

Druiven gingen hier goed. Die knappen lekker open

1 like

Ze wil toch juist dat het eruit ziet alsof ze er een streepje in geschoren heeft … wat heeft jouw wenkbrauw daarmee te maken

6 likes

Staat er toch

Wat een schitterend weer! Ben lekker een stuk gaan lopen vandaag :blush:

4 likes

Niet opgestegen?

2 likes

Hahaha nee! Het was wel winderig, maar heel goed te doen :joy:

Ja ik ga het ook doen! Vervelend voor jou @California maar ik vind het vet en het groeit wel weer aan

4 likes

Ik dacht even dat je why not both tegen @Soy.peor zei.

1 like

Nja nek tattoo werkt dus niet op dezelfde afdeling blijkbaar. Heb hem niet meer gezien.
Heb wel de insta van die andere gescoord hehe.

6 likes

Goed bezig!

3 likes

Gaat voor beide situaties op bij nader inzien, dus mocht je hem nog tegenkomen go for it @Soy.peor

2 likes

Ik besef me nu pas hoe slecht ik voor mezelf heb gezorgd deze winter. Ik kwam om 18:00 in het pikdonker thuis en had echt geen puf om nog boodschappen te doen, ik at brood of iets van ah to go, nu fiets ik fluitend naar de winkel. Hahah dit is al mn tweede post over het weer vandaag maar echt love it

56 likes

Snap je helemaal. Denk dat best veel mensen dit hebben, je gaat echt in een soort winter/zombie modus en als t na 18:00 weer licht is ergens eind februari realiseer je je dat pas. Het is nu gewoon nog licht dus heb ook zin om een maaltijd te koken, ik krijg dat gewoon niet voor elkaar in de donkere maanden.

8 likes

Ja echt he. Ik had het toen niet zo door maar nu denk ik echt wauw hoe viel ik niet om?

2 likes

Ik heb net het beslag gemaakt voor sinaasappel, honing en saffraan madeleines en omg ik wil het hele beslag oplepelen it’s tooo goood

45 likes

Het klinkt alleen al heerlijk🤤

2 likes