Wat je even kwijt wil #64

Wow originele grap

7 likes

Ja lolbroek hier maar kwam wel na een artikel waar ik haar echt achterlijk vind.

https://www.ad.nl/show/janke-dekker-over-commotie-rond-man-tom-egbers-je-kop-wordt-er-meteen-afgehakt~a15eaec4/

Zonder haar had ik niet stil gestaan bij haar man.

1 like

Dit wordt allemaal in het actualiteiten topic besproken. Wat zij hebben gedaan is echt totaal onacceptabel, maar ik vind grappen met namen gewoon altijd kut. Daarnaast heb ik deze grap gisteren al genoeg voorbij zien komen op social media.

2 likes

Ik heb het drie jaar lang weten te ontlopen, maar ik heb nu dus ‘eindelijk’ corona. Ik proef echt geen ene reet. Daarvan zei ik altijd: oh handig! Dan kun je gewoon alleen maar gezond eten nemen. Maar dat is niet waar. Ik ben er inmiddels achter dat het meeste ongezonde eten ook gewoon een fijne structuur heeft om te eten.

13 likes

Aardappels smaken ook echt ranzig als je niks proeft

3 likes

Ja dit is dus gek he! Ik miste smaak ook helemaal niet toen ik corona had, zolang de structuur maar lekker was.

Ik heb al dagen trek in een Hema rookworst. En normaal eet ik die nooit, de laatste keer dat ik zo’n rookworst heb gegeten is echt jaren terug. Nu liep ik net langs de Hema en heb ik een rookworst gehaald valt ie mega tegen. Hij smaakte helemaal niet zoals in mijn herinnering. Nu ben ik alleen maar misselijk en heb ik spijt van de worst.

4 likes

Ergens snap ik het ook wel. Ik at net chocoladecruesli: kun je lekker op kauwen, steeds een beetje verschillend met stukjes cruesli en dan weer wat zachtere chocola of je komt ineens een nootje tegen. Maar veel groente en fruit is zonder smaak gewoon… nat en flubberig.

@Schaakmat Oh goed om te weten, dan ga ik dat vanavond vooral niet eten!

2 likes

Omggg doe geen streepje! Ik heb sinds mijn vierde een litteken in mijn wenkbrauw waardoor ik er altijd uitzie alsof ik een streepje heb geschoren echt vreselijk, geniet van je mooie volle wenkies!!!

1 like

Bonnie zou er een Tiktok over maken.

4 likes

Nee doe wel is cool @Luzarl

4 likes

Druiven gingen hier goed. Die knappen lekker open

1 like

Ze wil toch juist dat het eruit ziet alsof ze er een streepje in geschoren heeft … wat heeft jouw wenkbrauw daarmee te maken

6 likes

Staat er toch

Wat een schitterend weer! Ben lekker een stuk gaan lopen vandaag :blush:

4 likes

Niet opgestegen?

2 likes

Hahaha nee! Het was wel winderig, maar heel goed te doen :joy:

Ja ik ga het ook doen! Vervelend voor jou @California maar ik vind het vet en het groeit wel weer aan

4 likes

Ik dacht even dat je why not both tegen @Soy.peor zei.

1 like

Nja nek tattoo werkt dus niet op dezelfde afdeling blijkbaar. Heb hem niet meer gezien.
Heb wel de insta van die andere gescoord hehe.

6 likes