Ik heb een potje Chai poeder bij de Jumbo gekocht, zal vast niet de real deal zijn maar vind het wel lekker! Als deze op is wil ik een suikervrije kopen die ik online heb gezien. Of zelf maken kan ook, maar daar ben ik te lui voor.
De havermelk van Picnic schuimt ook
Ah chillll, daar bestellen wij al. Thanks!
Echt zelf maken is mij ook nog nooit goed gelukt. Ik heb nu deze maar het blijft gewoon te poederig naar mijn smaak
Molina chai is erg lekker. Volgens mij wel alleen online te bestellen.
Die heb ik ook, maar heb geen vergelijking voor nu prima!
Ah ik zal eens kijken, thanks! Ga deze maar op mijn werk zetten, dan gaat hij misschien sneller op
Poeder blijft altijd meh, dit is echt het geld waard.
Oh hier nog goedkoper
Ja, die Lidl Barista versie is echt goed! En stuk goedkoper dan Oatly. @Blush
Ik gebruikte altijd Chaipur poeder, maar dat wordt blijkbaar niet meer gemaakt Heb nu een zak van David Rio, maar die is echt veel zoeter. Alleen heb ik in mijn enthousiasme een 1,4 kg zak gekocht, want dat was goedkoper per kilo, dus ik zit er nog wel even mee
@Luzarl ik denk soieso dat starbucks siroop gebruikt. Monin heeft zon siroop. En dan verder gewoon thee in warme melk.
Ik heb ooit bij de dunkin in new york een iced vanilla chai gehad goddelijk. Ik weet niet of ze die hier ook hebben ga van de zomer even checken.
Ik kan mijn thee wel 10 minuten laten trekken in de warme melk maar het werkt gewoon niet zo als ik wil . Meekoken werkt ook niet. Ik haal echt niet vaak iets bij de Starbucks maar voor dit maak ik een uitzondering
Yep, klopt. Die siroop is zo ontzettend plakkerig en spettert alle kanten op dus na zo’n shift zat je echt helemaal onder de chai en stonk je gigantisch (chai is lekker hoor, maar op een gegeven moment is het echt too much haha). Dit was >10 jaar geleden toen ik er werkte in ieder geval het geval.
Oh dat is ook handig, dankje! Eerst dit even opmaken
Rabarbermoessss
Ongevraagd advies maar ik maak het altijd zo en dan vind ik het echt heel lekker! Wel de moeite waard om een beetje goede losse thee te gebruiken trouwens
Ja hebben ze
Mijn beste vriendin van de universiteit gaat weer in Nederland wonen. Wow! Ben echt een beetje flabbergasted, maar echt super leuk!
Oh lord have mercy. Ik hoop dat ik dit van de zomer weer vergeten ben.
En een totaal andere setting, tweedelijnszorg? Of meer als gedragskundige in een organisatie?
Dirty of filthy is ook aan te raden.