SOS mijn vriend zijn neus zit verstopt en nu vergaat de wereld.
Neus snuiten is ook erg moeilijk. Ik wens hem veel succes met deze zware klus
Ik werk klinisch en daar is de productienorm echt minimaal.
Ik vind een natte spijkerbroek zo vreselijk maar een regenbroek kopen doe ik dan weer niet
Welk recept gebruik jij hiervoor?
Chai lattes zijn life haha. Nu wil ik ook een potje chai gaan kopen. Ik drink normaal alleen de thee van puka, maar heb nog nooit chai poeder geprobeerd. Ik ben geinfluenced! Haha
Ik heb zakje chai thee van Clipper en wat ik doe is een klein laagje gekookt water en daar het zakje thee in laten trekken. Geen 10 minuten waar wel lang genoeg dat het echt sterk is (is het sowieso snel als je maar een klein laagje water doet) en daar doe ik een schep suiker en dan opgeschuimde melk bij.
Ik heb een aantal keer gezien dat er in de horeca een soort concentraat uit pak van yogi tea gebruikt werd! Zelf weleens opgezocht en is vaak wel te vinden bij ekoplaza etc. Het heet ābarista chaiā. Geloof dat het dus een kwestie is van laagje concentraat en dan opgeschuimde (haver)melk erbij. Ik dronk een tijdje een dirty chai (chai latte met een shot espresso) en vond dat als dat met dit spul gemaakt werd altijd heel chill, vrij sterke chai smaak ook!
Oooo ja dit heb ik een keer gehad vroeger! Vond dit weer gedoe want dit blijft maar een paar dagen goed in een pak maar het was wel lekker. Thanks!
En nu 2 dagen later is alles weer anders en ligt ze in het ziekenhuis wachtend op een MRI. Iedere keer als ik ook maar even durf te denken dat alles wel goed komt, gebeurt er iets kuts.
Heel veel sterkte Ik hoop dat jullie toch goed nieuws ontvangen.
Je kunt ook zzpāen in sommige organisaties waar je ook in loondienst kunt werken! Dan bepaal je zelf je productie (en direct daarmee ook je inkomen natuurlijk).
Luchtkwaliteit in dikke darm.
Ik ben zo toe aan een beetje zon ipv sneeuw en vandaag weer herfst. Echt niet te doen
Misschien kun je het in porties/ijsblokjez invriezen? Dan hoeft het niet direct op
Dit ga ik ook eens proberenš
Ik zit weer in die rotfase wanneer je je ene boek uit hebt gelezen en niet weet wat je met je leven aanmoet en niet in een nieuw boek kunt beginnen omdat je nog niet emotioneel het andere boek hebt afgesloten ughh
Een book hangover!