Dus dat deed ik vroeger als ik ronddraaide op een bureaustoel
Dit moet bijna in het biechttopic maar ik zou echt weer een keer op een cruise willen. Een keer gedaan als kind en vond het zoo chill.
oh godverdomme ik had zondag het lumineuze idee om naar brussel te rijden en bedenk me nu pas dat ik mijn milieupas ben vergeten en 350 euro heb weggegooid
word altijd zo beroerd wakker (en blijf dat de rest van de dag ook) wanneer ik de verwarming voor het slapen gaan vergeet uit te zetten
Een collega heeft zijn stem verheft tegen me vandaag en ik vind dat eigenlijk echt niet normaal? Iedereen was ook echt stil en verbaasd. Maar ik heb ook geen idee wat ik nu moet doen. Ik wilde het niet normaal vinden eigenlijk?
Vandaag zei iemand me gedag, maar diegene zei letterlijk âgedagâ.
Das toch raar?
Ik wil hier toch nog op terugkomen maar ik vind het ook een mooie serie. En ook wel herkenbaar op sommige vlakken.
Ga hem vanavond lekker afkijken met wijn en take away.
De nek tattoo collega van gister noemde me vandaag âmevrouwâ. Ik heb hem niks aangedaan en toch beledigd hij mij zo.
Vind het wel heet
"oh meneer "
Haha maar ik begrijp dat je dus goed gaat op specifiek nektattoos of? Call him daddy
Ik heb echt lekker cannelloni gemaakt maar ik volg eigenlijk nooit een recept en ik doe liever maar wat op ~gevoel~ . Waarschijnlijk is het dus de volgende keer niet zo lekker. Meh.
Omg @Zemraluani dat heb ik ff niet meegekregen. Nee doe maar niet gatverdamme.
Son
Nick el
Hahahaha mannen gaan er wel heel slecht op als je ze kid/kiddo noemt. Kunnen ze echt niet hebben. Okay kid. Direct offended. Zo grappig. Maar misschien is dat ook mijn ervaring omdat ik dan wordt gezien als een âklein vrouwtje/meisjeâ. Nee het is MEVROUW.
Omg @Soy.peor misschien moet je hem kid noemen.
Kwam vandaag een oud collega tegen en heb altijd zoân spijt gehad dat ik daar weg ben gegaan omdat het zoân fijne collegaâs waren. Was bijna blij om te horen dat de hele club inmiddels uit elkaar is gevallen
Nee die heeft geen nek tattoos nek tattoos is net nieuw. En bedankt dat je me 28 noemt. Ik hou van jou.
Biecht heb dat jonkie laatst wel daddy genoemt. Omdat hij het niet leuk vond dat ik hem steeds jonge âkoosnaampjesâ gaf⊠was meer om hem te shockeren. Niet gelukt tho.
Ik ging risotto maken en maakte een blik met tomatenblokjes open om eraan toe te voegen. Het spuit als een hogedrukspuit uit dat blik mân heeeeeeele keuken onder. Mân haar, gezicht, kleding maar ook mân koffiezetapparaat, keukenpapier etc. allemaal onder de tomatensap. Ik denk dat ik over twee weken nog tomatenvlekken vind, jezusmina wat een klote werk ook om dat op te ruimen.
Dit had ik een tijdje terug met een blikje tomatenpuree. Echt ellende. Durf nu nog amper zoân blikje open te maken