Ik vind hem zo irri . Hij kwam koffie halen op mn oude werk en daarna ging hij online gemene dingen zeggen over mn collegas haha.
Geniet van jullie dag!
Oh huh waar dan? Bij de Google reviews?
Nee hij had zon facebook
Ik weet dat veel van jullie niks met Taylor Swift hebben maar i love her en nu staat mân hele tiktok for you page vol met filmpjes van haar nieuwe tour. Ben zooo jaloers en hoop dat ze heel snel de internationale concertdata bekend gaat maken.
Hij wou persee een lungo van een cupje dat bedoelt is voor een espresso. (Is niet goed voor je apparaat om dat te doen)
Toen heeft mn collega een andere koffie voor gesteld dat er op lijkt en wel goed is voor een lungo. Maar dat vond die vervelend.
Toen was mn collega een oude grijze heks (Ze was toen 30 en blond)
En dr waren wel meer dingen maar deze vond ik t grappigst
Ik ga mijn apparaat even bij het vuilnis zetten brb
Volgens mij is dit een broodje aap verhaal, bedacht door Nespresso om meer cupjes te verkopen. Mijn apparaat heeft al 7 jaar nergens last van.
TW emetofobie
Ik heb de halve nacht op de wc doorgebracht en ben nu op het punt dat mân maag helemaal leeg is, voel me zo beroerd Heb echt zoân enorme dorst maar als ik wat drink word ik direct weer misselijk en komt het er weer uit. Wil ook slapen maar dat lukt niet van de dorst. Wat een ellende dit.
Dat klinkt als een verschrikkelijke nacht. Beterschap en hopelijk voel je je in de loop van de dag een beetje beter
Ja kan. Ik snap persoonlijk niet waarom je jezelf zou kwellen met zon waterige lungo.
Holy shit ik heb deze week echt heeeel veel gewerkt en was zo kapot dat ik nu gewoon 11 uur achter elkaar heb geslapen hahah en ben ik nu uitgerust? Nee natuurlijk niet, juist mega gaar ervan đ«
Het is weer die tijd van het jaar dat mensen opmerkingen moeten maken hoe wit/bleek ik ben en vragen of ik ziek ben, als ik geen make-up op heb. De laatste weken echt iedere dag. Net zelfs een boomer in de supermarkt. Nee Gerda, ik heb gewoon zon nodig en die is er al een tijdje niet zoveel.
Wat moet je in godsnaam antwoorden als iemand een foto van zijn nieuwe partner laat zien. Ik kom niet verder dan âja leuk hoorâ
En heb je inmiddels al meer gehoord hierover?
âOh ja, heb ik ook wel eens gedaanâ
âAh, nu zijn we zaadzussenâ
Vestje ook nog gelukt?
Late to the party: maar geniet ervan vandaag!