Wat je even kwijt wil #64

Ik kom misschien die kant op dus dan kunnen we weer eens naar de film als je wil!! En naar de tk maxx

3 likes

Ohhh ik liep net langs een huis en daar stond de kerstboom nog in volle glorie, hahaha.

Nu is de vraag, is die persoon heeeel vroeg of heeeel laat

17 likes

Ik vond dat ook vreselijk ongemakkelijk! Maar uiteindelijk dus wel de moeite waard. Misschien is het in een stad ook nog wel makkelijker. Ik woon in een minidorpje dus had ook weinig mensen in mijn omgeving die bumble gebruiken.

Morgen trouw ik en heb kriebels in mijn buik. Alles is geregeld, hopelijk hebben we een mooie dag met onze familie en vrienden.

217 likes

Wat super leuk om te lezen! :pleading_face: Ik heb vorig weekend ook Bumble bff gedaan en sinds zondag iemand op de app. Vind het echt chill maar ook spannend :joy: vooral ook omdat ik nu bijna een jaar hier woon en nog niet iemand hier heb om zo heen te kunnen gaan of dingen doen!

3 likes

Wat spannend! Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd!

2 likes

Veel plezier! Geniet ervan!:smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oh wat leuk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Een heel fijne dag gewenst morgen!

1 like

Wat leuk! Ik hoop dat je er net zo’n leuk contact aan overhoudt als ik.

1 like

Mooie dag morgen!!!

4 likes

Heeee wat leuk! Ik heb vandaag ook voor het eerst met iemand afgesproken via Bumble BFF en dat was ook super leuk.

@Daelyss ik wens je een hele mooie dag morgen!

2 likes

Het was een goede dag voor vriendschappen!

2 likes

Ik kom net van een verjaardag waar ik eigenlijk maar heel kort kon zijn en nu zit ik in de trein (een latere dan ik wilde want de bus ging te laat) en nu ben ik me toch een partij chagrijnig op mezelf. Moet écht een keer stoppen met proberen overal altijd bij te zijn om niemand teleur te stellen.

5 likes

Heb je de rest van het weekend tijd om leuke dingen voor jezelf te doen?

Zit ook redelijk vol, maar wel met leuke dingen gelukkig! Maar juist daarom was het eigenlijk niet zo handig om deze verjaardag er nog bij te doen natuurlijk. Wel een goeie les!

2 likes

Dan zou ik even heel stom te bedenken dat het voor de jarige heel fijn is dat je de moeite hebt genomen om te komen , je bent een goeie vriendin/familielid en je bent bijna thuis en dan is de reis alweer vergeten!

17 likes

Ook weer waar. Thanks!

4 likes

Heel veel plezier en geniet ervan! Al bijna!

1 like

Ik heb heel gezellig geborreld met collega’s en eet nu lekker chips op de bank en kijk een aflevering van Peter R. de Vries, top!

Wel tijd voor water nu

3 likes