heb je een dm gestuurd maar kan hem niet meer vinden haha, zet het wel even hier neer voor wie verder denkt: oh, interessant!
Ik snap dat je het rapport niet hebt, maar je verhuurder moet het wel hebben. Als je er belang bij hebt, dus ik het dus opvragen
Leuk dat je voor Japans boekbinden hebt gekozen in plaats van alles aan elkaar nieten.
Ik denk dat de huurderfederatie daar al mee bezig is haha. Weet ik wel zeker eigenlijk.
nou, ik vond van niet
mn enige ervaring met kruimelroomvlaai is die van de hema en dit is 100% een betere ervaring dan dat
maar goed er zijn vast ook andere goede bakkers waar je lekkere vlaai kan halen en waar kinderen niet praten alsof ze 38 zijn
Ja dan heb je al geen recht van spreken meer.
Ik heb nu al wekenlang klachten die horen bij overspannen zijn. Een ‘vol’ hoofd, opgejaagd voelen, vaak hoofdpijn, ik huil makkelijk en bijna dagelijks. Op werk heb ik ook meermaals aangegeven dat de werkdruk te hoog ligt, maar daar is geen oren naar. Heb woensdag maar een afspraak ingepland bij de huisarts om erover te praten en kijk ondertussen verder naar andere vacatures. Bah.
Ik heb dit weekend mij zo down zit te voelen bij mijn ouders over van alles in mijn leven lol en ineens mag ik deze week een huur appartement komen bezichtigen en lijken er positieve ontwikkelingen te zijn rondom werk. Anti-manifesteren werkt
Ik heb echt zo’n leuk weekend gehad dat ik me er een beetje down door voel. Maar misschien heeft het er ook me te maken dat dit echt een maandag der maandagen was met o.a. 2 uur vertraging.
Ondanks dat je hier natuurlijk niks aan hebt wil ik zeggen dat ik het knap vind dat je goed naar je zelf luistert en meerdere keren op je werk hebt aangegeven dat de werkdruk te hoog is. Heel veel beterschap gewenst.
Ik vind dit juist een heel lief berichtje! Dankjewel!
denk een nulletje te veel
Jij kan ook gewoon in het Nederlands terug praten hè, dat vertaalt hij dan ook
Nou misschien kan die Franse persoon wel niet goed Engels
Man ik heb nog nooit zoveel pech gehad op vakantie . Bedwantsen, mijn vriend die onderweg naar Schiphol over een stucking stoepje viel en daardoor een hoofdwond had en pas 2 dagen later mocht vliegen (ik was er al), vervolgend werd een hotel in de jungle wat ik voor zn verjaardag maanden van te voren had geboekt last minute gecanceld omdat het dak van hun restaurant was ingestort (??
) en nu is de wasserette bijna al onze kleding kwijtgeraakt. Hahaha mij god wat een gekut
Ik had vandaag een BHV herhaling en er zat een man in ons groepje met echt het allerhoogste woord. Hij ging met de docent in discussie, praatte heel vaak voor de docent en liep elke keer maar te vertellen wat hij allemaal wel niet had meegemaakt en hoe goed hij wel niet is. Hij heeft zelfs momenten gehad dat hij als burger de politie moest begeleiden tijdens een reanimatie. Maargoed, alles wat de docent aan hem vroeg beantwoordde hij dus fout en ik vond dat zooo heerlijk Later was ik ook bezig met mijn collega in een afgesloten oefenruimte toen er een brand situatie werd nagedaan. Toen zei die docent dus ook iets als “Ja hij denkt heel veel te weten maar dat valt eigenlijk vies tegen, helemaal voor iemand (vrijwilliger) van het rode kruis is zijn kennis zelfs matig” en oooh ik kan daar zo van genieten. Vind het echt vreselijk als mensen zo vol van zichzelf zijn en dan is zo’n opmerking echt mooi hahha
Soms voel ik me echt een oud wijf. Ben een weekendje weggeweest en nu was ik vandaag echt niet vooruit te branden. Het lijkt wel alsof ik nadat ik een paar dagen weg ben geweest ook weer 2 dagen nodig heb om daarvan bij te komen. Herkent iemand dit?