Wat je even kwijt wil #64

Fergalicious Vlaai

5 likes

heel eerlijk, ik las achteraf ook die ‘wie zijn wij’-pagina en dat viel me ook een beetje tegen
maar niet genoeg om geen vlaai te nemen haha

3 likes

Een soort diy boekje, vaak met illustraties/andersoortige kunst/teksten over één thema - de mijne is een combinatie van een soort creatief essay/analyse en een gedicht, icm ai-gegenereerde portretten (met als thema barbie(films) en feminisme)!

9 likes

Ik had precies hetzelfde toen ik het las: oh dat zal toch niet dat van die irritante kinderen zijn.

3 likes

Maar liever niet op mijn stoep.

3 likes

Loooool wat onuitstaanbaar. Waarom klinken ze alsof ze 48 zijn?

Ik weiger ook te bestellen.

9 likes

@Daelyss hoe is het gegaan? :wink:

3 likes

Ik dm je!

1 like

Als mijn 10-jarige gateaux en heerlijk tafelen zou zeggen zou ik hem voor straf naar de speeltuin sturen, ff normaal doen.

19 likes

Vind ik ook terwijl het gewoon de basis is, iedereen moet recht hebben op een goed gebit. Ik ken vanuit mijn werk heel veel mensen die al jaren niet meer naar de tandarts gaan ivm geldproblemen.

3 likes

Ja maar het is of of en niet en en. Of je woont in een supergaaf land of je hebt een gezond gebit.

Nee serieus, schandalig dat dit anno nu nog kan. Allemaal zweverige behandelingen worden wel vergoed, maar basis tandartscontrole en tandsteen verwijderen niet?

6 likes

Ik heb net een collega gevraagd of hij 's avonds wat me wil gaan eten, en het voelt echt alsof ik iemand op date vraag

edit: hij kan niet, maar het lijkt hem wel heel leuk :partying_face:

11 likes

Oké maar zou het een date zijn geweest? Want zo leest je laatste zin wel. Nu ben ik nieuwsgierig :smile:

Oh nee, ik blijf slapen in de stad waar we werken, en anders moet ik alleen ergens wat eten. Dus puur collegiaal/vrienschappelijk! Maar gek genoeg voelde het als of ik hem op een romatische date gevraagd had, met zenuwen voor het antwoord

5 likes

Overigens is die vlaai overgewaardeerd.

6 likes

Ja wat iiiiis dit. Welk kind zegt nou ‘het is heerlijk toeven’. Doe normaal.

3 likes

Ik ben ook heel benieuwd :grin: klinkt heel interessant!

4 likes

Ik kreeg een tijd(je) geleden ineens een brief van yo je huis heeft ineens label c (het was g ofzo?). Ik dacht altijd dat dit mocht maar de huurdersfederatie kwam dit net te weten en het lijkt erop dat dit helemaal niet mag zonder dat iemand mijn huis heeft gecheckt? Volgens mij zei laatst iemand tegen mij van wel maar ja als hun het gaan onderzoeken (niet mijn idee) zal het wel niet mogen zo random.

2 likes

Kan je het rapport opvragen?

4 likes

Ik heb geen rapport. Ik kreeg een brief van je energielabel is nu energielabel C. Heb de brief ook niet meer, dat weten ze ook maar ze zeggen we kunnen alles wel terugvinden.

2 likes