Wat je even kwijt wil #64

Ik heb vanavond afgesproken met een groep vrienden en één iemand kan ik echt totaal niet handelen. Echt de neiging om thuis te blijven maar wil me ook niet laten kennen.

Ugh.

Ik probeer met een vriendin zo’n erotische tupperware party te organiseren en er moeten minimaal 7 mensen komen dus we zoeken er nog 5 en het lukt gewoon niet :joy: echt triest dat we zo weinig vriendinnen hebben

4 likes

Ik probeerde me voor te stellen wat dan precies geile Tupperware bakjes zijn, maar bedenk me nu dat het meer het concept is en het eerder om seksspeeltjes gaat?

26 likes

Tupperware is behoorlijk geil hoor

4 likes

Ik ben 2 keer op zo een feestje geweest en dat was beide keren van iemand die ik via via kende en 1 keer had ik de host ook nog nooit ontmoet.

Dus jullie zijn niet alleen :sweat_smile:.

2 likes

Hahaha ja! Een ‘dildoparty’

3 likes

Sweet summer child…

3 likes

Ik begon me al af te vragen of Tupperware terug in NL is

5 likes

Was er niet spraken van dat ze failliet zouden gaan? Of zijn ze dat ondertussen al ?

1 like

Noooooo :sob:

2 likes

Ik heb de laatste weken ineens weer veel gerookt (icm alcohol) en ik ben al 6 jaar gestopt eigenlijk. Heel kut nu moet ik weer mee kappen hoor deze bullshit

7 likes

Ik word weer zo verdrietig van woonnet. Volgens mij kan ik nooit op mezelf gaan wonen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik heb net The Whale in de bios gekeken dus was lekker ongemakkelijk een ugly cry aan het doen in het openbaar :+1:t2:

8 likes

Net thuis van een blind date avond in een bioscoop en was echt leuk en super eng om te doen

13 likes

Ik ben zo benieuwd hoe je het ervaren hebt!

1 like

Heb mijn vriend gister echt zitten plagen met z’n manflu… hij is nu echt heel ziek oops.

Niet te doen heh die film :sob: Ik heb ook echt hard zitten janken haha

7 likes

Ben net gaan shoppen en heb wat cadeautjes voor mezelf gekocht :relaxed:

54 likes

Vanavond naar Snollebollekesssss :dancer::women_with_bunny_ears:

15 likes

Had die Tiktok Charlotte al weken niet op mn FYP dus ik dacht hehe…komt ze opeens weer opduiken. Het is weer voor de 80e keer uit met iemand na 3 weken en daar worden weer 80 filmpjes over gemaakt.

9 likes