Wat je even kwijt wil #64

Ja precies, dat zeg ik :joy:

1 like

Dan heeft ze recepten waar de kip kruiden betekent zout en peper aan toevoegen. Dat is pas idioterie

8 likes

Ja maar dat is gewoon niet kunnen koken, dat heeft niks te maken met het idee dat kip wassen in feite onnodig is.

2 likes

Het meest bijzondere is denk ik wel dat mensen hier achter komen door tiktok. Net zoals hoe je pleisters ‘correct’ er af kunt trekken.

2 likes

Ik denk dat ze de tiktok filmpjes heeft van zon mevrouw die zon kloddr mayo dr op smeerde en met die zelfde lepel weer die pot in ging.

1 like

Hoe trek je dan een pleister correct af?

1 like

Dat hep op de tiktaks gestaan

3 likes

afbeelding

18 likes

Die staan op youtube. Mocht je ze terug willen kijken :joy:

3 likes

Ja, dat is waar :heart_eyes:

1 like

Zonder wassen kan je toch dezelfde recepten volgen? Ik dacht dat het nl niet mocht vanwege voedselveiligheid.

OMG KOMT ER EEN DEATH IN PARADISE SPIN OFF? Zin innnn!
dancing-so

3 likes

Omg ik zie het nu ook.
Maar nog niet op bbc first wat ik zie?

Edit; jawel per 11 april blijkbaar.

1 like

Everybody is so creative!

7 likes

Jeej, als ik door ga zoals nu op mijn werk kan ik over een half jaar promotie verwachten. :star_struck:

14 likes

Eh zara… 2 soeplepels honing…

27 likes

Honing is goed voor je dus daar kan je geen diabetes van krijgen!

5 likes

Volgens mij zit er ook minder suiker in want ze zijn naar mijn gevoel ook minder zoet.

2 likes

Gisteren vroeg ik aan mijn vriend:‘Denk je dat we in een sleur zitten?’, vervolgens kneep ik een paar keer in zijn onderkin vet, en liet ik daarna een scheet. Waarna hij droog reageerde met:’ Ja’. Hahahaha :joy:

36 likes

ik las net een supergoede review van tristan und isolde dus nu ben ik weer aan het kijken voor kaartjes maar ik blijf twijfelen omdat ik eigenlijk helemaal geen ervaring heb met opera, alleen zou gaan, en het eigenlijk wel duur vind, alhoewel het ook gewoon super lang duurt haha

3 likes

Dit doet me denken aan gisteren. Ik aan mijn vriend gevraagd of hij moe was en weer in slaap ging vallen (nieuwe baan/trainee ship) . Hij helemaal van nee nee. Uiteindelijk viel hij wel in slaap, op mij, dus ik een sticker op zijn hoofd geplakt en een foto van ons gemaakt (hij vond dat we te weinig fotos samen hadden. Gelijk gefixt)
Vond hij geweldig en nu is het zijn whatsapp foto :joy:

27 likes