Wat je even kwijt wil #64

Na meer dan een decennium vind ik dit nog steeds zo absurd. Ik heb geluk dat ik wel een keuken heb, maar idd genoeg vrienden die of zelf een bak geld moeten investeren, of een heel erg houtje-touwtje keuken hebben.

5 likes

Mijn bestie wordt grote zus :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

3 hahaha! Mijn nichtje is mijn bestie lol

30 likes

Lol ja inderdaad. Lijkt me weinig leuks aan als mijn vader nu opeens nog een baby zou krijgen :joy:

5 likes

Zat net ff bij te lezen in het kattentopic en iemand vroeg naar ervaringen met krullenmousse voor 2b-haar dus ik dacht nog wat schattig een kat met krulletjes… maar mousse? Was dus het krullentopic

15 likes

De beste vriendin van mn moeder (voor mn gevoel mn tante) heeft zelfmoord gepleegd. Focking zelfmoord. We leven al twee dagen in een slechte film. Ben zo focking verdrietig.

27 likes

Wat intens verdrietig.
Heel veel sterkte lieve lightbox. :heart:

1 like

Oh, en heb morgen ook nog even tussendoor een uitvaart van een buurvrouw. Focking kut week.

Maarja, we moeten door. :clinking_glasses:

2 likes

Ik heb voor de tweede avond op rij moeite met in slaap vallen :weary: moet gewoon om half 8 opstaan

2 likes

Mijn eerste post hier is weer een feit :heart_eyes:. Hoi allemaal!

23 likes

Dat is ruk. Dan denk je na één nacht slecht slapen: nou, dan kan ik in ieder geval de volgende nacht wel goed slapen want slaaptekort. Maar nog niet dus :(. Hopelijk heb je na morgen lekker weekend!

4 likes

Hoop dat je snel kan slapen!

2 likes

Niet kunnen slapen is bij mij ondertussen een feit wat elke nacht weer terugkomt. Ik lig standaard tussen 02:00 en 05:00 wakker. Inslapen geen problemen mee, maar doorslapen is eigenlijk sinds de ziekte en het overlijden van mijn ouders eigenlijk nooit meer weggegaan. Heb het ergens maar geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is.

10 likes

Thnx! Sliep wederom pas na half drie maar ben wel gewoon wakker geworden op het tijdstip van mijn wekker. Hopelijk gaat het de komende dagen beter.

Ik vindt het persoonlijk erg zonde om duizenden euro’s te steken in een huurhuis, waarna de borg alsnog van me afgenomen wordt en ik zelfs alles eruit moet halen als de volgende erin komt. Want de vloer die ik in mijn huidige woning heb móet ik er uithalen want anders heb ik niet de huurwoning in de ‘orginele’ staat terug gebracht. Dus al zou ik het willen laten liggen, mag dit ook niet eens want dan kan ik zwaaien naar mijn borg die ook al duizend euro is.

Tuurlijk je zou kunnen zeggen dit kost een paar honderdjes om een huurwoning een beetje in orde te maken. Maar als ik een beetje oké vloer erin wil leggen over 90M2 is dat geen 80 euro.
Maar ik zie dat dit nog al wat teweeg heeft gebracht. Enfin, ik heb de woning ook niet gekregen.

1 like

denk je dat echt? met al die laminaat en pvc rommel?

ja maar het is toch gewoon logisch dat de verhuurder dit voorziet? Net zoals die keukens in duitsland

@Barbamama rot dat je de vloer niet hebt gekregen

7 likes

Wooooow. Belgen hebben sowieso geen recht van spreken over huizen

3 likes

Ik vind dit een beetje een wereldvreemd en zelf denigrerend bericht? Ik denk dat echt heel veel mensen simpelweg niet het geld hebben voor iets anders dan laminaat of pvc? Misschien een beetje beroepsdeformatie? Aangezien je vaak vooral dure meubelen en materialen tipt.

8 likes

hey in belgië wordt er ten minste nog gebouwd!

ja ik ben helemaal klaar met het plebs!

7 likes

Ik zie echt niet waarom onze huizen zoveel minder zijn dan die in Nederland?
Volgens mij zijn de onze ook sowieso een stuk ruimer, betaalbaarder en hebben we geen jarenlange wachtlijsten voor huurhuizen :woman_shrugging:

19 likes