Wat je even kwijt wil #64

Ik zat zo net in de trein om een woning te bezichtigen. Ik zat in zo’n tussenstuk en zo’n meid zat de hele tijd irritant te staren. Kom ik later die persoon tegen bij die bezichtiging :joy:

Helaas was de woning op de locatie na niet helemaal mijn ding. Ik ga toch iets moderners zoeken.

5 likes

Ik zou met hemelvaart 4 dagen op vakantie met mijn zusje, maar nu is de trein geannuleerd en niet meer beschikbaar, waardoor we een dag missen en nu dus maar helemaal geannuleerd hebben (wsnt prijs was ook hoog, dus). Zij chagrijnig, ik dus ook. Pff zoveel gedoe om nu nog wat anders te vinden

5 likes

Mensen die kip wassen in tiktoks blok ik meteen. Wat een idioterie

8 likes

Ik heb morgen mijn rijexamen en heb al de hele dag hoofdpijn door de spanning. Bah zal blij zijn als het morgen klaar is.

22 likes

is gewoon cultuurgebonden, denk dat je een hoop goede recepten mist zo

25 likes

Succes alvast!

3 likes

Al die bacteriën in je wasbak die gewoon doodgaan bij t koken/braden/bakken.
Vind het ook een raadsel, maar het is inderdaad een cultuur verschil volgens mij.

Ik ga zo met m’n ouders naar een klassieke voorstelling maar ik had geen idee waarvoor ze me meevroegen. Blijkt een passiestuk te zijn (Stabat mater van Pergolesi) en ken op dat gebied weinig :upside_down_face:. Ben heel benieuwd wat ik er van ga vinden 🥹

3 likes

Plus dat je de hele boel onder de salmonella staat te spetteren als je je kip onder de kraan hangt

2 likes

Ja precies, dat zeg ik :joy:

1 like

Dan heeft ze recepten waar de kip kruiden betekent zout en peper aan toevoegen. Dat is pas idioterie

8 likes

ja en dan de kip lekker wit koken in een pannetje water!!! :coffin:

4 likes

Ja maar dat is gewoon niet kunnen koken, dat heeft niks te maken met het idee dat kip wassen in feite onnodig is.

2 likes

Het meest bijzondere is denk ik wel dat mensen hier achter komen door tiktok. Net zoals hoe je pleisters ‘correct’ er af kunt trekken.

2 likes

Ik denk dat ze de tiktok filmpjes heeft van zon mevrouw die zon kloddr mayo dr op smeerde en met die zelfde lepel weer die pot in ging.

1 like

Hoe trek je dan een pleister correct af?

1 like

wel 99,9999% minder kans op ongekruide kip/smaakloos gerechten van mensen die hun kip wassen tho

8 likes

Dat hep op de tiktaks gestaan

3 likes

afbeelding

18 likes

Die staan op youtube. Mocht je ze terug willen kijken :joy:

3 likes