Wat je even kwijt wil #64

“Ik heb het je gegeven omdat je het nodig had. Als dat is veranderd, krijg ik het graag terug zodat ik het weer een tweede leven bij mij thuis kan geven.” (Zoiets dan hè)

Ik vind dat ze best eerst aan jou had kunnen vragen of jij het terug wil in plaats van het meteen op MP knallen.

4 likes

Oh wat raar zeg! Maar klinkt niet alsof het jouw fout is maar hier ook iets misgaat in de systemen.

Mijn ervaring is dat de telefonische klantenservice wel vriendelijk en meedenkend is (maargoed dat kan heel persoonlijk zijn natuurlijk). Je zou ze ook even kunnen bellen om te vragen hoe je adres bv geregistreerd staat of het meer open insteken. Ja vind het ook lastig, ik snap je dilemma.

Tegelijkertijd als hij retour afzender is gestuurd, zullen ze hem vanzelf verwerken in het systeem? Dat kun je ook afwachten.

Nee dat vind ik ook not done. Spullen van een vriendin aannemen om het vervolgens op marktplaats te knallen om er geld aan te verdienen. Geef het dan terug aan jou als je het toch niet nodig hebt.

Als je het zakelijk of juridisch bekijkt, is het niet “fout” want idd het is van haar.
Maar als je kijkt naar hoe je met elkaar wilt omgaan, vind ik het niet zo netjes.

9 likes

Ik droomde vannacht dat ik in Squid Game zat, weet gelukkig niet meer hoe ik aan mn einde kwam maar had best veel levels doorlopen. Werd wel moe wakker ervan :face_exhaling:

3 likes

en ook @Nina, ja in principe ga ik er gewoon vanuit dat zalando 'm ontvangen heeft en verwerkt als retour, maar ik zal daar nooit achterkomen want ik heb over deze bestelling nooit een email ontvangen (geen bestelbevestiging, geen verzendbevestiging, helemaal niets), en zie de bestelling dus ook niet meer in mijn account. Dus ik ben ergens ook wel benieuwd hoe zalando deze niet-bestaande bestelling gaat verwerken (maar ook daar ga ik dus niet achterkomen haha)

4 likes

image

Vind deze wel een goeie

4 likes

ik vind dit ook wel een goede case study

8 likes

You look like Luther Vandross :sun_with_face:

3 likes

Ik ben naar het huis gaan kijken en het overspoelt me echt eventjes…
Er moet heel veel aan gebeuren dus het is even een investering (wel balen want huur). Maar daarna wel lage huurlasten, woon eindelijk in de provincie waar ik wil wonen en echt wel een hele fijne buurt.
Heb uiteraard mijn voorkeur door gegeven, maar ga het echt even heftig vinden als ik geaccepteerd wordt. Dit is natuurlijk een luxe en slaat nergens op, dus heb daarom alsnog gereageerd.

19 likes

Ik heb gisteren een volle bloempot water over mijn 12 jaar oude Macbook Pro gegooid en hij doet het nog steeds :joy:

12 likes

Volgens mij zijn die oude dingen niet kapot te krijgen.
Heb ooit een cola over mijn laptop gegooid, en dat ding doet het nog steeds na 15 jaar

1 like

Zul je zien dat wanneer we een nieuwe kopen, hij na een paar jaar stuk is :smile: Maar goed, still going strong!

1 like

Ik mis iets…

Context

27 likes

Dit is de derde dag dat ik in bed lig met corona en ik voel me echt belabberd maar mn kat ligt continu zo lief bij me te chillen :heart_eyes_cat: ik denk dat ik heel veel zelfmedelijden zou hebben als ik haar niet had

4 likes

Maar als het huur is, zijn dan wellicht niet veel opknap-zaken voor de verhuurder?

we moeten gezamelijk echt af van het idee dat een degelijke woonplaats een luxe is. Dat is een basisbehoefte, je hoeft ondanks de huidige context echt niet dankbaar te zijn voor een betaalbaar schimmelvrije woonplek met verwarming en warm water.

17 likes

Ik lees hier dan echt teveel, want ze heeft hier al meerdere keren over gepost!

6 likes

Nee, deze opknap zaken niet zoals kitwerk, verven, vloeren leggen, plinten plaatsen etc etc.
@Eileen klopt natuurlijk ook wel wat je zegt inderaad.

3 likes

Ja dat zal

Maar dat onthou je toch niet allemaal wie wat waar?

4 likes

Nou sommige mensen dus wel :stuck_out_tongue:

4 likes