Wat je even kwijt wil #64

Ik wilde een bagel bij Bagels&Beans bestellen via thuisbezorgd maar ik was even vergeten dat ik tegenwoordig in een afgelegen dorp woon… dus kon alleen maar snackbar kiezen. Nu heb ik zonder shame broodje kipcorn en een kipburger met salsa besteld. JAMMIE!

30 likes

Is toch ook veel lekkerder dan een bagel

2 likes

Ik vind bagels & beans niks meer sinds ze hun menu hebben aangepast :smiling_face_with_tear:

7 likes

Omg ik heb maandag een sollicitatiegesprek gehad ergens en net te horen gekregen dat ze me de baan aan willen bieden! Had voor salaris indicatie een stuk hoger ingezet dan wat ik nu verdien maar ik krijg er zelfs nog een deel bovenop :scream:

En in plaats van 50 minuten wat ik nu aan enkele reistijd heb is het dan nog maar een kwartiertje!

173 likes

klinkt me toch fancy voor een dorp hoor

3 likes

Gefeliciteerd!! Dit mag je vieren hoor. :partying_face::clap:t4:

1 like

Ja ik vond b&b vroeger echt lekker en tegenwoordig behhh. En duur.

Dankje! Ga het zeker vieren! :grin:

Ik heb echt leuk werk, maar vandaag heb ik echt een recordje doelloos scrollen en niks doen.

9 likes

Mn date ging weg - ‘ik heb weer van je genoten.’ ‘oke.’ Ik lach mezelf zo hard uit, kneiter ongemakkelijk.

5 likes

Bij ons in het dorp zijn maar twee tentjes op thuisbezorgd. Ik ben verhuisd vanuit het centrum van Den Haag dus dit is echt cultuurshock voor mij ook.

2 likes

En ze hebben vieze decaf koffie :confounded:

1 like

Er komen voor mij zoveel werkweken van 3 dagen aan (vrijdag altijd vrij joehoe) ivm cursus, feestdagen, andere afspraken buiten de deur die niet als werk voelen.

Heerlijk vooruitzicht :partying_face:

23 likes

Mijn hond vond het nodig om op mijn keel te liggen met haar 15 kilo. Leuke ochtendgroet. Ik ben gelijk wakker

2 likes

Ik had laatst wat aan een vriendin gegeven wat ze zei nodig te hebben en ik had er twee, dus had haar 1 gegeven. Zie ik het ineens op marktplaats staan en ze vraagt er ook nog eens superveel geld voor. En ik weet wel, weggeven is weggeven maar ik vind het echt belachelijk :sweat_smile:
Dus ik vragen waarom en ze zegt dat het weg moet ( om onduidelijke reden). Nou, vraag dan eerst even of ik het terug wil of geef het weg aan iemand anders die er blij mee is. Daar vraag je toch niet zoveel geld voor man. Hahaha. Ben best boos.
Nu vraag ik me de hele tijd af of ik niet overdreven reageer of gewoon naïef ben.

33 likes

Ik zou zeggen: joh als je het niet meer nodig hebt zie ik het graag retour DANKJEWEL.

16 likes

Mwah als je het haar gegeven hebt en niet uitgeleend ‘mag ze er inderdaad mee doen wat ze wil’, máár je mag ook altijd je vrienden aanspreken op fucking gierig gedrag me dunkt.

12 likes

Ja. Vooral omdat die vriendin ‘‘het nodig had’’. Weird.

5 likes

Ik heb echt iets fucking raars. Een tijd geleden heb ik iets op zalando besteld. Dat doe ik wel vaker en altijd krijg ik een email als het verzonden is en een melding van postnl enzo, nou ja, waarschijnlijk wat iedereen krijgt. Dit keer heb ik twee dingen besteld die samen behoorlijk duur waren, en ik kreeg maar geen mail van postnl dat het onderweg was, dus ik nog eens in mn account kijken, is die bestelling verstuurd naar een adres waar ik 9 jaar geleden voor het laatst woonde??? Toen viel me ook op dat mijn zalandoaccount op mn telefoon (app) en op mn laptop (website) niet met elkaar synchroniseerden, dus ik heb bij beide uitgelogd, opnieuw ingelogd, en toen was die bestelling weg? Kon gewoon nergens meer zien dat ik die twee dingen besteld had. Ik ben langs mn oude adres gereden, de huidige bewoner zei dat er inderdaad een pakket van zalando bezorgd was, maar dat ze het niet aangenomen heeft omdat ze de persoon die erop stond niet herkende. Nou, op zich heel fijn van haar, dat pakket is dus retour afzender gestuurd, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen? Het is op rekening besteld, dus het heeft me nog niets gekost, enerzijds wil ik geen slapende honden bij zalando wakker maken want misschien is dat pakket wel zoek en moet ik alsnog betalen, anderzijds zit het me ook niet helemaal lekker.

1 like

Dan heeft Zalando m toch? Als je in je account maar niks hoeft te dokken, prima toch.

3 likes