Welkom terug! Heette je voorheen ook Felony?
Morgen naar de kom in de kas deelnemers in de buurt.
Vorig jaar ook gedaan, erg leuk en leerzaam.
Wellicht nog wat nieuwe plantjes scoren voor in de tuin net als vorige keer
Merci! Ja klopt. Maar ben iets van 2 a 3 jaar weg geweest haha. Was destijds even mee verhuisd vanaf ellegirltalk hiernaartoe. Wel grappig, heel veel namen āherkenā ik nog. Leuk om te zien dat zoveel mensen al jaren actief zijn hier
Ik ga vanavond naar snollebollekes hoppa
Iemand is zijn heg gaan het snoeien, terwijl het regent. Veel plezier ermee
Misschien FOK-jargon?
Ik heb jarenlang op Fok! gezeten maar snap hier alsnog geen hout van?
Je snapt er geen fok van
Na een lange week met veel prikkels eindelijk een paar uur alleen thuis. Dat je dat lees moment pakt waar je de hele tijd al zin in hebt en dan in slaap valt
Ik maak mijzelf altijd zo druk wat anderen denken. Ik werk nu ivm pijn even niet hele dagen op kantoor. De rest werk ik thuis.
Maar als ik dan zeg ik ga weer verder thuis werken zegt de baas:
Maar dan moet je vanmiddag ons missen!
Haha waar maak ik mij toch druk om. Ik doe mijn werk goed, waar ik ook zit.
Aah ik kan me dit zo goed voorstellen, zou ik ook hebben. Maar zo te lezen is er niks aan de hand hoor . Tenminste, het klinkt alsof je baas het leuk bedoelde!
Iedere keer als ik mezelf betrap op zoān soortgelijke gedachte, probeer ik bij mezelf te denken: het is niet mijn verantwoordelijk om andermans woorden/uitingen te interpreteren. Als iemand een probleem met mij heeft, moeten ze dat uiten. Zolang er niets geuit is, is er ook geen probleem.
Dus bij deze zeg ik dat ook tegen jou haha. Maak je niet druk (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan), het is waarschijnlijk helemaal nergens voor nodig .
Als dit forum straks met fok krijgt, is het jouw schuld
Ik wil eigenlijk even nog naar een tuincentrum maar heb net mān auto pal voor mān huis kunnen parkeren en tegen de tijd dat ik terug ben zijn alle parkeerplaatsen denk ik bezet en moet ik om de hoek parkeren⦠First world problem I know maar grrr. Denk dat ik toch maar wel ga.
Linkerbeen rechterbeenā¦
Oh had ik maar twee benen
Dank je! Ja hij bedoelde het inderdaad grappig. Ik heb twee bazen en ze zaten er een beetje over te geiten.
Maar vooral omdat ik vanaf 13 feb er al af en aan ben geeft dit zoān positief gevoel.
Zij zitten er in ieder geval niet mee!
Klopt ook wat je zegt hoor! Ben er zeker na therapie anders mee bezig. Je kunt nooit zelf weten wat een ander denkt, dus moet je dat voor een ander niet invullen!
Maar ja, het zit er toch ingesleten
Ik ben een nachtje weg en het is godverdomme nog geen minuut droog geweest
omg @Barbamama ik lees nu terug en zie dat ik vloer ipv woning had geschreven, was oprecht bedoeld!
Middelste been.