Wat je even kwijt wil #64

Soms in bed draaien mijn hersenen echt overuren en dan wordt ik wakker met het idee dat ik de hele nacht heb gewerkt. Echt heel kut

10 likes

Ja v.i.ap.ozz.o đŸ«„

1 like

Tijd om m’n hardloopschoenen weer te zoeken :man_running:

2 likes

Ik heb gister de hele dag in de zon gelegen in de tuin en nu gewoon weer😎 als je een windstil plekje hebt is het echt prima te doen met lange broek en shirtje!

5 likes

love dit, ik heb speciaal mn laptop van mn goede thuiswerkplek naar een oncomfortabel bureau verplaatst omdat daar de zon naar binnen schijnt :sparkles:

3 likes

Wat heb je besteld bij de vegan bakery? :heart_eyes:

1 like

Hoek ‘m

1 like

En de week is pas net begonnen. Dat belooft wat

1 like

Wat ontzettend rot
 Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Het valt me in het algemeen wel op dat er ontzettend veel op elkaar gescholden wordt op straat. Vrijwel wekelijks vang ik zoiets op (ook soms richting mezelf). Paar dagen terug hoor ik opeens een man keihard “godverdomme lelijk kanker kutwijf” roepen. Ik was gestopt om te kijken wat er aan de hand was en hij had het dus tegen een meisje dat bijna voor zijn fiets gelopen was (maar geen botsing of zo). Meisje ontzettend geschrokken van de agressie en bijna huilen
 Vond het zo sneu en vraag me echt af wat zo’n man bezield om zo uit te vallen.

8 likes

Waaaaauuuwwww, geen woorden voor wat je beschrijft

5 likes

Echt supernaar. Ook echt geen woorden voor. Wat bezielt die mensen. Ik hoop vooral dat je het je niet onzeker laat maken! Het zegt niks over jou, het zegt wel alles over deze mensen.

3 likes

Gelukkig! En dat laatste snap ik heel goed, dat is ook gewoon verdrietig. Echt heel naar dat mensen zo zijn.

@Totoro Ik schrik hiervan. Wat jou overkomt is echt niet oké!

4 likes

ik denk dat netflix kapĂŒt is, of ze hebben een heel raar beeld van mij

9 likes

Wtf.
Mensen zijn soms zo kut.

2 likes

Wat vreselijk, echt niet oke en ik hoop dat je oke bent
 :hugs:

1 like

Godver wat bezielt mensen :rage:

2 likes

Ja dat heb ik ook!

1 like

Ik ga die mensen een keertje laten struikelen als ik ze tegen kom in de hel.

11 likes

Net in hartstikke harde koude wind naar huis gefietst en in de tuin is het ook windstil, heerlijk!

1 like