Ik moet nog naar de supermarkt voor wat ik vanavond ga koken maar ik heb zoo geen zin om van de bank af te komen en in de kou naar de supermarkt te lopen ugh
Thuisbezorgd.nl… het is immers vrijdag
Gisteren al uit eten geweest dus i cantt
Context is uit geloof ik
Voor 1 april krijgen reguliere posters uit wjekw een dagboek cadeau
@Evert @Nysmn ik dacht gooi er even wat anders door. Door het hele discussie. Maar niemand kent het liedje dus? Ik had hem al dagen in mijn hoofd.
Ik weet niet waarom je mij tagt, ik ben geen groot liefhebber van gekke nederlandstalige liedjes … dus nee ken het niet
Ik heb net een online escape room gedaan met collega’s en het was echt een aanfluiting we moesten iemand in een groepsapp doen en die zou ons er dan doorheen loodsen, maar diegene vroeg de hele tijd hebben jullie het al??? En als we dan 1x nee zeiden kregen we meteen het antwoord
je kon wel zien dat die persoon om 19:00 weekend wilde
Sorry verkeerde tag.
O god nu heb ik dat lied weer in mijn hoofd
Heb vanmiddag een hele zak chips opgegeten en nu eet ik een komkommer om ‘gezond te doen’
Oh haha! Ik dacht echt dat het een sneer naar me was . Wel fijn dat je er nog even op terug komt!
ja maar echt! ik was toevallig aan het terug scrollen en toen viel mijn oog op dat duimpje waarna ik mijn verwisseling van woorden zag haha, echt erg, sorry!!
Ik heb al een half uur de hik en ik word helemaal gek. Ben nu ook meteen bang dat ie nooit meer weggaat zoals bij die ene man natuurlijk. Wat een ellende
Dit zeg je spottend maar het heeft bij mij al 4x geholpen.
Maar wat moet een vis dan doen als die de hik heeft?
Echt geen idee
Maar ik zeg elke keer ‘ik ben geen vis’ en dan stopt het.
Ik ben serieus haha
Ik heb alleen de hij als ik te veel gezopen heb en dan mis ik the brains om aan deze lifehack te denken.
Ik krijg áltijd de hik als ik prik drink en vaak ook bij radlers haha sad
Heftige shit.