Soms in bed draaien mijn hersenen echt overuren en dan wordt ik wakker met het idee dat ik de hele nacht heb gewerkt. Echt heel kut
Ja v.i.ap.ozz.o đ«„
Tijd om mân hardloopschoenen weer te zoeken
Ik heb gister de hele dag in de zon gelegen in de tuin en nu gewoon weerđ als je een windstil plekje hebt is het echt prima te doen met lange broek en shirtje!
love dit, ik heb speciaal mn laptop van mn goede thuiswerkplek naar een oncomfortabel bureau verplaatst omdat daar de zon naar binnen schijnt
Wat heb je besteld bij de vegan bakery?
Hoek âm
En de week is pas net begonnen. Dat belooft wat
Wat ontzettend rot⊠Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Het valt me in het algemeen wel op dat er ontzettend veel op elkaar gescholden wordt op straat. Vrijwel wekelijks vang ik zoiets op (ook soms richting mezelf). Paar dagen terug hoor ik opeens een man keihard âgodverdomme lelijk kanker kutwijfâ roepen. Ik was gestopt om te kijken wat er aan de hand was en hij had het dus tegen een meisje dat bijna voor zijn fiets gelopen was (maar geen botsing of zo). Meisje ontzettend geschrokken van de agressie en bijna huilen⊠Vond het zo sneu en vraag me echt af wat zoân man bezield om zo uit te vallen.
Waaaaauuuwwww, geen woorden voor wat je beschrijftâŠ
Echt supernaar. Ook echt geen woorden voor. Wat bezielt die mensen. Ik hoop vooral dat je het je niet onzeker laat maken! Het zegt niks over jou, het zegt wel alles over deze mensen.
Gelukkig! En dat laatste snap ik heel goed, dat is ook gewoon verdrietig. Echt heel naar dat mensen zo zijn.
Wtf.
Mensen zijn soms zo kut.
Wat vreselijk, echt niet oke en ik hoop dat je oke bentâŠ
Godver wat bezielt mensen
Ja dat heb ik ook!
Ik ga die mensen een keertje laten struikelen als ik ze tegen kom in de hel.
Net in hartstikke harde koude wind naar huis gefietst en in de tuin is het ook windstil, heerlijk!