Wat je even kwijt wil #64

Dit popt echt zo af en toe gewoon willekeurig weer in m’n hoofd op! Zat net te denken hoe ik dit terug ging vinden. Ken m alleen als de wat meer upbeat version :joy:

1 like

Ik maakte net de fout om een grote puist uit te knijpen, dit moet ik ook aan mijn huidtherapeut overlaten. Gelijk een nieuwe set pimple patches besteld :sweat_smile:

1 like

Heb t niet eens aangezet maar ik hoor dit gewoon in m’n hoofd nu :joy::joy::joy:

2 likes

Aaaaa ik kan nu niet meer stoppen met deze zingen, haha

4 likes

Kreeg echt niks gedaan de afgelopen dagen, maar het is vandaag toch gelukt het huis op te ruimen. Vanavond lekker gewandeld en nu in bed met boek en kat bovenop me. Vanaf morgen hopelijk weer beter!

7 likes

Sinds ik weer ratten heb en nu ik ze ook alweer een tijdje heb moet ik denk ik maar accepteren dat mijn handen er standaard uitzien alsof ik ruzie heb gehad met een kat. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik en mijn man hebben vanavond onze (nog relatief jonge) overbuurman moeten reanimeren. Hij heeft het helaas niet overleefd. We hebben er al veel over gepraat en zijn goed opgevangen. Maar het hakt er zo ontzettend in. En tegelijkertijd zo dankbaar voor anderen die snel te hulp schoten en dankbaar voor cursussen en AED’s. We hadden niets anders kunnen doen. Maar ik krijg vooral de gezichten van de kinderen niet uit mijn hoofd op dit moment.

54 likes

Wat heftig en logisch dat je dat beeld van de kinderen niet uit je hoofd krijgt. Maar ik kan mij ook voorstellen dat het voor hen helpt dat er zo hard door jullie geprobeerd is om er alles aan te doen om hem te redden. Echt heel verdrietig en sterkte met het een plekje geven.

7 likes

Dankjewel voor je bericht, ik denk dat de familie het zeker helpt dat de zoveel hulp is/was. Absoluut.

5 likes

Sterkte! Sluit me aan bij wat @Philo zegt.

4 likes

Morgen is ook mijn eerste werkdag, we got this :muscle:t2:!

5 likes

Jullie hebben goed gehandeld. Hebben jullie beetje kunnen slapen vannacht?

1 like

Welke gebruik jij?

1 like

Nu februari nog en dan hebben we de ergste ellende wel gehad

12 likes

Ja dankje. We hebben er samen nog tot laat over gepraat, maar zijn uiteindelijk wel lekker in slaap gevallen dus dat is fijn!

2 likes

Ik heb echte mega veel zin in deze maand, want dit is mijn verjaardagsmaand en dan word ik 30 en normaal ga ik alleen een weekendje weg, maar nu ging het hier laatst over je verjaardag extra uitgebreid vieren en daardoor ben ik geïnspireerd, dus doe ik dat even x100.

Wat ik deze maand ga doen:

• super mooie wandeling maken op texel(ja hier kijk ik echt al heel lang naar uit!) met de hond van 20 km
  • en daarna slapen in een luxe hotel met sauna en zwembad aan het strand :heart_eyes:
  • eten bij mijn lievelingsrestaurant.
  • en daarna weer slapen in een hotel
  • en daar komt dan een gigolo langs, want treat yourself
  • naar het theater
  • lekker naar kapper om mijn grijze lokken te laten verven (ja niet zo speciaal, maar dit doe ik maar 2 keer per jaar)
  • en dan voor mijn echte verjaardag: een kroeg afgehuurd voor een thema feest met heel veel mensen en onbeperkt drank :money_mouth_face: en karoake en veel vermaak :heart_eyes:
  • volgende dag uitbrakken in de sauna met massage!
  • dan met vriendinnen eten bij een 1* restaurant (de kas)

En dan nog optioneel:

• eten bij een ander lievelingsrestaurant
  • floaten en/of yoga, maar mijn maand zit al best wel vol, dus even kijken wanneer.
144 likes

Ik had voor de grap bedacht dat ik tot de €3000 mocht gaan, maar daar zit ik gelukkig nog niet op :sweat_smile:

11 likes

Zo Hollands dit weer. Lekker genieten, je wordt maar één keer dertig.

52 likes

Ik was nog niet helemaal wakker en las ‘met een hond van 20km’ en was ff in de war. :joy_cat: Anyway, klinkt als een super leuke maand, geniet er van!

7 likes

Is dit de eerste keer dat je dit gaat doen?

1 like