Wat fijn voor je. Gefeliciteerd
Welk lied bedoel je? Of is dit niets bestaand?
Ooh geen wonder dat ik er niets van kon maken, dit nummer ken ik niet. Klinkt wel als een gezellig nummer voor een canon.
En dan wandelt het van de droger zo je kast in? Dat is namelijk mijn probleem altijd
Waar is het misgegaan.
Bij alle homofobie en bekrompenheid
Ik denk dat het bij mij alleen maar een trauma-respons zou oproepen haha. Maar wel grappig hoe je die liederen niet vergeet.
Kent iemand ook het christelijke âMeine zeit steht in Deinen händenâ?
Uhhhhhg ik baal echt op dit moment. Heb iets laten vallen vandaag over een opzet en offerte wat ik mogelijk niet had mogen laten vallen. Kan daar dan de hele avond mee in de maag zitten tot ik morgen even kan bellen. Zo geen zin in gezeik hierover maar het is wel echt dom dat ik mijn mond voorbij heb gepraat.
Ik heb ook mijn ontslag ingediend vandaag! Heerlijk gevoel hè
Hahaha nee dat doe ik dan morgen en dan heb ik morgen weer hetzelfde gevoel
Ik begin morgen met mijn nieuwe baan en ik heb er zin in maar de spanning is er ook wel al! Toch altijd wel weer een ding om ergens de nieuwste te zijn en alles nog te moeten leren. Ik ga na acht jaar in dezelfde soort functies te hebben gewerkt ook echt iets anders doen nu waarvoor ik ook nog een opleiding moet volgen dus ben erg benieuwd!
Wow door dit gesprek herinner ik me weer dit liedje wat we vroeger met kinderkoor in canon zongen
(Voor een kind te onthouden als: âsjaal om, gave riem, sjaal om, gave riem!â)
Ik ken vooral Vader Jacob en De uil zat in de olmen als canon.
Dit popt echt zo af en toe gewoon willekeurig weer in mân hoofd op! Zat net te denken hoe ik dit terug ging vinden. Ken m alleen als de wat meer upbeat version
Ik maakte net de fout om een grote puist uit te knijpen, dit moet ik ook aan mijn huidtherapeut overlaten. Gelijk een nieuwe set pimple patches besteld
Heb t niet eens aangezet maar ik hoor dit gewoon in mân hoofd nu
Aaaaa ik kan nu niet meer stoppen met deze zingen, haha
Kreeg echt niks gedaan de afgelopen dagen, maar het is vandaag toch gelukt het huis op te ruimen. Vanavond lekker gewandeld en nu in bed met boek en kat bovenop me. Vanaf morgen hopelijk weer beter!