Wat je even kwijt wil #64

Uhhhhhg ik baal echt op dit moment. Heb iets laten vallen vandaag over een opzet en offerte wat ik mogelijk niet had mogen laten vallen. Kan daar dan de hele avond mee in de maag zitten tot ik morgen even kan bellen. Zo geen zin in gezeik hierover maar het is wel echt dom dat ik mijn mond voorbij heb gepraat.

2 likes

Ik heb ook mijn ontslag ingediend vandaag! Heerlijk gevoel hè

13 likes

Hahaha nee dat doe ik dan morgen en dan heb ik morgen weer hetzelfde gevoel :joy:

1 like

Ik begin morgen met mijn nieuwe baan en ik heb er zin in maar de spanning is er ook wel al! Toch altijd wel weer een ding om ergens de nieuwste te zijn en alles nog te moeten leren. Ik ga na acht jaar in dezelfde soort functies te hebben gewerkt ook echt iets anders doen nu waarvoor ik ook nog een opleiding moet volgen dus ben erg benieuwd!

22 likes

Wow door dit gesprek herinner ik me weer dit liedje wat we vroeger met kinderkoor in canon zongen

(Voor een kind te onthouden als: ‘sjaal om, gave riem, sjaal om, gave riem!’)

16 likes

Ik ken vooral Vader Jacob en De uil zat in de olmen als canon.

6 likes

Dit popt echt zo af en toe gewoon willekeurig weer in m’n hoofd op! Zat net te denken hoe ik dit terug ging vinden. Ken m alleen als de wat meer upbeat version :joy:

1 like

Ik maakte net de fout om een grote puist uit te knijpen, dit moet ik ook aan mijn huidtherapeut overlaten. Gelijk een nieuwe set pimple patches besteld :sweat_smile:

1 like

Heb t niet eens aangezet maar ik hoor dit gewoon in m’n hoofd nu :joy::joy::joy:

2 likes

Aaaaa ik kan nu niet meer stoppen met deze zingen, haha

4 likes

Kreeg echt niks gedaan de afgelopen dagen, maar het is vandaag toch gelukt het huis op te ruimen. Vanavond lekker gewandeld en nu in bed met boek en kat bovenop me. Vanaf morgen hopelijk weer beter!

7 likes

Sinds ik weer ratten heb en nu ik ze ook alweer een tijdje heb moet ik denk ik maar accepteren dat mijn handen er standaard uitzien alsof ik ruzie heb gehad met een kat. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik en mijn man hebben vanavond onze (nog relatief jonge) overbuurman moeten reanimeren. Hij heeft het helaas niet overleefd. We hebben er al veel over gepraat en zijn goed opgevangen. Maar het hakt er zo ontzettend in. En tegelijkertijd zo dankbaar voor anderen die snel te hulp schoten en dankbaar voor cursussen en AED’s. We hadden niets anders kunnen doen. Maar ik krijg vooral de gezichten van de kinderen niet uit mijn hoofd op dit moment.

54 likes

Wat heftig en logisch dat je dat beeld van de kinderen niet uit je hoofd krijgt. Maar ik kan mij ook voorstellen dat het voor hen helpt dat er zo hard door jullie geprobeerd is om er alles aan te doen om hem te redden. Echt heel verdrietig en sterkte met het een plekje geven.

7 likes

Dankjewel voor je bericht, ik denk dat de familie het zeker helpt dat de zoveel hulp is/was. Absoluut.

5 likes

Sterkte! Sluit me aan bij wat @Philo zegt.

4 likes

Morgen is ook mijn eerste werkdag, we got this :muscle:t2:!

5 likes

Ik ben de laatste dagen best down. Donderdag was mijn moeder normaal gesproken jarig, maar zij is een paar jaar geleden overleden. Ik mis haar ontzettend en zo’n dag hakt er nogal in. Daarbij had ik afgelopen maandag een examen voor mijn opleiding die ik voor mijn gevoel ontzettend verknalt heb. Cijfer moet ik nog terugkrijgen. Het waren 50 vragen en toen ik eraan begon wist ik gewoon bijna niets meer van de formules. Ik sloeg gewoon dicht. Kon met moeite mn tranen in houden van frustratie. Had dit vroeger ook al. Ik weet gewoon hoe het moet, wat de juiste antwoorden zijn, maar zodra het examen voor mn neus ligt klap ik dicht. Wat kan dat toch zijn? Faalangst?

@Random wat heftig om mee te maken, hopelijk kun je het uiteindelijk een plekje geven. Je hebt in elk geval gedaan wat je kon, maar dit blijft altijd toch even hangen. En dat mag ook, het is ook niet niks wat je meegemaakt hebt.

17 likes

Jullie hebben goed gehandeld. Hebben jullie beetje kunnen slapen vannacht?

1 like

Welke gebruik jij?

1 like