Wat je even kwijt wil #64

De receptuur van deze pasta is 100% veranderd. Het smaakt en stinkt naar karton nu en ik vind het echt jammer

1 like

Ik vroeg aan mijn vriend of hij mijn make-up mooi vond vandaag, want heb een nieuw lipproduct gebruikt. Zegt hij “oh is dat make-up, ik dacht dat je lippen geïrriteerd waren”. Thanks

37 likes

Ik heb vrijdag een heel belangrijke sollicitatie (daarna volgt nog een ronde) en ik hoop zo erg dat hij goed gaat, incl de ronde die volgt!:crossed_fingers:

31 likes

Zijn ze christelijk? Himematoffelmanahim. :joy:

12 likes

Je kan me echt verzuipen in die knorr burritos sausmix, heerlie heerlie heerlie.

27 likes

Wij zongen in de gemeente (evangelisch christelijk) wel vaak canon! Mannen- vrouwen- samen of gewoon linker- en rechterhelft van de zaal etc. Als kind vond ik het wel een sport haha

8 likes

Hahah ik ben christelijk opgevoed en wij deden dit met familie ook wel eens, ook wel eens na het eten of zo :joy: Misschien was dat het hahah (was het heel toevallig 'k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God? Altijd een classic). Vond in canon zingen als kind altijd helemaal geweldig, helemaal gefocust op wanneer ik wat moest zingen

21 likes

Jaaaaaa!! Hahaha zo leuk om dat van anderen te horen (want in Zijn hand ligt heel mijn levenslot)

7 likes

Jaa ik merkte dit laatst ook al, echt heel jammer. Niet zo lekker meer nu.

2 likes

Tip: pak de glutenvrije ravioli met spinazie, 100x lekkerder dan deze, lijkt meer op die pasta fresca. (ik eet niet per se glutenvrij maar vond hem er beter uitzien dan de normale verse raviolis en dat was dus ook zo)

2 likes

Love it hoe wit kokosyoghurt is. Anders wit dan normale yoghurt.

11 likes

Deze hebben we volgens mij al een keer geprobeerd! Maar tijdens het afgieten vloog de vulling ook eruit🤣

1 like

O haha ik had er gister geen problemen mee, maar dat hoor je inderdaad wel vaker bij ravioli haha, altijd net matig

1 like

Zit in de bus. Net was het licht in de bus gedimd, maar nu staat die op eens vol aan. En ik vind dat zo kut. Het is zo fel en gaat zo tegen mijn natuur in. Als je 's avonds in je auto rijdt doe je toch ook niet de hele rit je binnen licht aan. Voelt gewoon ongemakkelijk

3 likes

Ik begin mijn stem kwijt te raken, dus ik googelen wat ik daar tegen kan doen. Tip 1: Stoppen met roken.
Ik moet eerst beginnen voordat ik ermee kan stoppen, dus aan die tip heb ik niks.

2 likes

Jaaaa zo irritant. Ze hebben de hele verse pasta afdeling verknald, deze pasta is er ook niet meer en dat was echt mijn all time favorite :sob:
mezzelune_1

5 likes

Neeee is die uit het assortiment? Dat was echt mijn special treat verse vegan pasta. Nu moet ik even huilen hoor.

Haha, ik zong dat lied laatst voor een Israelische vriend en toen mocht hij de tekst ontcijferen vanuit mijn fonetische herinnerde versie ervan. Sjeffedhachiemchamyaaaaachad.

Mijn favoriet in canon was altijd Heer u bent El Elohim.

5 likes

Ik heb vanmiddag mijn ontslag ingediend omdat ik een (denk ik) veel leukere baan heb gevonden. Beste gevoel ooit (en ik ben nog met zwangerschapsverlof dus hoef waarschijnlijk hier niet eens meer terug te komen :partying_face:)

99 likes

Ik heb AH gecontact en ze doen altijd heel vaag over of iets echt uit het assortiment is of tijdelijk niet leverbaar. Maar ik heb deze echt al minimaal een half jaar niet meer in de winkels of online gezien. Keihard huilen ook.

2 likes