Haha thnx! Klinkt alsof ik nog even door moet zetten in dit boek, en dat andere boek dan ook nuttig kan zijn! Ik ga hem opzoeken ![]()
Nou ik word wakker en mijn neuspiercing is gewoon weg. Zo raar ![]()
Ah kut, dat heb ik ook gehad. Bij mij was het gat ook gelijk zo dicht na een nacht dat ik er geen andere meer in kon doen. Hopelijk kun jij er nog wel een vervanger in steken!
Ik wil cowboylaarzen maar m’n kuiten zijn te dik dus niks past. Ik wil ook gewoon m’n inner cowgirl zijn ![]()
Same. Te dikke kuiten voor laarzen te grote kop voor een hoed. Cowgirl life is me niet gegunt.
Heb wel een oorbel laarsje tho.
The cowgirl struggle is real
ik wil mijn inner Marie Claire omarmen ook
Voor nu een staafje en dan laat ik de piercer wel weer een ringetje zetten, maar ik heb voorlopig geen tijd daar langs te gaan. Maar it’s something!
Ik ook. Heb wel laarzen gezien die beweren voor grotere kuiten te kunnen maar twijfel. En woon niet in de buurt om te passen.
Ik heb vorig jaar amper last gehad van hooikoorts maar daar is m’n lichaam nu even voor aan het compenseren denk ik, wat een ellende. Voel me er echt gewoon ziek van, heb ook bijna niet geslapen door alle druk in m’n hoofd en gezicht? Hooikoortspillen slik ik al maar misschien dat ik zo ook nog maar even spray en oogdruppels ga halen
(tips voor een eventueel wondermiddel zijn welkom)
Ik kan me van vorig jaar dus ook niet echt herrinneren dat ik er zoveel last van had.
Sterkte !
Mijn vriend is altijd ergggg actief 's ochtends en zingt dan graag tijdens het douchen/aankleden. Dat is al een ergenis an sich.
Laatst begon ie om 0600 met Chop Suey, ![]()
Ja ik hen hem al gevonden! Gewoon in mn bed idd. Maar het is wel vreemd, dit heb ik in de 6 jaar dat ik hem heb nog nooit meegemaakt
nou opzich lijkt dat me wel chill
De eerste zwaluwen weer gespot.
Ik heb een afspraak maar in de mail stond dat je pas 5 minuten van te voren mag aanbellen en tot die tijd even buiten moet wachten. Dus ik sta natuurlijk al 10 minuten heel verdacht tegenover dat gebouw. Ik ga maar aanbellen nu
Als ieh dan ook helemaal genezen is ja waarom niet. Jas hem dr maar in.
Dit heb ik zo vaak gehad met mijn neuspiercings in het verleden haha. Heb hem ook 12x opnieuw laten zetten ofzo om die reden. Lees het ook wel vaak dus heel gek is het niet. Jammer is het wel.
dit is geen tikfout??? omg
kon je er niet gewoon eentje kopen met een fatsoenlijke sluiting
12 keer is wel heel vaak
ik vind hem meestal wel terug of stop er iets anders in in de tussentijd