Oh ja dat neemt ook wel veel ruimte in. Ik hoop dat je een grotere naar je smaak kan vinden!
Eet na mn nachtdiensten ketchup chips in bed, 10/10 would recommend.
Waarom werken liften in dromen nooit zoals het hoort ![]()
Mijn kat is panisch als ze in een mandje moet en doet aan miauw gillen. En nu heeft de dierenarts een uitloop van 45 minuten ![]()
Ik word gwn een soort van stoned van hopikoorts pilletjes. Maar was t vergeten gister avond te nemen.
ben je zeker dat je het bent vergeten?
Ik had er gisteren ook weer voor het eerst een ingenomen en ik ben de héle dag zo moe geweest. Jij neemt ze dus in de avond? Maar werken ze ook zo lang dan dat je overdag geen nieuwe in hoeft te nemen?
Whaha ja dit heb ik ook altijd! Ook altijd liften die horizontaal gaan enzo, heel naar
Nee ik heb ze juist nu in genomen. Meestal doe ik t savonds want dan slaap ik en dan de volgende dag klachten vrij haha.
@dommel ik heb nu random van de appue want fucking paas weekend. Maar die van de lidl werken langer.
Bij mij houdt de sufheid en vermoeidheid nog een volle dag + avond aan. Dus dat zou inhouden dat ze vrij lang nog werken?
Ik had dat ook bij bepaalde allergiepillen (werd kwijlend wakker met m’n hoofd op tafel) en met m’n huidige nul last van haha.
@SpeedOfSound moeite waard dus om over te gaan op een ander middel.
de variant maakt heel veel verschil, voor de meeste mensen is er wel eentje die je niet suf maakt gelukkig
Ja, echt niet fijn en ook onnodig om je zo suf te voelen! Ik had zelf ook last van levocetirizine en desloratidine of zoiets kreeg ik hoofdpijn van. Nu fexofenadine en die werkt echt top zonder bijwerkingen. Verschilt gewoon per persoon wat het beste werkt.
Ik heb gisteren dus de cetrizine van ‘t Kruidvat ingenomen en was gisteren dus zo moe dat ik in de middag 2 uur geslapen heb en om 10 uur alweer naar bed ben gegaan.
Denk dat ik me er toch maar eens ik moet verdiepen want dit was ook niks ![]()
Ik met slaapproblemen: taking notes ![]()
![]()
Probeer promethazine van je huisarts te krijgen, daar kun je pas lekker van slapen ![]()
Met Cetrizine ben je er meestel na een paar dagen aan gewend en wordt je er niet meer moe van. Moet je het wel dagelijks slikken. Gebruik nu Loratadine. Daar wordt ik gelukkig niet moe van en hoef het alleen te nemen wanneer ik klachten heb.
Versterkt ook lekker, maar dat is verslavingszorg ervaring ![]()
Vingerhoedje jenever
het heeft een jaar en een rechtszaak (door zo’n claimbureau) geduurd maar ik krijg 300 euro van KLM voor het annuleren van een vlucht die ik sowieso niet had genomen (en KLM had als vervanging een vlucht 45 minuten later aangeboden dus snap dat ze moeilijk deden ahhaha)
hehehe