Wat je even kwijt wil #64

Ja ik hen hem al gevonden! Gewoon in mn bed idd. Maar het is wel vreemd, dit heb ik in de 6 jaar dat ik hem heb nog nooit meegemaakt

3 likes

nou opzich lijkt dat me wel chill

7 likes

De eerste zwaluwen weer gespot.

11 likes

Ik heb een afspraak maar in de mail stond dat je pas 5 minuten van te voren mag aanbellen en tot die tijd even buiten moet wachten. Dus ik sta natuurlijk al 10 minuten heel verdacht tegenover dat gebouw. Ik ga maar aanbellen nu

11 likes

Als ieh dan ook helemaal genezen is ja waarom niet. Jas hem dr maar in.

1 like

Dit heb ik zo vaak gehad met mijn neuspiercings in het verleden haha. Heb hem ook 12x opnieuw laten zetten ofzo om die reden. Lees het ook wel vaak dus heel gek is het niet. Jammer is het wel.

1 like

dit is geen tikfout??? omg

3 likes

kon je er niet gewoon eentje kopen met een fatsoenlijke sluiting

4 likes

12 keer is wel heel vaak :cold_face: ik vind hem meestal wel terug of stop er iets anders in in de tussentijd

1 like

Best geruststellend om dit te lezen eigenlijk, want ik dacht gister precies het zelfde. Ik zei altijd dat ik een ā€˜milde’ vorm van hooikoorts heb terwijl ik gister echt helemaal gevloerd was er van. Ik heb nu pillen ingenomen van Allerfre (in mijn herinnering werkte die best goed maar vind ze echt super duur) en heb half kruidvat leeg gekocht met goedkopere varianten om te testen. Die van de Lidl zijn trouwens ook heel goed en goedkoop mocht je nog op zoek zijn naar andere pillen

6 likes

Met een piercing een gaatje geprikt door kraakbeen? I call tomato.

2 likes

Dankje voor je aanrader, ik heb het direct op mijn wishlist gezet! Echt fijn dat hierin mee gedacht word :slight_smile:

2 likes

Waar staat dit onder?

3 likes

Ik mis context :grimacing:

Wat voor post is dit? Wat is de grap

24 likes

Sander Schimmelpenninck is sowieso de grap

3 likes

Pfoeh ja die is echt moddervet :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Onwelgevallige afkorting.

10 likes

Ja maf he hoe dat zo kan wisselen per jaar! Ik slik altijd fexofenadine want daar word ik niet suf van maar dat deed nu toch niet genoeg. Ik heb net oogdruppels gehaald bij de kruidvat (gewoon die huismerk natriumcromoglicaat dingen) en zoutoplossing neusspray om de boel een beetje los te krijgen en het gaat nu wel iets beter. Kan in ieder geval mn ogen iets makkelijker openhouden nu en dat scheelt al een hoop. Weet niet of jij al iets van oogdruppels gebruikt maar misschien het proberen waard!

1 like

Damn zijn jouw neusvleugels van kraakbeen.

14 likes

Ongevraagde tip 2 incoming. Wat ik ook een fijn en goed boek vond is ā€œwat ik eerder had willen weten over angst, zelfliefde en acceptatieā€ !

9 likes