Ja ik hen hem al gevonden! Gewoon in mn bed idd. Maar het is wel vreemd, dit heb ik in de 6 jaar dat ik hem heb nog nooit meegemaakt
nou opzich lijkt dat me wel chill
De eerste zwaluwen weer gespot.
Ik heb een afspraak maar in de mail stond dat je pas 5 minuten van te voren mag aanbellen en tot die tijd even buiten moet wachten. Dus ik sta natuurlijk al 10 minuten heel verdacht tegenover dat gebouw. Ik ga maar aanbellen nu
Als ieh dan ook helemaal genezen is ja waarom niet. Jas hem dr maar in.
Dit heb ik zo vaak gehad met mijn neuspiercings in het verleden haha. Heb hem ook 12x opnieuw laten zetten ofzo om die reden. Lees het ook wel vaak dus heel gek is het niet. Jammer is het wel.
dit is geen tikfout??? omg
kon je er niet gewoon eentje kopen met een fatsoenlijke sluiting
12 keer is wel heel vaak ik vind hem meestal wel terug of stop er iets anders in in de tussentijd
Best geruststellend om dit te lezen eigenlijk, want ik dacht gister precies het zelfde. Ik zei altijd dat ik een āmildeā vorm van hooikoorts heb terwijl ik gister echt helemaal gevloerd was er van. Ik heb nu pillen ingenomen van Allerfre (in mijn herinnering werkte die best goed maar vind ze echt super duur) en heb half kruidvat leeg gekocht met goedkopere varianten om te testen. Die van de Lidl zijn trouwens ook heel goed en goedkoop mocht je nog op zoek zijn naar andere pillen
Met een piercing een gaatje geprikt door kraakbeen? I call tomato.
Dankje voor je aanrader, ik heb het direct op mijn wishlist gezet! Echt fijn dat hierin mee gedacht word
Waar staat dit onder?
Ik mis context
Wat voor post is dit? Wat is de grap
Sander Schimmelpenninck is sowieso de grap
Pfoeh ja die is echt moddervet
Onwelgevallige afkorting.
Ja maf he hoe dat zo kan wisselen per jaar! Ik slik altijd fexofenadine want daar word ik niet suf van maar dat deed nu toch niet genoeg. Ik heb net oogdruppels gehaald bij de kruidvat (gewoon die huismerk natriumcromoglicaat dingen) en zoutoplossing neusspray om de boel een beetje los te krijgen en het gaat nu wel iets beter. Kan in ieder geval mn ogen iets makkelijker openhouden nu en dat scheelt al een hoop. Weet niet of jij al iets van oogdruppels gebruikt maar misschien het proberen waard!
Damn zijn jouw neusvleugels van kraakbeen.
Ongevraagde tip 2 incoming. Wat ik ook een fijn en goed boek vond is āwat ik eerder had willen weten over angst, zelfliefde en acceptatieā !