Wat je even kwijt wil #64

Nja gelukkig ben ik nog in opleiding dus is de psychiater de eindverantwoordelijke :stuck_out_tongue_closed_eyes: maar soms vind ik het ook wel pittig hoor, je maakt best grote beslissingen met veel impact en dan kan ik nog best wakker liggen of ik t wel goed heb gedaan allemaal. En al heb ik een psychiater achter de hand, die ziet de meeste patiënten niet zelf en gaat dus af op mijn oordeel, dus voel me zeker ook wel zelf verantwoordelijk.

En het idee is natuurlijk dat het juist allemaal NIET in de nacht moet maar dat je het probeert te fixen tot de volgende (werk)dag, maar helaas lukt dat niet altijd :sweat_smile:

@anon3219017 thanks! Nee tot 9, maar dan hoef ik pas dinsdag weer dus kan wel even bijkomen gelukkig.

7 likes

Klinkt als heel interessant maar ook echt pittig werk. En inmiddels is het bijna negen uur! :partying_face:

3 likes

Ik loop in de Ikea en 't is nog zo heerlijk rustig. Zo hoort een bezoekje aan de Ikea te zijn

10 likes

Wow dit is veel! In mijn regio is het een terrein en wat buitenlocaties maar awn is voorwacht.
Hoop dat je lekker slaapt inmiddels

3 likes

Heb de film nog niet eens gezien en toch heb ik dit al de hele week in mijn hoofd:

3 likes

Gewoon gaan, zegt meer over haar eigen onzekerheid.

5 likes

Dan zou ik als nieuwe vriendin ook onzeker zijn.

110 likes

Ik snap haar eerlijk gezegd wel. Ik zou het zelf echt onprettig vinden als mijn vriend heel veel met zijn ex af zou spreken en al mijn vriendinnen staan daar hetzelfde in. Ik heb geen 1 vriendin die hier oke mee zou zijn en wie dit niks zou doen. Dat heeft voor mij niet zozeer te maken met iemand willen beheersen, maar met de geschiedenis en gedeelde momenten die eraan vastzitten.

Blijkbaar staan jullie daar beide anders in en dat is natuurlijk prima, maar hoe staat zijn nieuwe vriendin hierin?

30 likes

Waarom hoop jij haar ooit te ontmoeten? Mijn vriend is ook nog goede vrienden met zijn ex, ze zien elkaar 2/3 keer per maand en ik ben daar helemaal oké mee, maar ik hoef haar niet perse te ontmoeten en dat is ook gewoon prima toch? Mijn vriend weet dat en zal mij nooit in de positie zetten waarin zijn ex ook ineens is uitgenodigd. Het zou voor mij wel een ander verhaal zijn als ik zou weten dat hij voor zijn ex zou kiezen ipv mij, maar dat is bij ons totaal niet het geval

Vind het hierbij wel lullig dat jouw ex je nu een beetje voor het blok zet, want het zal vast niet de eerste keer zijn dat hij jou besproken heeft met zijn vriendin en hij zal wel weten wat zij van jullie vriendschap vindt. Vind het dan lullig om jou uit te nodigen en naderhand te zeggen dat zij boos is geworden, ja hè hè vriend, dat had je van te voren ook kunnen bedenken.

21 likes

Het lijkt me überhaupt niet gezond om zo in een nieuwe relatie te staan ‘als ik moet kiezen dan…’.

11 likes

Ah thanks! Ik ben weer in the land of the living :muscle:

2 likes

Aanrader om te kijken! Ze hebben hem goed gemaakt. Alle referenties naar eerdere dingen van Mario er in zijn zo leuk.
Verder geen hoogstandje maar ja :joy: verhaal met mario is dan ook wel redelijk bekend.

1 like

Ik kijk nu al uit naar m’n pokebowl vanavond :drooling_face:

8 likes

Maar wat wil je hiermee bereiken dan? Dat hij het dan uitmaakt met haar om weer bff met jou te zijn? Ik snap haar wel hoor. Misschien ook omdat ik dat projecteer op mijn eigen ex die non stop contact had met die van hem. Leek wel een driehoeksrelatie toen en dat voelt echt kut. Steeds in de schaduw staan van.

18 likes

Door tiktok kom ik er nu pas achter dat je voor best wat opleidingen een toelatingstest moet doen en dat er maar een X aantal mensen worden toegelaten? Blij dat dat met mijn (HBO) opleiding destijds niet was. Met m’n MBO wel maar dat was gewoon geluk of pech hebben :’)

Gelijk heb je, klinkt echt vreselijk :confused:. Slaap/ontspan lekker straks!

1 like

Denk je niet dat hij tegen jullie beide sociaal wenselijke dingen zegt? Dus dat haar kant totaal anders zou zijn als ze het hier zou posten?

31 likes

Sinds ik 30 ben geworden leef ik ineens weer als een 15 jarige en haal ik hele nachten door en neem ik allemaal tattoos en piercings. Ik denk dat ik in mn midlife crisis area ben.

47 likes

Ik koop bakken geraniums en ben momenteel mijn bloemenzaadjes aan het sorteren. Puber of oma: dat zijn de opties.

5 likes

Ja + ‘de rest van ons leven’.

5 likes