Nee dacht ik ook niet dat jij dat bedoelde.
Snap de grap gewoon niet van die gozer
Soms zou ik best wel eens mijn eigen kat willen zijn. Terwijl ik aan het werk ben ligt zij op de vensterbank in het zonnetje te gluren naar alles en iedereen die voorbij komt. Ik wil soms ook zo ongegeneerd alles in de gaten kunnen houden.
Ik heb vandaag mijn vrije middag besteed aan het doen van mijn administratie en nu heb ik echt zo’n lekker gevoel.
Zat er al een tijdje tegenaan te hikken en inmiddels was het in mijn hoofd allemaal één grote warboel.
Maar nu heb ik eindelijk weer overzicht en weet ik weer precies wat ik wanneer aan wie moet betalen (en een aantal dingen had ik al gewoon betaald, scheelt ook weer haha).
Kan ook gewoon
Doe ik ook altijd
Wel extreem toepasselijk
Ik zocht een liedje en had allerlei titels geprobeerd, want ik dacht dat het liedje zo heette. Dus op allerlei manieren gespeld etc. En toen vond ik ‘m (die titel)
Normaal gesproken als je een liedje zoekt, zoek je op iets van owowowoww of dada dada daaa oid en nu was het andersom haha
Ik heb nog steeds een stuk van dat klote beest over haha.
Ja dat vond ik ook echt een goed boek!
ben vega maar heb opeens zo’n heftige craving naar zo’n goedkope voorverpakte hamkaastosti die je in sportkantines kon krijgen
Ik ben een spicy playlist aan het maken. En ik kwam ineens climax van usher tegen. Dat nummer heb ik tijdens een stresvolle stage savonds vaak gedraait om tot rust te komen
Ik word er gewoon weer een beetje moe van.
Voeg Lay Up van Dreamville, SiR & Syd toe. Na Creed 3 zit die in m’n vaste rotatie.
Voor de spice of de slaap list haha.
Kan allebei haha
Ohh ik lees nu al die neuspiercing verhalen en moet ineens denken aan die van mij. Had hem sept 2019 laten zetten en vond het echt pijnlijk, maargoed was er wel blij mee. Ik wilde daarna supergraag gaan boksen dus in maart 2020 had ik eindelijk les genomen. Van te voren die piercing eruit gehaald omdat dat moest vanwege de veiligheid en je raad het al… ik kreeg hem niet meer in. De dag daarna begon best plotseling de lockdown en kon ik niet meer naar de shop en ik heb ook niet meer kunnen boksen. Doei piercing
Lees net dat Theo Maassen nieuwe presentator wordt van Zomergasten. Ik keek dat vrijwel nooit maar ik kan me hier even geen normale voorstelling bij maken
Hij deed vroeger ook 24u met, waar hij zich 24u opsloot met een bekende Nederlander. Dat vond ik wel echt een goed programma!
Maar wel heeeel ander type programma en type gast dan bij Zomergasten. Vind het programma zelf vaak traag dus daarom kijk ik het vrijwel niet maar vind de omslag van Janine naar Theo wel een grote hihi
Ik vind zomergasten ook tergend saai, niet te doen, dus ik ben ook niet echt de doelgroep geloof ik Maar ik vond hem in 24u met altijd wel open en oprecht geïnteresseerd in zijn gasten. Had wel vaak echt goede gesprekken.
Nope.
Geef mij jouw pijngrens