Is dat niet sinds een paar jaar enorm toegenomen?
Er zat hier een zwerfkat in de buurt met een wond op zān hoofd dus geprobeerd te vangen zodat hij met de dierenambulance mee kon. Nu zit alleen mān hand en arm onder de krabben, dus ben net al bij de huisartsenpost geweest voor een tetanusprik en ze willen ook dat ik vanavond nog begin met een antibioticakuur. Ik had mān zondagavond iets anders voorgesteld.
Het is overigens wel gelukt om de kat te vangen ![]()
Ik lig helemaal blij onder mijn nieuwe roze dekbed.
Ondanks dat het echt een kut week was ook wel een paar goede momenten gehad + en gisteravond een leuke avond gehad.
Ik heb badslippers met jigglypuff besteld
nooit te oud voor pokemon
Nou dit. Ik heb het idee dat de ex in kwestie deze situatie ergens wel flatterend vindt. Ik zou me als nieuwe vriendin ook gepasseerd voelen als ik erachter kwam dat mijn vriend mijn gevoelens over deze situatie juist met de ex-vriendin in kwestie bespreekt. Het is aan hem om deze situatie goed te regelen maar op deze manier maakt hij het echt onnodig ingewikkeld.
Eddie zegt het wat mooier. Maar ik vind je echt een beetje de psycho ex die ik zeker niet zou willen ontmoeten tbh
Ik heb voor mijn verjaardag ook via de post cadeauās gekregen van vriendinnen. Maar een cadeau, een mooi boek verzonden via greetz heeft geen afzender!!
Ik heb echt geen idee van wie het is! ![]()
Hoop in ieder geval dat zān vriendin ook iemand vindt die haar als geen ander begrijpt. Je ex is het iig niet @salinger, ze verdient beter.
Soms kan je zoiets gewoon heel anders opvatten. Ik dacht destijds ook dat mijn ex en zijn ex normaal bevriend waren, zij had inmiddels ook een andere vriend dus het leek me prima. Maar ze appten 24/7, appten over mij, over hoe het binnen mijn relatie met mijn ex ging, ze wist dingen die haar precies niets aan gingen. Als ik een dagje utrecht deed met hem, appte ze fotoās van vroeger door naar hem van toen ze samen daar waren etc etc. Ze was gewoon altijd aanwezig, ook als ze er niet was. Zelfs op familiefeestjes ging het over haar etc. Al die tijd probeerde ik het te accepteren, maar dat is gewoon vreselijk moeilijk. En zoiets kan je van te voren niet ruiken, want met vrienden zijn is niets mis mee toch? Misschien dat jouw ex ook wel non stop met jou bezig is (zonder jouw weten om dan) en dat het zijn nieuwe vriendin ook echt benauwd? En zoals anderen al aangaven, misschien heeft hij het nooit goed aan haar uitgelegd? Dan kan je het haar gewoon niet kwalijk nemen, ookal āwistā ze van jullie vriendschap. En dan is het niet gek als ze er op terug komt na die maanden.
Maar dit betekend toch dat zij geen keuze heeft? Ze zal dus wel moeten of ze raakt haar vriend aan jou kwijt. Ze is hoe dan ook verliezer in dit verhaal.
Heeft zij überhaupt ooit iets gezegd of geinsinueerd dat hij zou moeten kiezen tussen jullie? Want zo niet vind ik het echt al heel erg raar dat dat zoān groot onderwerp van gesprek is en hijzelf aan jou gaat lopen verkondigen dat hij jou zou kiezen
@Salinger of ik het nou met je eens ben of niet, ik vind het wel knap dat je de hele tijd zo netjes op iedereen blijft reageren.
Ben in ieder geval blij dat ik de nieuwe vriendin van de ex van Salinger niet ben zeg in welk scenario heeft zij een fijne relatie ![]()
Daarmee geen definitief oordeel over jullie ofzo, maar pff ik denk dat zij in een lose-lose situatie zit hier.
Sorry maar ik vind de situatie echt te bizar voor woorden. Ik vind haar wel een verliezer. Want als ze zich er echt niet fijn bij voelt moet ze of bij hem weg, of ze moet dingen accepteren waar ze zich niet oke bij voelt. Hoe dan ook is zij eigenlijk degene die zich moet aanpassen aan jullie en dat klinkt in mijn oren als heel oneerlijk.
Eerder irritant, het gaat er al +11 uur over in dit topic
Dus⦠jullie nog iets leuks gedaan vandaag?
Kater weggeslapen, jij?
Werken ![]()
The fuckery ![]()
Overigens was mijn vriend bevriend met zijn ex toen wij een relatie kregen. In eerste instantie dacht ik oke faded zet jezelf er even over heen een ex is een ex hij is nu met jou. Tot dat ze best claimend werd. Ze ging ook over haar nieuwe dates hebben tegen over mijn vriend inclusief seksverhalen en " ja niemand begrijpt mij zooooo goed als jij ". Mijn vriend vond het gelukkig ook heel ver gaan en heeft toen besloten de vriendschap te eindigen. Ook omdat hij eigenlijk snel begon in te zien hoe raar ze was en hij uit zichzelf zei tegen mij dat dit gedrag wel vreemd is en dat hij zich goed kon voorstellen dat dit echt niet leuk is voor mij. Ben blij dat hij de keuze heeft gemaakt had het echt wel een afknapper gevonden wanneer ik zelf had moeten aangeven dat ik mij niet zo prettig bij dit alles voelde.