Wat je even kwijt wil #64

Ik neem aan dat ze dat van te voren allemaal wel berekend heeft en juist rekening heeft gehouden met die kosten haha.

4 likes

Klinkt idd als een heerlijke verjaardagsmaand. Veeel plezier alvast.

1 like

Voor mijn verjaardag huur ik een zaaltje in een kroeg en daar is de enige eis dat er 600 euro omzet moet zijn. Ik heb ook een plek gezien waar je ook nog eens zaalhuur erbij moet betalen, maar waar de drank dan wel weer goedkoper was (per fust ipv per biertje).

Als je alle drank afkoopt voor bijv 4 uur dan kost dat vaak rond de 25-30 euro pp.

3 likes

Deze heb ik geleerd tijdens godsdienstles op mijn openbare basisschool school. Ook “dit is de dag
 die heer ons geeft
 Wees daarom blij
” En ze leven nog steeds rent free in mijn hoofd en duiken het liefst op de meest random plekken omhoog.

2 likes

Ik zag dat ik een brievenbus pakketje krijg vandaag maar heb niks besteld, tot ik Prometheus zag staan. Volgens mij is het het boek van @d12baby :smile:

19 likes

De Kas :heart: (en alle andere dingen - klinkt als een geweldige planning)

1 like

Omg ja bij mij ook!!

4 likes

Misschien kunnen jullie, mochten jullie er behoefte aan hebben, nog bij slachtofferhulp terecht? Als het verwerken lastig is.

Verder echt heel knap gehandeld :heart:

2 likes

Oh ik vind dit ook echt heerlijk om te doen. En dan komt het er ook nog zo lekker fris uit hmmm. En opvouwen vind ik ook echt de ultieme zen-activiteit

2 likes

Ik had net het RIVM aan de telefoon over het hpv vaccinatie gebeuren en toen ze ophing begon ze ineens engels te praten? :joy: “Byee, yes thankyouu” wtf

3 likes

Kan iemand mijn rugpijn wegnemen? Wordt echt knettergek.

2 likes

Ik heb echt nood aan een jaar vakantie

16 likes

Hahaha kan me best voorstellen dat je na urenlang bellen je hersenen echt moe raken

Ik ben nieuwsgierig waarom je hier nieuwsgierig naar bent :thinking:

4 likes

Wow maar zo leuk om al een jaar aan de praat te zijn! En gefeliciteerd met je relatie, blij voor jou.

6 likes

Nostalgie ofzo? :stuck_out_tongue:

1 like

Ha ja snap ik, sorry @Sjern beetje botte vraag zo vroeg op de ochtend (en je hoeft er uiteraard helemaal geen antwoord op te geven!) Ben benieuwd of je er al goede ervaringen mee had, of dat het inderdaad de eerste keer gaat zijn!

2 likes

Ik had vandaag overleg op een andere locatie en ben daarna zonder na te denken naar huis gereden. Zat al een half uur onder m’n dekentje op de bank toen ik bedacht dat ik gewoon nog moest werken. Zit nu helaas weer op kantoor :frown:

40 likes

ik ben nu nieuwsgierig waarom jij nieuwsgierig bent dat hier iemand nieuwsgierig naar zou zijn.
@Max het is geen botte vraag? we mogen daar toch gewoon vragen over stellen?

11 likes

I was lookin’ back to see if you were lookin’ back at me
to see me lookin’ back at you

1 like