ING, get your shit together. Ik heb een kutdag en heb retail therapy nodig.
Relax, ze vond het zelf niet ergâŠ
ING heeft nu storing dus het wordt Paypal of Klarna
Ik wilde net ff wat op het dakterras zetten maar de deur waaide echt wagenwijd open en kreeg hem lastig dicht. En er is een kat naar binnengelopen. 1 komt er wel vaker en die is van buren maar deze ken ik niet en krijg ik niet weg. Die kat loopt maar een beetje rond? En het zomaar oppakken is ook niet verstandig? Ik moet om 17 uur de deur uit. En ik vind het eigenlijk ook zielig want het is echt schijtweer.
Heb je de kat eruit gekregen?
Ik merk ineens dat ik heel erg mijn ouders mis, gelukkig komen ze dit weekend eindelijk weer in Nederland. Voelt wel echt stom dat ik op mijn leeftijd ze nog zo erg mis, maar normaal zie ik ze elke twee weken
Frau Helga die EMIDJ kijkt, ik vind dit op één of andere manier een heel aandoenlijk idee haha.
Ik vind het programma echt tegenvallen trouwens helaas, had het veel leuker verwacht. Maar alsnog wel vermakelijk.
Nou die kat had echt zoân houding van. Wat doe je moeilijk ik kom gewoon ff chillen! Dus ik zat op een gegeven moment echt achter hem/haar aan te rennen. Alle deuren die ik kon dichtdoen zsm gedaan zodat ie in een zo klein mogelijke ruimte was. Toen ging ie uiteindelijk wel. Leek me gelukkig geen zwerfkat. Maar pff die voelde zich echt heel erg thuis. Hoop dat ie zn huis heeft teruggevonden.
Mijn zus was een tijdje geleden haar kat kwijt en dat lijkt me zo naar. Maar ik weet ook niet of het een echte binnen of buitenkat was deze. De kat van mn zus stond mauwend en huilend weer aan de deur na een dag en nacht.
Ik werd gecontroleerd bij de supermarkt en het bleek dat iets per ongeluk niet was gescand Ik zag mezelf al helemaal wegrijden in een politiebusje, maar gelukkig deden ze er niet moeilijk over. Mijn hartslag is nog steeds helemaal hoog, wtf
In mijn pand mag je officieel geen huisdieren hebben maar ik heb er toch een. Mijn onderburen hebben ook een hond en er zijn nog verschillende katten. Lijkt allemaal geen probleem te zijn en mijn huisdier en ik wonen hier al een paar jaar gelukkig samen. Maar nu krijg ik een nieuwe buur. Een vriendin van de huisbaas en zân vrouw. Mijn god wat een stress nu. Ik wil niet met mân huisdier op straat komen te staan
Ik heb hier vaak gelezen dat ze dat officieel niet mogen verbieden volgens mij?
In strijd met de wet van woongenot oid
Heb je hier wat aan?
Begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar ik denk dat het mee gaat vallen. Je kat geeft geen overlast, toch?
Haha het is geen kat maar Thanks! @Hippe_kikker ik heb dat allemaal wel eens gelezen toen ik hem nam maar het is niet eenduidig. En er is hier al eens iemand verzocht haar huisdier weg te doen of zelf te vertrekken (wel jaren terug) dus ik vind het heel spannend allemaal.
Dat snap ik dan inderdaad. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen.
Is het een dier wat veel geluid maakt?
Aah ik snap de zenuwen heel goed
In dat artikel staat ook dit als het je een beetje geruststelt (heb je al wel gelezen maar nog even onderstreept):
Tot nu toe is het nog niet voorgekomen dat de rechter heeft besloten dat het huisdier weg moet of dat de huurder moet verhuizen. Dit lijkt te betekenen dat het belang van de huurder in de meeste gevallen zwaarder telt.
En als je zo veel buren hebt die ook huisdieren hebben sta je samen vast sterker! En je veroorzaakt dan ook geen overlast voor je buren, in elk geval de meesten, dat kunnen alle huisdierenbezitters daar dan beamen. Lekker niet erbij laten zitten - de huisbaas wil vast ook niet in één keer met een heel leeg gebouw zitten en alles opnieuw te moeten verhuren.
Dit is laatst dus wel gebeurd. Een bewoner en zijn hond moesten de woning verlaten naar aanleiding van een uitspraak in een rechtszaak. Of de bewoner moest de hond weg doen.
Wat verdrietig
30m2 met een grote hond is inderdaad niet ideaalâŠ
Maar toch, verdrietig.
Ja ik heb m ook! ga meteen dit weekend aan de lees
LĂĄnge dag vandaag. Heel veel small dick energy op de snelweg. Kneus na kneusâŠ
Even afschakelen met domme tv. Ik ga eens kijken hoe extreem cringe dat LOL last one laughing op primevideo is. Tineke Schouten vind sowieso al een verschrikking daar heb ik nog nooit om gelachen.
Ik gebruik die van boozyshop, die van corsrx blijven niet plakken helaas