Ik luister ook vrijwel geen podcasts . Vindt Theo op zich als cabaretier wel ok dus misschien maakt hij Zomergasten wel leuker en moet ik ‘t een kans geven
Joejoe ik ben net uren buiten de deur geweest met, blijkt nu, een kin vol tandpasta. Omg
Ik had 2 maanden geleden iets gekocht bij bol.com. Retour gedaan. Geld terug.
Staat er vanochtend iemand voor de deur met alsnog dat pakketje? Er staat ook niet op mijn account dat ik iets heb gekocht of moet betalen. Wtf.
ben net nog net niet uit mn bed getrokken om te racen naar de open vlees en vismarkt omdat er voor het eerst een walrus is gejaagd sinds jaren en ik het moest zien voor integratie doeleinden
netvlies is gebrand
Ja godver. Wat doen ze nou.
Lekker houden.
Schrok me net kapot. Loop de deur uit en toen ging op het zelfde moment de deur bij de buurvrouw open. Word er opeens een brancard met een lijken zak naar buiten gereden
Ik met een broek met een chocoladevlek ter hoogte van mijn bil
Hey even een tipje voor jullie spicy play list : Your guilty pleasure - Henry Verus.
Graag gedaan.
Vandaag zat er ineens een pakketje in onze brievenbus wat gebracht is door GL.S terwijl mijn man en ik allebei niks hebben besteld. Op de verpakking staat enkel onze achternaam en adres. Toch nieuwsgierig en pakketje open gemaakt. Zit er een gouden ring met diamantje in verpakt in bubbeltjes plastic. Wat moet ik hier nou weer mee
Is het dan niet potentieel fraude? Dat er straks iemand aanbelt met een verhaal dat het verkeerd geleverd werd en eigenlijk voor diegene is, maar dat jullie straks de rekening krijgen? Wel raar als jullie naam er ook echt op staat, maar kan alsnog
We hebben de verpakking verder niet open gemaakt. Maar kan alleen door het bubbeltjes plastic zien dat het een gouden ring is met een diamantje. Het is wel met een officieel verzend label erop.
Het enige dat ik dan zou bedenken is dat je man je wilde verrassen met iets. Maar lijkt mij dat hij dat dan nu wel gezegd had?
Ik zit een gesprek af te luisteren in de trein maar het is zo leuk haha. Een man vertelt dat hij een spel heeft gemaakt voor zijn kinderen. Echt met heel veel fantasie en uitgebreid, en dat spelen ze dan regelmatig samen. Hij vertelt ook dat hij vanavond nog even gaat gamen met zijn broer en daar is hij ook heel enthousiast over. Toen ging het daarna over werk, is hij belastingsambtenaar hahaha. Vond ik wel een grappige plottwist? Dat verwachte ik niet helemaal haha
ik ben op een congres voor werk en ik hoef eindelijk een keer geen kamer te delen EN ik heb een bad op m’n kamer, dubbele winst!!!
Heb me toch een heerlijke dag gehad! Fijn en gezellig gehad op werk, zonnetje op de fiets naar huis, lekker gekookt, sportlesje net was top en nu lig ik voldaan in een laag zelfbruiner te marineren en ga zo vroeg slapen. I love citalopram.
Ik heb een kat van 7 geadopteerd een half jaartje geleden en die mensen zeiden dat het een binnenkat is die nooit wat doet. Nou hier komt ie helemaal los en ik laat hem uit op de gallerij. Nu kwam er een oud buurmannetje de trap op, beetje gekkig ventje, die kwam kletsen en toen ging ie naar binnen. Kwam ie even later terug met zijn kat in zn armen zodat ze kennis konden maken
Helaas had mijn kat geen interesse.
Er rende net ineens een kat voor mijn auto en ik hoop echt dat ik hem niet heb geraakt geloof dat mijn auto vooral schokte omdat ik plotseling moest remmen en mijn koppeling nog niet in had gedrukt en ik zag zo snel niks door mijn achteruitkijkspiegel maar ik ben echt half getraumatiseerd
Dat is schrikken. Kon je de auto niet stilzetten ergens en even kijken of je de kat geraakt had ?
Waarom stopte je niet om alles te checken? Voor hetzelfde had het diertje ter plekke een dierenambulance nodig.