Ik zit bij de vpro, vriend doet mee aan een quiz en zit te wachten in de lobby. Bij iedere bn-er die ik zie denk ik; wajooo das die!!
Voel me zo’n provinciaaltje
Ik zit bij de vpro, vriend doet mee aan een quiz en zit te wachten in de lobby. Bij iedere bn-er die ik zie denk ik; wajooo das die!!
Voel me zo’n provinciaaltje
Ik heb net mn bestie afgezet op Schiphol, ze gaat een paar maanden voor TUI werken in Turkije. Vind het zo leuk dat het eindelijk is gelukt, een baan zoeken was echt niet easy. En ik kijk er naar uit haar lekker op te gaan zoeken in zo’n vunzig resort
Ik ben helemaal van de leg omdat een lid van mijn favoriete band schijnbaar overleden is
Hoe is kleurenanalyse ineens weer zo’n ding. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik 15 jaar geleden door mijn tantes werd meegesleurd naar een kleuradvies avond om er daarna nooit meer iets mee te doen :’)
Is het al sociaal geaccepteerd om naar bed te gaan?
Fuck it trouwens i’m out
Volgens mij door tiktok. Ik weet nog dat ik dat vroeger heel graag wilde, maar het was echt 80 euro ofzo. Geen spijt dat ik het niet heb gedaan inderdaad
What did they do this time?
The Script?
Hier nog een
Er staat ‘brief illness’ maar vraag me af of dit de reden is waarom die zo afwezig was afgelopen jaar/jaren .
Ik wil dit wel. Heerlijk. Met al die doeken en zo’n mevrouw.
Ik mis Hamburg hahaha ik heb daar begin feb zo’n fijne tijd gehad (eerste solo trip) en er was 1 restaurant met zulke lieve mensen die me allemaal tips gaven over Hamburg en zeiden dat ik ze mocht bellen als ik in nood was (omdat ik dus alleen was) en awwww 10/10 would recommend. Zou er met een vriend of vriendin graag nog een keer heen gaan zodat ik ook een beetje uit zou kunnen gaan enzo
Even klagen.
Ik heb nog zo’n pijn in mijn buik een week nadat die tumor is verwijderd. Blegh, heb er echt te makkelijk over gedacht. Aan de buitenkant ziet het er heel netjes uit, maar binnenin trekt het door al mijn buikspieren heen de hele tijd, pff. ( ook niet zo gek omdat dat ding helemaal vast zat aan mijn spieren, maar toch).
En ik voel me zo lui en kan maar moeilijk chillen/rust houden. En vannacht gaat mijn vriend voor een week op cursus van zn werk naar het buitenland en ik vind mezelf even heel erg zielig
( tips om mezelf zittendd/liggend te vermaken zijn welkom )
Einde zeikpost
Waarom lig jr ook ingodesnaam in een tent
Vermaaaktips:
Lezen (iemand naar de bieb sturen/online bieb)
Filmdagje/marathon
Series kijken
Kleuren/tekenen/schilderen
Buiten indezon liggen
Iets creatiefs(sieraden maken, breien)
Online shoppen
Ja klopt!
Dikke ruzie in de straat.
Handhaving is er ook bij.
Insert sipping tea gif
Ik ben toeschouwer, geen deelnemer
Verder gebeurt er weinig in t dorp.
Dat is ook een manier om aan je fam te vertellen dat je ze niet mag.
Leuk, ja.
Een tent is gewoon nooit een goed idee. Laat je niks anders wijsmaken ook.