Haha idd. Ook niet die “luxe” tenten met koelkast en waar je in kan staan. Leugens. Blijf dan gewoon thuis in je eigen comfort.
Haha ja ‘een glamping’
Bitch je bedoelt een scamping.
Ik werd gister door een groep tieners belaagd in de metro (met dingen gooien, waterpistool). Ik heb mijn tas (gelukkig alleen met een sjaal erin) laten liggen, omdat ik zo snel mogelijk weg wilde. Vind het kut dat ik nu mijn mooie Shakespeare and Co tas kwijt ben. Maar ze stonden echt in een groep om me heen en dat was echt heel naar en ik blijf er maar aan terug denken.
Ik kan mij voorstellen dat dat een heel nare ervaring was! Wat bezielt ze toch? Stelletje druifluizen
Ja dat dacht ik ook. Heb ze nog wel kunnen uitschelden. Druifluis heb ik nog nooit gehoord though, die houd ik erin :’)
Dan zie je ook echt wat groepsvorming kan doen hè. Stomme stoerdoenerij
Nijntje is ook Utrechtse propagandaaaaa
Hangt er vanaf hoeveel je me ervoor betaalt. Ik ben te koop.
Dit lijkt weer op een top concept voor een programma. Echte meisjes op de camping.
Ja, dan nemen we @Daelyss, @Ainu en @Karl_Lagerfeld ook nog mee. Lijkt me echt quality content, al deze diva’s bij elkaar. Enige minpunt is dat ik kamperen wel leuk vind.
Ik voorspel de volgende inhoud:
- Daelyss is absoluut niet gekleed op kamperen en komt full glam aanrijden
- Bunnyslippers is alleen maar bezig met alles ontsmetten
- Fredpaillet staat binnen 5 minuten in de lokale supermarkt te zoeken naar vrette
- Vivaglam zit nonstop op het internet te zoeken naar designmeubels geschikt voor in de tent
- Karl doet gewoon… niks
Wat naar! Waren er veel anderen in de metro/was het overdag?
Heb je al op ilost.co gekeken? Ik heb mn random tas zo ook teruggevonden.
Ik zou echt een nier verkopen voor dat programma.
Zonder mogelijkheid tot föhnen kom ik sowieso niet. Wel zin om campingthema oorbellen te vinden in tk Maxx.
De camping is dan hopelijk wel een ik vertrek camping van @Zemraluani en @grace .
Zon camping die nog lang niet af is
En dat @Lula haar gasten van te voren zit te googelen en als ze haar niet bevallen krijgen ze opeens te horen dat ze niet meer welkom.
Ik ben Emmy denk ik, pijnlijk inzicht maar klopt wel.
Karl is haar pony aan het krullen in de auto.
Haha Omg ja dit😆
Jij zou ook 100% dat lekkende dak negeren en doen alsof het er niet was.
@TantePollewop ik zou wachten tot hun aankomst: