Wat je even kwijt wil #64

Dat is wel echt een passende metafoor voor mijn hele bestaan ja.

Deur dichttrekken, sleutel weggooien en we hebben het er nooit meer over tot er een waterval vanuit het plafond ontstaat en je helemaal ver van huis bent.

1 like

Ik kom inderdaad wel volledig uitgerust en aangekleed maar zal huilen bij de gedachte dat ik in een tent moet slapen.
En ik zal sowieso Karl haar haar krullen :joy:

5 likes

Ondertussen probeert @jumpsuit ook naar de camping in frankrijk te komen maar die komt niet verder dan brabant.

13 likes

Karl bestelt vast thuisbezorgd.

3 likes

Ja mijn lichaam stopt dan met werken ben ik bang

5 likes

Hahaha moest hier echt hardop om lachen :joy:

Al ga ik nog liever dood dan op een camping in frankrijk zitten echt.

2 likes

Je zou een goed stel zijn met de vriend van @Rose_Gold

14 likes

Het lijkt me niet echt leuk voor Rose om getagd te worden met zo’n opmerking. Prima als je eraan denkt, maar het is toch niet nodig om het te zeggen?

5 likes

Ja, aan de ene kant vat ik 'm ook luchtig op, tegelijkertijd kan ik me herinneren dat er pijnlijke opmerkingen zijn gemaakt in die discussie. Zo lang is het niet geleden, dus dan denk ik better safe than sorry dat je iemand kwetst met een grap die te vroeg komt. Met of zonder tag maakt dan ook wel een verschil.

2 likes

Hahaha ik heb een x mijn huissleutels in Rotterdam centrum heel de nacht in de voordeur laten zitten. Niks gebeurd dus we wanen ons helemaal superveilig.

Al vonden we afgelopen paasweekend ineens een telefoon op de stoel van mijn vriend. Wij het laatst gemiste nummer bellen, omdat we dachten dat het van iemand van de garage was. Kreeg een vrijwilliger aan de lijn van de Pauluskerk (een bekende daklozen/ verslaafden kerk in Rotterdam) dat die telefoon van een cliĆ«nt was. Die man kreeg nog net geen lachstuip toen ik vroeg of z’n cliĆ«nt mss bij Tesla werkte. Mijn vriend: O ja, ik had afgelopen donderdag een melding dat mijn auto niet op slot was en toen ik ging kijken stond ie op een kier :clown_face: Voelde me echt schuldig dat die arme vent al heel het Paasweekend zonder z’n telefoon zat.

Dus ik denk dat wij echt dikke vrienden zouden kunnen worden met de vriend van @Rose_Gold

15 likes

Zo memory unlocked. Mijn voordeur valt niet automatisch in het slot en ik kwam er na een dag werken achter dat ik 'm blijkbaar niet goed had dichtgedaan. :sob: Ik schrok echt heel erg toen ik thuiskwam omdat ik eerst moest denken aan een inbraak. Een nieuwsgierige buurman had zo binnen kunnen buurten en wat kunnen meenemen maar alles lag nog op z’n plek gelukkig.

3 likes

Ik zou ook beste vrienden kunnen zijn met hem. Ik heb mn fiets op elke mogelijke plek laten staan met de sleutel erin. Mn favo was heel de nacht op t station.
Ergens ben ik wel beledigd dat blijkbaar niemand mn fiets wilt maar goed.

10 likes

Mss waren ze wel binnen geweest bij me, wierpen 1 blik op mijn grijze hoekbank en gelijk weer omgedraaid.

10 likes

Jonge, nog nooit polls over het weer en bedtijd gemaakt ja! Maak zelf een poll over het weer en bedtijd aan :rage: :triumph: (ja ben sarcastisch)

2 likes

Mijn broertje wou graag van zijn fiets af omdat hij hem nooit gebruikt, maar hij was te lui om hem te verkopen of naar de stort te brengen. En hem met sleutel in de stad zetten was ook te ver weg. Toen heeft hij die fiets bij het plaatselijke winkelcentrum (in een nette buurt) achtergelaten met sleutel en al erin. Dat is bijna een jaar geleden en die fiets staat er nog steeds :smiling_face_with_tear:

66 likes

Haha mijn broer heeft hetzelfde gedaan. Stond er echt weken. Uiteindelijk was die wel weg.

6 likes

Stelletje teringlijers (de haters uiteraard, niet de drag queens)

1 like

ik ga nu even een @grace doen en mijn geheim leven eruit gooien en zeggen dat ik heel veel ervaring heb met kamperen hoor!! inclusief vuur maken en sjorren!!
Alhoewel ik ook wel al ruimte zie voor een hele aflevering waarin iedereen aan het klooien is met het verstellen van een AMAi tafel van Extremis omdat er duscussie is over hoog of laag zitten.

5 likes

Ik heb nachtdienst en ben ervan overtuigd dat deze nacht nooit meer eindigt. Zo druk, gisteren ook de hele nacht bezig, nu even 5 minuten stil en heb even een adempauze maar die durf ik ook amper te nemen want moet nog 100000 beoordelingen uitwerken en heb gewoon een onbestemd voorgevoel dat ik straks nog gebeld ga worden voor een consult in Schubbekutteveen oid

Zo

Kan zelf wel een consultje gebruiken

Edit en oh ja ik zie nu ook in een werkkamer die ruikt naar citronella :cry:

4 likes

Voor wat voor consulten wordt je 's nachts gebeld? Instellingen of HAP over mensen in acute crisis?

1 like