Wat je even kwijt wil #64

Gelijk heb je, klinkt echt vreselijk :confused:. Slaap/ontspan lekker straks!

1 like

Denk je niet dat hij tegen jullie beide sociaal wenselijke dingen zegt? Dus dat haar kant totaal anders zou zijn als ze het hier zou posten?

31 likes

Sinds ik 30 ben geworden leef ik ineens weer als een 15 jarige en haal ik hele nachten door en neem ik allemaal tattoos en piercings. Ik denk dat ik in mn midlife crisis area ben.

47 likes

Ik koop bakken geraniums en ben momenteel mijn bloemenzaadjes aan het sorteren. Puber of oma: dat zijn de opties.

5 likes

Zegt zij rechtstreeks tegen jou dat ze jou wilt ontmoeten of zegt hij dat namens haar?

Edit; vind sws dat je je recht van klagen over haar acties volledig verspeelt als je gesprekken over ‘kiezen tussen mij en je vriendin’ hebt.

25 likes

Ja + ‘de rest van ons leven’.

5 likes

Ik ging er ook helemaal niet vanuit dat dit een kinderachtig gesprek zou zijn geweest. Juist dat je dit bloedserieus bespreekt - al is het maar eenmalig - geeft voor mij aan dat hij zijn eigen relatie ondermijnt door met jou bevriend te blijven. Zeg niet dat het dan ook jouw verantwoordelijkheid/zaak is, wel dat ik me heel goed kan voorstellen dat zijn vriendin ergens wel een idee heeft hoe dit zit. Ik snap niet zo goed hoe dat voor jou ook niet klipklaar is. Zou daarom zolang als zij jou niet rechtstreeks zegt dat ze je wilt ontmoeten zijn ‘ze wil jouw ontmoeten’ met een kilo zout nemen. Als ze dat echt gewild had was het in die zeven maanden al wel gebeurd.

16 likes

Is dat niet sinds een paar jaar enorm toegenomen?

2 likes

Er zat hier een zwerfkat in de buurt met een wond op z’n hoofd dus geprobeerd te vangen zodat hij met de dierenambulance mee kon. Nu zit alleen m’n hand en arm onder de krabben, dus ben net al bij de huisartsenpost geweest voor een tetanusprik en ze willen ook dat ik vanavond nog begin met een antibioticakuur. Ik had m’n zondagavond iets anders voorgesteld. :sweat_smile: Het is overigens wel gelukt om de kat te vangen :partying_face:

23 likes

Ze heeft een relatie met hem he, jullie zijn geen package deal. Jou is ze geen vriendschap verschuldigd omdat ze met hem gaat en ze hoeft ook niet gezellig met je te doen. Daar zou ik (als ik de situatie zo lees) zelf ook geen zin in hebben. Denk dat heel veel mensen daar geen interesse in hebben. Het is dan aan hem (en niet aan haar) om daar mee om te gaan. De manier van omgaan die hij nu kiest is achteroverleunen totdat zij de boel op scherp stelt, terwijl hij met jou al besproken heeft wat hij dan doet. Vind ik vrij viezig.

Edit: de dag dat mijn vriend een vriendschap aangaat met een vrouw die hij als puntje bij paaltje komt belangrijker vindt dan mijn ‘vriendschap’ met hem is het klaar.

71 likes

Ik lig helemaal blij onder mijn nieuwe roze dekbed. :smiling_face_with_three_hearts: Ondanks dat het echt een kut week was ook wel een paar goede momenten gehad + en gisteravond een leuke avond gehad.

17 likes

Ik heb badslippers met jigglypuff besteld :woman_shrugging: nooit te oud voor pokemon

8 likes

Nou dit. Ik heb het idee dat de ex in kwestie deze situatie ergens wel flatterend vindt. Ik zou me als nieuwe vriendin ook gepasseerd voelen als ik erachter kwam dat mijn vriend mijn gevoelens over deze situatie juist met de ex-vriendin in kwestie bespreekt. Het is aan hem om deze situatie goed te regelen maar op deze manier maakt hij het echt onnodig ingewikkeld.

9 likes

Eddie zegt het wat mooier. Maar ik vind je echt een beetje de psycho ex die ik zeker niet zou willen ontmoeten tbh

22 likes

Ik heb voor mijn verjaardag ook via de post cadeau’s gekregen van vriendinnen. Maar een cadeau, een mooi boek verzonden via greetz heeft geen afzender!!
Ik heb echt geen idee van wie het is! :laughing:

16 likes

Hoop in ieder geval dat z’n vriendin ook iemand vindt die haar als geen ander begrijpt. Je ex is het iig niet @salinger, ze verdient beter.

32 likes

Zo werkt een relatie toch niet. Er is altijd zoiets als voortschrijdend inzicht. Als jij op date twee zegt ‘ik ben vrienden met mijn ex’ en ik dat prima vind mag ik daar later echt wel op terug komen als goede vrienden eigenlijk een soort verkapte soulmates betekent. Er is daarnaast een hele wereld tussen een hele bijzondere band hebben en een vriendschap direct opzeggen.

26 likes

Soms kan je zoiets gewoon heel anders opvatten. Ik dacht destijds ook dat mijn ex en zijn ex normaal bevriend waren, zij had inmiddels ook een andere vriend dus het leek me prima. Maar ze appten 24/7, appten over mij, over hoe het binnen mijn relatie met mijn ex ging, ze wist dingen die haar precies niets aan gingen. Als ik een dagje utrecht deed met hem, appte ze foto’s van vroeger door naar hem van toen ze samen daar waren etc etc. Ze was gewoon altijd aanwezig, ook als ze er niet was. Zelfs op familiefeestjes ging het over haar etc. Al die tijd probeerde ik het te accepteren, maar dat is gewoon vreselijk moeilijk. En zoiets kan je van te voren niet ruiken, want met vrienden zijn is niets mis mee toch? Misschien dat jouw ex ook wel non stop met jou bezig is (zonder jouw weten om dan) en dat het zijn nieuwe vriendin ook echt benauwd? En zoals anderen al aangaven, misschien heeft hij het nooit goed aan haar uitgelegd? Dan kan je het haar gewoon niet kwalijk nemen, ookal “wist” ze van jullie vriendschap. En dan is het niet gek als ze er op terug komt na die maanden.

16 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #43

Ik vind het dus nogal wat om te suggereren dat zij er echt op terug moet komen, want jij weet prima wat er dan gebeurt. Dan kiest hij jou.

Daarnaast je zegt het zelf al; je zou elkaar minder kunnen zien, je zou ook minder intens met elkaar om kunnen gaan. Maar jnderdaad dat verandert misschien niks als je echt zo’n innige band hebt

3 likes