Wat je even kwijt wil #64

Maar dit betekend toch dat zij geen keuze heeft? Ze zal dus wel moeten of ze raakt haar vriend aan jou kwijt. Ze is hoe dan ook verliezer in dit verhaal.

15 likes

Heeft zij überhaupt ooit iets gezegd of geinsinueerd dat hij zou moeten kiezen tussen jullie? Want zo niet vind ik het echt al heel erg raar dat dat zo’n groot onderwerp van gesprek is en hijzelf aan jou gaat lopen verkondigen dat hij jou zou kiezen

19 likes

@Salinger of ik het nou met je eens ben of niet, ik vind het wel knap dat je de hele tijd zo netjes op iedereen blijft reageren.

77 likes

Ben in ieder geval blij dat ik de nieuwe vriendin van de ex van Salinger niet ben zeg in welk scenario heeft zij een fijne relatie :sweat:

Daarmee geen definitief oordeel over jullie ofzo, maar pff ik denk dat zij in een lose-lose situatie zit hier.

14 likes

Sorry maar ik vind de situatie echt te bizar voor woorden. Ik vind haar wel een verliezer. Want als ze zich er echt niet fijn bij voelt moet ze of bij hem weg, of ze moet dingen accepteren waar ze zich niet oke bij voelt. Hoe dan ook is zij eigenlijk degene die zich moet aanpassen aan jullie en dat klinkt in mijn oren als heel oneerlijk.

19 likes

Eerder irritant, het gaat er al +11 uur over in dit topic

40 likes

Dus… jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

8 likes

Kater weggeslapen, jij?

Werken :frowning:

1 like

The fuckery :smiling_face_with_tear:

17 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #43

Overigens was mijn vriend bevriend met zijn ex toen wij een relatie kregen. In eerste instantie dacht ik oke faded zet jezelf er even over heen een ex is een ex hij is nu met jou. Tot dat ze best claimend werd. Ze ging ook over haar nieuwe dates hebben tegen over mijn vriend inclusief seksverhalen en " ja niemand begrijpt mij zooooo goed als jij ". Mijn vriend vond het gelukkig ook heel ver gaan en heeft toen besloten de vriendschap te eindigen. Ook omdat hij eigenlijk snel begon in te zien hoe raar ze was en hij uit zichzelf zei tegen mij dat dit gedrag wel vreemd is en dat hij zich goed kon voorstellen dat dit echt niet leuk is voor mij. Ben blij dat hij de keuze heeft gemaakt had het echt wel een afknapper gevonden wanneer ik zelf had moeten aangeven dat ik mij niet zo prettig bij dit alles voelde.

8 likes

Wat is Kenneth Perez schijt irritant zeg.

4 likes

Ik had hetzelfde! In het begin vond ik het prima, ze zitten ook samen in een band en ik wilde absoluut niet dat hij dat op zou geven. Uiteindelijk was zij de hele dag aan het appen, als we wat gingen drinken van die grapjes maken die net te uitdagend waren en bij alles wat in haar leven speelde ging ze als eerste nog naar hem toe. Ze was gewoon continu alsnog overal aanwezig en toen heb ik ook tegen mijn vriend gezegd dat de band prima is maar ik het contact daarnaast liever beperkter zie. Mijn vriend snapte dit helemaal, heeft dit direct tegen haar verteld en zij is heel boos geworden. Nu 1.5 jaar later zitten ze alsnog samen in de band en is alles gewoon prima. Bij optredens doe ik ook een biertje met haar en is het gezellig. Die afstand is echt nodig geweest om de situatie voor iedereen fijner te maken.

3 likes

Hele hoop muren geverfd, morgen denk spierpijn in mijn armen

2 likes

Wat fijn dat het zo goed heeft uitgepakt en dat het nu gewoon gezellig is met haar.

Bij mijn vriend had ik ook het idee dat ze veel meer aandacht aan het opeisen was sinds wij gingen daten. Hele dag door ook appen en fotos sturen dat ze met haar benen in de zon lag. Echt heel vreemd als ik er zo aan terug denk

4 likes

Dat elektrisch dekentje van de hema is echt top. Moet eigenlijk naar bed maar ben niet van de bank af te krijgen door dat dekentje.

3 likes

Haha ik zag net op straat een groep katten bij elkaar zitten in een soort kring. Soort vergadering leek het wel

het is dat ik reed, anders had ik een foto gemaakt. Zoooooo cute :heart:

Zoiets maar dan in een soort kring.

69 likes

The Blair Witch Cats

1 like

Lol ineens gaan iets van 20 posts over een vriendschap en het wordt niet eens verplaatst :open_mouth:

@JustinBieber ja echt wtf, ik zou niet eens samen willen zijn met zo’n persoon. Tiefstraal lekker op hoor. Hoe verliefd ik ook zou zijn heck no. Belachelijk.

Ik ben werd zo kut wakker. Alarm ging af maar ik kon mn mobiel maar niet vinden terwijl ik hem wel hoorde. Vivjbdskfcjdhs op een gegeven moment heb ik hem dus wel gevonden maar bleef ik met mn slaapkop stug doorzoeken terwijl ik hem in mn handen had sheehz ugh. Helemaal chagrijnig

6 likes