Wat je even kwijt wil #64

Mn dag is echt top begonnen…

• Wakker worden met een stijve nek
  • In de auto stappen en denken wat doet ie raar en dan zien dat het motormanagement lampje gaat branden.
  • Niet verder durven rijden, gelukkig reed ik in de buurt van de garage waar ik 'm gekocht heb, dus daarheen, konden ze m niet uitlezen, want zij waren Nissan dealer en geen Kia.
  • Naar de KIA dealer gereden, mn auto achter moeten laten en wordt waarschijnlijk een reparatie. (pluspunt, waarschijnlijk garantie).
  • Geen vervangend vervoer, dus naar huis moeten lopen. Opzich geen probleem, maar ik had ‘‘kantoor’’ schoenen aan en daar kan ik niet een half uur op lopen. Dus nu zitten mn voeten onder de blaren.
  • 2 afspraken op kantoor gemist door dit geintje

Nou opzich kan mn dag vanaf nu alleen maar beter worden toch

12 likes

To not be a player no more.

5 likes

Zo’n warrig hoofd dat ik net een kroontje van een aardbei afhaal en het kroontje zo in m’n mond stop :sweat_smile:

6 likes

Ik breng het op de een of andere manier in verband met Ricky Gervais. Omdat het klinkt als een van zijn grappen en zijn personage in After Life Tony heet.

Maakt het nog beter. Love Ricky.

1 like

Ik ben gewoon alwéér strontverkouden! 3e keer dit jaar.

Gelukkig heb ik gisteren mijn laatste dag gehad op mijn oude werk en begin ik 1 mei pas weer dus heb even om bij te komen.

Ben thuis aan het werk maar zo moe. En ik moet nog een hele lange dag: straks nog naar de kapper en vanavond naar een optreden. Dat wordt nog heel veel koffie drinken.

Ik ben echt heel vrolijk vandaag want de zon schijnt en ik heb me uit een vervelende cursus weten te kletsen maar tegelijkertijd heb ik zo’n middelbare school gevoel van “ik moet nog leren” omdat ik een ander werkding zit uit te stellen. Groetjes vanaf m’n bankje in de zon waar ik zit te niksen met ijskoffie.

12 likes

Kom net bij mn ouders en ze hebben ineens allemaal zonnepanelen. Harstikke goed natuurlijk maar wat maakt dat huizen lelijk zeg :stuck_out_tongue_closed_eyes: dat is uiteraard een luxeprobleem maar het is gewoon heel lellik en dan hebben zij zelfs nog donkere dakpannen.

Mijn achterburen liggen in hun beschutte tuin al in bikini/zwembroek. Dan baal ik dat ik een balkon heb dat wel zon heeft maar ook de wind van de Maas vangt :cold_face: echt nog te koud nu

1 like

M’n haar is voor het eerst met de tondeuse “geknipt” vandaag en het voelt zoooo lekker om met m’n handen doorheen te gaan

7 likes

Ja dat zou inderdaad goed kunnen, dat het vooral in m’n eigen hoofd zit.

Ik zie nu net dat ik op de datum van deze babyshower sta te stampen op Intents, dus een goed excuus om er niet naar toe te hoeven gaan :partying_face:.

Ik ga voor de volgende keer denk ik wel aankaarten dat ik al hun baby’s en kindjes super lief en leuk vind en dat ik graag op kraamvisite kom, maar niet meer meedoe aan al die ongein vooraf

2 likes

Mijn ov viel net in de liftschacht naar beneden.
On a positive note, het is mijn werk ov en blokkeren is niet nodig want dat ding ligt daar wel lekker. Maar het is wel jammer dat ik nu mn kaartjes moet voorschieten

4 likes

Een super leuk appartement schuin onder mijn beste vriendin haar woning staat te koop en wat zou ik nu zooo graag een hypotheek kunnen krijgen. Ligging en wijk zijn ook perfect. Even balen van alleen zijn met deze woningmarkt

11 likes

Ik vind treinfanaten echt cute.

19 likes

OMG moet dit een huisarts in GTST voorstellen? Die in een café zit te lunchen op zijn werkdag en de verwijzing voor een patiënt met zijn assistente Linda (?) bespreekt aan de bar?!

27 likes

Doe jij dit nooit dan?!?! :no_mouth:

6 likes

Heel AVG proof hoor. Hele dorp kent elkaar en de kwaaltjes toch al :joy:

6 likes

Ik belde vandaag de huisarts, werd (denk ik) per ongeluk opgenomen en kon op de achtergrond hele gesprekken meevolgen als ik had gewild. Ik dacht dat ik gewoon even moest wachten, heb meermaals ‘goedemiddag!’ en ‘hallo?!’ gezegd, maar het was ronduit ongemakkelijk dus toen heb ik maar opgehangen. Bij het nieuwe gesprek een paar minuten later heb ik er niks van durven zeggen. :flushed:

5 likes

Oh wat erg. Ik heb een keer iemand zijn voicemail ingesproken terwijl ik het niet door had. Ik durf niet te zeggen wat ik zei maar geloof me, ik wilde mezelf echt wat aan doen. :weary::weary::weary:

3 likes

Fuck de avg!

2 likes