Wat je even kwijt wil #64

ik ging er van uit dat dit over iets ongezonds ging zijn waardoor ze veel moet boeren

5 likes

Met bevroren regen kun je volgens mij het beste eerst even met de zijkant van de krabber wat “golfjes” trekken op de ruit en dan vanuit daar krabben! Ik kreeg het er zo vanochtend echt super makkelijk af!

8 likes

Wel echt cute tho haha. Doet mijn moeder ook wel eens.
Vandaag ga ik samen met een vriendinnetje sporten, hoewel ik alleen fijner vind, geeft dit wel een voordeel dat ik dan dingen ‘durf’ te doen. Alleen ga ik echt niet squatten, maar met haar durf ik wel, dus zin in :stuck_out_tongue:

ik heb gewoon getikt met mijn krabber waarna ik da alles makkelijk kon weghalen

1 like

6000 keer boeren in 24 uur lijkt me ook wel gaar.

5 likes

Krijg je toch gewoon een rauwe keel van op den duur?

Ik heb gisteren mijn dochter leren headbangen en heb nu echt mega spierpijn in mijn nek en schouders :cry:

11 likes

ik weet niet wat ik erger zou vinden eigenlijk

Heb m’n vriend uit bed getrokken, toen ging het vlot inderdaad :joy:

1 like

Ik dacht altijd dat ik wel redelijk goed in Nederlands en in teksten schrijven was. Kreeg vaak wel positieve feedback op mijn schrijfstijl. Ik heb net een scribbr quiz gedaan en that humbled me a looot :joy: is een quiz om te kijken of je NL goed genoeg is om verslagen via hen na te kijken, leej me wel lachen om te proberen. Krijg je heell veel vragen, stukjes tekst en moet je kunnen aangeven of er 0, 1, 2 of 3 of whatever fouten in zitten.

Ik heb 31/100 punten :joy::joy::joy:

5 likes

Ik ook maar 36, wat erg. Maar ik heb ook geen universitair diploma dus zou daar sowieso nooit aan de bak mogen.

2 likes

Ik kom echt tot niks vandaag, ben al 2 uur aan het denken nog Ă©Ă©n kop koffie en sigaret en dan ga ik echt wat doen. HAHA grootste leugen dus

Maar Ă©Ă©n voordeel ben wel helemaal bij met gtst :joy:

7 likes

Ik heb er 38 met net een Master Rechten afgerond, dus zo’n eis van: “je moet een universitaire opleiding hebben” zegt echt niets :joy:

3 likes

Ik ben ook zo verschrikkelijk onproductief vandaag. Heb tot 10 uur in bed gelegen, toen een middagwandeling gemaakt die 3x langer duurde dan de bedoeling was, kwam terug met een enorm (en bizar lekker) broodje halloumi en nu die op is zou ik echt moeten gaan werken. En het enige wat ik nu wil is lekker een serie kijken in bed en vanavond thuisbezorgd bestellen.

6 likes

Jij hebt nog een wandeling gemaakt teminste, enige wandeling die ik gemaakt heb is naar de wc en het koffiezetapparaat :joy:

2 likes

Nee maar stel ik zou 98 hebben zou ik daar alsnog niet mogen werken denk ik. Dus dat zegt echt weinig

Dat is inderdaad wat ik bedoel, ik vind zo’n eis enorm achterhaald want het zegt geen drol

2 likes

Heb ik laatst gedaan met heel veel suiker.

Karma.

5 likes

WAAR?

2 likes

Ik ben schrijver en heb er 50 haha fijn dat ik een redacteur heb I guess :’)

5 likes