Wat je even kwijt wil #64

Ieder zijn talenten

1 like

He wat jammer. Chat GPT wil mij niet uitleggen hoe je uranium kan produceren in je eigen huis.

12 likes

Nee, hij wilde laatst ook geen nieuw Gossip Girl script schrijven met Hitler in een hoofdrol. Want dat was niet gepast. Echt kut, AI met principes.

21 likes

Spoiler Goebbels is Gossip Girl

8 likes

En met Putin dan of een andere dictator? Ik ben wel benieuwd of je hem toch zo ver kunt krijgen. :rofl:

2 likes

dat zou nog steeds beter zijn dan de echte twists

2 likes

Ja, maar wel een inkoppertje. Als het nou Churchill was, dan was het een echte plottwist

2 likes

No can do.

12 likes

probeer eens met kimmy jong un, da’s fictief!

4 likes

Hij verzoekt me passief agressief om wat anders te gaan doen :joy:

14 likes

Hij blijft 'm dan herkennen als Kim Jung-un. Helaasch.

@anon43983847, ik heb 'm net wel een blogpost laten schrijven over extraflorale nectarklieren voor mijn website.

6 likes

Maar hij loopt vooral vast vanwege Gossip Girl. Kan je niet vragen of hij een script wil schrijven voor een high school serie waarin Hitler de hoofdrol speelt, een persoon anoniem gossip verspreidt, etc.

Vanaf welke score kom je in aanmerking om daar te werken dan :eek:

4 likes

Ik heb het net geprobeerd met Geert Wilders. Eerst wees hij de prompt af, maar toen ik aangaf dat het niet om Geert Wilders de politicus ging, maar om een ander lukte het wel.

3 likes

Nou ik heb zojuist weer een nieuw woord geleerd hoor. Appaire. Als je partner veel appt met iemand van het geslacht waar diegene op valt :+1:t2:.

9 likes

Wat een lolbroek. Ik ging net telefonisch mijn KPN internet/tv abbo opzeggen, vroeg die gast aan de telefoon eerst adresgegevens en erna ‘wat is je oogkleur’. Ik ‘?’ Hij ‘ja ik wil graag weten wat je oogkleur is’. Man man man echt geen zin in deze onzin

9 likes

Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis en ik ben nu zooo moe hè. Steeds koppijn. En mijn werk, waar ik hier wel vaker wat over heb gedeeld, zit zo te drammen steeds. Terwijl, ik werk gewoon tussendoor. Dat maakt alles zoveel stressvoller. Ik heb besloten dat, wanneer ik geopereerd ben en alles achter de rug is, ik ontslag ga nemen. Ik heb 0 redenen om daar mijn energie nog aan te verspillen.

Edit: mss moet ik me nu maar gewoon gelijk ziekmelden? Ik slaap er gewoon niet meer van. Met name om al die kutopmerkingen van baas. Meh, vind het zo moeilijk

33 likes

75

Wat enorm shit dat ze daar zo met je omgaan! Totaal niet oké. Ziek melden in deze situatie is echt zo gek niet, ook al zullen zij je anders doen willen geloven. Zo belangrijk om goed voor jezelf te zorgen nu!

12 likes

Tip; maak een afspraak met de bedrijfsarts en bespreek met hem dat je stress krijgt van je werk zo voor je operatie. En dat je erover denkt om te stoppen met werken voor de operatie, omdat je die in zo’n goed mogelijke conditie in wil. Ik vermoed dat hij dat een goed idee vind. Daarna zeg jij tegen je baas dat je in overleg met de bedrijfsarts hebt besloten te stoppen met werken voor nu. Heeft hij niets meer in te brengen.

30 likes