Wat je even kwijt wil #64

yes, broek en rits, noemde ze ook altijd zo

7 likes

En surprise surprise, hij ken nog steeds nie kieze… :rofl:

1 like

Het ging gisteren overal over Gordon. Echt alsof er niks belangrijkers in de wereld is ofzo. Eigenlijk is gewoon alles boeiender eigenlijk. :smiling_face_with_tear:

En toch voel je zelf ook de noodzaak om erover te beginnen :smile:

@Bunnyslippers @Dommel, weten jullie nog dat OG Taylor toen al die plastische chirurgie in real life had gehad. Omg, zij was echt onherkenbaar.

11 likes

Ik besefte het mij ook nadat ik op invoeren had geklikt. Helaas.

2 likes

De taylor die er nu is, is een hele nieuwe! Die eerste was inderdaad helemaal volgepompt, zo lelijk!

2 likes

Ja, dat was echt raar toen.
Is die dochter van der nog steeds aan het ruziën met die van Brooke over die kerel?

Volgensmij bedoelen wij hetzelfde hahaha. De niet-datum-kant is toch dezelfde kant als de andere-kant-dan-de-datum-kant? Dus als je geen bijsluiter wil, moet je hem aan de kant waar géén datum op staat openmaken. Maar ik was in verwarring doordat ik in een eerdere post van je las ‘als je hem aan de kant van de datum opent zit je goed’

Nee, die is getrouwd met de verloren zoon van Sheila Carter :rofl: die ook ineens terug is dus je snapt dat er lekker veel drama is.

3 likes

Damn.
Ik heb echt heel wat gemist

2 likes

Ok, voor de FF landdag moeten we dus ook een B&B nostalgietent regelen, genoteerd.

4 likes

Mijn oma lag dinsdagmiddag weer op het randje van de dood. Paniek bij alle nieuwe verzorging, maar mijn moeder en de arts bleven kalm. Was immers niet de eerste keer.
Nou, na een paar uur was ze weer helemaal de oude. Vandaag is mijn moeder langsgeweest.
“Ik was niet lekker hè?”
Nou oma, dat is een erge understatement.

14 likes

Nu al zin om daar de teleurgestelde gezichten te zien van forummers die ontdekken dat de B&B niet voor bed&breakfast en soortgelijke programma’s als ik vertrek staat. Hoop op een rel tussen de B&B kampen om uit te vechten wie de tent het meest verdient

2 likes

Ik ben dus een schoen kwijt, echt al meer dan een jaar. Echt zo raar, ik heb ook geen idee waar die kan zijn. Hoe raak je nu 1 schoen kwijt?

1 like

Nee haha, want ik maak hem altijd open aan de kant waar de datum gedrukt staat!

1 like

Echt nostalgisch haha, ik hoor dit al door onze woonkamer galmen toen mijn moeder dit vroeger keek. Plus de introsong vanaf 2002 van As The World Turns, die is ook supercatchy.

4 likes

Echt een oma-serie haha. Mijn oma keek dit ook altijd, maar in Polen liepen ze achter op Nederland, dus dan ging ik haar elk zomer vertellen wat er ging gebeuren en was ze heoemaal in shock :joy:

7 likes

Wattt?! Ik wist niet eens dat hij op mannen viel eigenlijk. Mijn overleden oma zou hier kapot van zijn haha

2 likes

het was thorne, heb eindelijk wat gevonden:
En dan is er nog The Bold & The Beautiful-Step Jeff Trachta , waar Gordon naar eigen zeggen een korte relatie mee had. “ Ik zat achter het stuur en hij sloeg me gewoon. Keihard”, schrijft hij in zijn boek. Trachta heeft aan Shownieuws laten weten ‘dat Gordons bewering absoluut niet waar is’ .

3 likes

Haha Ahhh ok! Ik dacht al ik vond Ridge en Gordon even zo’n vreemde combinatie! :joy: Ik kreeg echt een error in mijn hoofd. Vind het ook wel apart hoe hij in contact komt met al die bold and the beautiful mensen haha.

3 likes