Wat je even kwijt wil #64

Waaarom…? Waarom open ik medicijn verpakkingen altijd aan de kant van de bijsluiter.

28 likes

Het leven is nu kut, maar over een tijdje is er een Twilight serie reboot en dan komt alles goed :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik vraag mij dan af of diegene daar later dan op terugkomt, want je ziet hoelang het gesprek heeft geduurd toch

1 like

Ja daar was ik bang voor, maar hij is er nooit over begonnen. Wellicht heeft hij zijn oproepenlijst niet bekeken.

1 like

True.

Ik heb dat ook 🫢
Zelfs als ik m open wil maken en dan denk -nee, de andere kant want je maakt m altijd open aan de verkeerde kant- zelfs dan is ie nog aan de verkeerde kant :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ja precies dit ook altijd. Hoe dan.

3 likes

Volgens mij zit de bijsluiter altijd aan de andere kant dan de datum, dus als je de kant met datum opent zit je goed.

4 likes

Hahahaa dit heb ik ook altijd.
@Bailey oh dit ga ik eens proberen.

3 likes

Dan kun je toch gewoon opnemen?

1 like

Ik woon dus tijdelijk bij mijn ouders en ik kijk altijd the bold and the beautiful.

Ik heb mijn moeder een soort van gedwongen om mee te kijken en nu is ze er ook helemaal aan verslaafd :joy:

13 likes

@Jumpsuit @Whitecactus Als je niet de bijsluiter wil, moet je juist de niet-datum-kant openen! Heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt. :smile:

love dit, de bold heeft 1 van de meest catchy intros ooit vind ik

en omdat het over gordon ging in het ff boulevard topic: wisten jullie dat hij gedate heeft met de orginele ridge???

14 likes

Huh wat gek? Ik heb net nog een aantal medicijndoosjes opengemaakt en overal zat de bijsluiter aan de andere kant dan de datum :thinking:. Handig wel zo’n ezelsbruggetje als iedereen hem anders onthoudt :joy:

2 likes

Haha ja al duurt die intro mij vaak te lang. Ik kijk het vooruit op Videoland dus dat spoel ik altijd door.

Jaaa ik zag hem heel toevallig op insta langskomen ofzo, heerlijk om weer es te zien.
Maarre… Gordon en Ridge??? Bien etonnés de se trouver ensemble!

1 like

Ik weet alleen dat mijn oma dit altijd keek vroeger toen ik klein was en ik team Broek en Rits was.

11 likes

ja al twijfel ik nu wel of het ridge was of thorne hahaha
ik kan het op google niet vinden
niet dat het heel veel uitmaakt natuurlijk

3 likes

Jaaa, mis het echt hoe m’n oma dat zei. Vooral als je dan ook nog Taylor/ Tailor hebt echt een goed trio.

5 likes

Dit is toch enorm nostalgisch?! Altijd wanneer ik bij mijn opa en oma ging logeren, keken zij dit wanneer ik naar bed moest. Mijn opa was zo’n enorme fan hiervan.

2 likes