True maar ja ik snap het niet. Ik zei nog half twee doen? Maar ja.
Lol gooi een zakje fajita van santa maria kruiden door een goor bekertje crème fraiche. Iedereen loopt daar al jarenlang op te hypen. Ik vind het zelf ook lekker. Sowieso veel te weinig aan zuid Amerikaanse keuken in Nederland.
Eens! Maar laten we die zooi van knorr aub geen z.a keuken noemen hahaha.
Wat een opmerking zeg. Weet niet of het in de categorie elitair of overjarige hipster valt
Ik voel een poll aankomen
merci om me te leren dat de uniqlo tas dat ding is en geen simpele katoenen zak zoals iedereen van dille en kamille heeft
Hoeveel sterren?
Op het houtje tikken.
âBnâer-perikelenâ hahahah love Mediacourant.
Ik lees hier echt geen prostitutiering in hoor.
Zo hallo, ik wil mijn cat klem with me titel terug
Zo chill dat Crisp altijd vijftien euro korting geeft na een maand niet bestellen want ik wil er vaak maar eens per maand of minder bestellen.
Wat een lieve reactie. Dat denk ik ook, dat ze het wel zagen!
In plaats van te gaan slapen lig ik in bed chips te eten
Hey, iemand moet het doen. Die chips eten zichzelf niet.
Heb gisteren in de sportschool geroeid, doe ik wel vaker, maar heb nu helemaal spierpijn in mn hand? Als ik mân hand beweeg heb ik er geen last van maar als ik een deur ofzo open doe doet 't zeer hahaha
Haha teveel in je handen geknepen denk ik, wel herkenbaar hoor bij ergometeren.
Ongevraagd advies: Eigenlijk moet je je hendel maar heel losjes vasthouden, alleen je vingers eromheen! Dan haal je nog meer kracht uit je benen
Heb echt zoân zin om een grote voorjaarsschoonmaak te doen. Al mijn spullen uitzoeken, dingen herorganiseren en deep cleanen. Maar nu heb ik het net te druk met andere dingen :â)
Haha ga ik dat de volgende keer eens proberen