Wat je even kwijt wil #64

Hahahaa, als jij dit bericht inderdaad zonder context neer had gezet had ik ook bedacht dat ze een soort pimp zou zijn :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ben zo moe, wil echt even een uurtje slapen. Helaas moet ik werken en heb ik om half 5 nog een keer een mondeling examen.

Ah wat rot voor je dat je slecht in je vel zat en dat de ervaring bij de supermarkt je zoveel deed :cry: Ik kan me dit helaas goed voorstellen en het is herkenbaar. Hoop dat het nu beter met je gaat! Eigenlijk is het onzin dat we ons zo druk maken. Ik dacht ook meteen “hier moet ik voorlopig niet meer terug gaan”, maar ik denk niet dat ze mij nu direct als dief gaan herkennen :sweat_smile: Ik gaf het niet gescande product zelfs zelf aan de medewerker toen ze zeiden een steekproef te gingen doen. En aan jou zagen ze waarschijnlijk ook dat je er zelf ook erg van schrok dat niet alles gescand was.

3 likes

Ik heb een vriendin die dus standaard pas weggaat van huis op het tijdstip dat we hebben afgesproken. Ik vind dat echt irritant. Nu is ze dus weer twintig minuten later.

1 like

Hahaha dan weet je iig welke tijd je voortaan moet afspreken :joy:

1 like

True maar ja ik snap het niet. Ik zei nog half twee doen? Maar ja.

2 likes

Lol gooi een zakje fajita van santa maria kruiden door een goor bekertje crème fraiche. Iedereen loopt daar al jarenlang op te hypen. Ik vind het zelf ook lekker. Sowieso veel te weinig aan zuid Amerikaanse keuken in Nederland.

2 likes

Eens! Maar laten we die zooi van knorr aub geen z.a keuken noemen hahaha.

3 likes

14 likes

Wat een opmerking zeg. Weet niet of het in de categorie elitair of overjarige hipster valt

5 likes

Ik voel een poll aankomen

2 likes

merci om me te leren dat de uniqlo tas dat ding is en geen simpele katoenen zak zoals iedereen van dille en kamille heeft

2 likes

Hoeveel sterren?

3 likes

Op het houtje tikken.

6 likes

“Bn’er-perikelen” hahahah love Mediacourant.

2 likes

Ik lees hier echt geen prostitutiering in hoor.

2 likes

Zo hallo, ik wil mijn cat klem with me titel terug :sob:

3 likes

Zo chill dat Crisp altijd vijftien euro korting geeft na een maand niet bestellen :ok_hand: want ik wil er vaak maar eens per maand of minder bestellen.

7 likes

Wat een lieve reactie. Dat denk ik ook, dat ze het wel zagen!

3 likes

In plaats van te gaan slapen lig ik in bed chips te eten :joy:

10 likes